Yhdysvaltalaisnäyttelijä James Handy on menehtynyt 81-vuotiaana, Los Angeles Times ja TMZ uutisoivat.
Lehtien mukaan Handy löydettiin kotipihaltaan tajuttomana ja puukotettuna eilen keskiviikkona. Näyttelijä vietiin paikalliseen sairaalaan, jossa hänet todettiin kuolleeksi.
Poliisi epäilee, että tekijä on Handyn naisystävän poika Michael Gledhill, 44.
TMZ:n mukaan Gledhill soitti itse hätänumeroon ja lausui nämä hyytävät sanat: "Minä olen ihmisen poika, tapoin juuri synnin miehen." TMZ kertoo, että Gledhill asui samassa talossa äitinsä ja Handyn kanssa.
Hätäkeskuspuhelu tuli keskiviikkoaamuna kello 9.30.
Los Angeles Timesin tietojen mukaan Gledhill ilmoitti poliiseille olevansa tapaukseen liitetty henkilö.
Gledhill pidätettiin välittömästi ja hänelle asetettiin epäilty murhasyyte.
James Handy esiintyi urallaan useassa elokuvassa ja tv-sarjassa. Hänet tunnetaan muassa tv-sarjoista 9-1-1, NCIS: Los Angeles ja Teho-osasto. Hänellä oli rooleja myös elokuvissa Araknofobia (1990), Jumanji (1995), Logan (2017) ja Top Gun: Maverick (2022).
https://www.karjalainen.fi/uutissuomalainen/9511498
Näyttelijä James Handy on kuollut – poliisi tutkii murhana, 3.6.26
Re: Näyttelijä James Handy on kuollut – poliisi tutkii murhana, 3.6.26
Joko toimittelija on käyttänyt runsaasti mielikuvitusta, tai sitten Handy on tehnyt todella unohtumattoman vaikutuksen rooleillaan, kun jokaisessa noista sarjoista on näytellyt vain yhdessä jaksossa... Teho-osastoa ja NCIS: Los Angelesia on molempia tehty yli 300 jaksoa, niin noita yhdessä jaksossa näytelleitä on todella monta.Eräs1 kirjoitti: Pe Kesä 05, 2026 11:00 am Hänet tunnetaan muassa tv-sarjoista 9-1-1, NCIS: Los Angeles ja Teho-osasto.
Noista elokuvista hänet paremmin tunnetaan.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...