- Polarisoivat lasit.jpg (36.35 KiB) Katsottu 879 kertaa
Minfo kuvina
Re: Minfo kuvina
Tämä on sellainen kuva, joka saa minut hymyilemään ja syystäkin.
Miten ajattelen ei kuulu sinulle millään tavalla.
-
lonesjucca
- Javier Pena
El Mencho kirjoitti: Ma Touko 04, 2026 10:27 pm Tämä on sellainen kuva, joka saa minut hymyilemään ja syystäkin.20260504_222133.jpg

On muuten huikeeta ironiaa, ettei kuvaa näy.Kumisilmä kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 9:32 am Kuvassa olen minä työasussa oon sanonut että olen hyvä varas ja yks puoli siitä on se että kykenen sulautumaan mihin tahansa maisemaan kuten tässä metsään josta postaan muina oravina sähkömankelia![]()
jos sattuu omistaja kattoo ikkunasta ulos ei se nää muuta ku iloisena puusta puuhun vipeltäviä oravia.
koska murhainfo täynnä poirotteja ni laitan kaksi oravaa te pääsette arvaamaan kumpi on kumisilmä.![]()
näkyy muille paitsi suomi junteilleSatuSetä kirjoitti: To Touko 07, 2026 11:18 pmOn muuten huikeeta ironiaa, ettei kuvaa näy.Kumisilmä kirjoitti: Pe Huhti 17, 2026 9:32 am Kuvassa olen minä työasussa oon sanonut että olen hyvä varas ja yks puoli siitä on se että kykenen sulautumaan mihin tahansa maisemaan kuten tässä metsään josta postaan muina oravina sähkömankelia![]()
jos sattuu omistaja kattoo ikkunasta ulos ei se nää muuta ku iloisena puusta puuhun vipeltäviä oravia.
koska murhainfo täynnä poirotteja ni laitan kaksi oravaa te pääsette arvaamaan kumpi on kumisilmä.![]()
Antifa Free Palestina
Vitut näkyy ees hurrille, oot tumpeloinut jotain postauksen kanssa.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
-
Eskimopuikko
- Hetty Wainthropp
En usko, että on tälläkertaa postaajasta kiinni, sillä aiemmin ko. kuva näkyi, mutta nyt on vain teksti "Kuva kuva"
Muistaakseni siinä oli käpy suussa tjsp.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
- "101 Herkullista Ateriaa Aivoista" -
- Authors: Hans Creutzfeldt; Alfons Jacob -
- suomenk. laitos: SYLWAR -
X X X X X
Juu, en tiedä mistä tuo on lähtöisin, anastin tuon FB:sta kun tuntui rikosfoorumille sopivaksi reseptiksi 
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
[*]

-
Paikallarikkalapio
- Vic Mackey

Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...