Naisviha on Ranskassa turvallisuus­uhka, jota verrataan jo ääri-islamismiin

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Le chat bleu
Sabrina Duncan

Re: Naisviha on Ranskassa turvallisuus­uhka, jota verrataan jo ääri-islamismiin

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Sipi kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 1:01 pm
damfin kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 8:54 am Sehän onkin melko yllättävä tulos jos incel-yhteisöistä ja naisia vihaavista miehistä löytyy naisvihaa. :roll:
Se taas ei tavallaan ole yllättävää että tuloksen perusteella puhutaan huolestuttavasta ja yleisestä naisvihasta.
Ei tietenkään ole yllättävää. Ihmettelin vain noita perusteluja, siis kasoisstandardia; miksi naiset haluavat vain hyvännäköisiä miehiä vs. itse en huoli rumaa naista.
Tuota saatkin hetken aikaa kysellä :D
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Öyhö
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Perilla kirjoitti: Ke Kesä 03, 2026 12:44 pm
Öyhö kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 11:18 pm
Inkaa kirjoitti: Ma Kesä 01, 2026 6:02 pm
Miksi sitten Suomessa 57% naisista kertoo kokeneensa lähisuhdeväkivaltaa?
Kunniamurhakin on lähisuhdeväkivaltaa.

Jos riman sijaintia ei ole kerrottu, se on hieman lattiapinnan alapuolella, jolloin menee asiat aika sekaisin - vakavat ja mundaanit.

Kvalitatiivisen ja subjektiivisen mittarin ongelma.
Tuo tutkimushan on toisessa ketjussa sekä Ylellä todettu höpöhöpöksi ja käytännössä se oli nettikysely johon vastasivat pääosin vain väkivaltaa kokeneet.

Vain idiootit viittaavat tuohon totena. Mutta jos muuta faktaa ei ole niin pakko vissiin käyttää tuota valekyselyä.
Jos lähdettä ei ole mainittu, niin paha on tarkistaa faktoja. Oletan että olet silti oikeassa. Näitä faktoideja tuotetaan vähän kuin nyt edesmennyt IPCC:n RCP8.5-skenaario (8.5 W/m2 kasvihuonekaasulämmitystä) tuotti apokalyptisiä "saattaa" tai "voi" aiheuttaa -tyyppisiä "uutisia" al-Hesaariin ja al-Yleeraan.

Tyhmät menee lankaan ja niitä tyhmiä on yliopistot pullollaan. Eikä ne kuuntele mua, kun ne on niin fiksuja. Nih.

Enkä itsekään kuunnellut, kun siellä opiskelin.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
kerpeikkari
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kerpeikkari »

Puheenjohtaja kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 7:54 pm
kerpeikkari kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 6:03 pm
viivahattu kirjoitti: Ma Kesä 01, 2026 7:22 pm

Likipitäen 100% heteromiehistä, joiden kanssa olen asiasta keskustellut luottamuksellisesti, on kertonut kokeneensa lähisuhdeväkivaltaa. Sitä en tiedä, kuinka suuri osuus heidän tyttöystävistään ja vaimoistaan on ollut nuslimeita ja onko joku ehkä sittenkin ollut transmies, interdimensionaalinen sateenkaariyksisarvinen tai taisteluhelikopteri.
Olen kokenut parisuhteessa väkivaltaa miehenä. Moni nainen tuntuu luulevan että suuttuneena saa käydä mieheen käsiks eikä mies saa edes puolustautua.
Oliko tekijänä nuslimi?

Niin, taisi olla tutkimuksen mukaan 45% miehistä on kokenut lähisuhdeväkivaltaa. Suomalaiset väkivaltageenit eivät rajoitu vain miehiin.
Savolainen oli tää parisuhde. Pahoja mt-ongelmia, lääkkeitä, viinaa jne. Olin nuori ja typerä mutta otin opikseni. On näitä lievempiä sitten tullut vastaan muuten kyllä. Esim. baarissa känniselle naiselle sanot että ei kiinnostakkaan niin koitettu käydä päälle.
Vastaa Viestiin