Venäjän duuman kansanedustaja tappaa itsensä

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
rikkalapio
Vic Mackey

Re: Venäjän duuman kansanedustaja tappaa itsensä

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Öyhö kirjoitti: La Kesä 06, 2026 6:47 pm
rikkalapio kirjoitti: La Kesä 06, 2026 2:52 pm
Jotkut ne vaan jaksaa itsestänsä pellen tehdä tolla kolmen päivän erikoisoperaatio höpinällä joka oli lähtöisin USA:sta en oikein ymmärrä minkä takia :lol:
No sehän heitto kipeästi osui. Kremlillä on yllättävä faniklubi, ei iso, mutta sitäkin äänekkäämpi. Kenen joukoissa seisot? Suomen vai Putinin? Toivottavasti Suomen.

Kohteliaasti olisit voinut huomauttaa, että Putin itse antoi ynmärtää operaation olevan vain nopea, ja kolme päivää on sellaista samizdatia, olevinaan venäläisille toivoa tuovaa ja ukrainalaisten vastarintaa heikentävää viestintää minkälaista levitti raivolla esim. Jack Posobiec, amerikkalainen konservatiivinen mediavaikuttaja, joka ilmeisen isolationistisistä lähtökohdista pelasi suoraan Kremlin pussiin. Mut siis jos helmikuussa 2022 olisit näille sanonut, että sota kestää viisi vuotta, niin ne olis sut bännänneet ja panneet perään että normilibtardi ei taas tajua.

Nyr sua sitten harmittaa, että kukaan uskoi sodan olevan pikku operaatio, ja varsinkin että Putin näyttää impotentilta tässä touhussa.
Operaatiolle ei annettu minkäänlaista aikataulua eikä silloisen (kesäkuussa) miljoonan miehen Ukrainan armeijan demilitarisaatio luonnollisesti muutamassa päivässä tapahdu minkä kyllä normaalijärkinen ihminen tajuaa.

Neuvottelu yhteydet kuitenkin aloitettiin heti operaation alussa ja sopimukseen oltiin pääsemässä jo maaliskuussa ennen kuin länsimaat torpedoivat neuvottelusaavutukset huhtikuussa mikä johti tämän päivän tilanteeseen.

Alussa ei Venäjällä ollut mitään aluevaatimuksia vaan kyse oli Donetskin ja Luhanskin autonomioista mikä ei sitten Ukrainalle kelvannut koska länsimaat kertoivat Venäjän kaatuvan äärimmäisiin pakotteisiin heti kohta.Totuus oli sitten hieman erilainen :lol:
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
rikkalapio
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Eriksson kirjoitti: La Kesä 06, 2026 7:23 pm
rikkalapio kirjoitti: La Kesä 06, 2026 2:52 pm

Jotkut ne vaan jaksaa itsestänsä pellen tehdä tolla kolmen päivän erikoisoperaatio höpinällä joka oli lähtöisin USA:sta en oikein ymmärrä minkä takia :lol:
Kyllä se on kuule ihan ryssistä itsestään lähtöisin se höpinä "kolmen päivän erikoisoperaatiosta".
No ei ole vaan USA:sta

https://www.foxnews.com/us/gen-milley-s ... ne-sources
Gen. Milley says Kyiv could fall within 72 hours if Russia decides to invade Ukraine: sources

Näin siis kenraali Milley kertoi viides päivä helmikuuta 2022 josta höpinä kolmesta päivästä sai alkunsa. Venäjä ei kertaakaan mitään aikatauluja asettanut. Venäjän propagandassa toki Milleyn sanomisiin otettiin kantaa mutta virallisesti ei koskaan.
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Eriksson
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

No minä en ole ryssien propagandaa seurannut, kun ryssät vituttaa muutenkin niin paljon ettei ole tosikaan.

Se oli se lihava homo Johan Paskaman jonka videota YouTube mulle suositteli jostain syystä, ja erehdyin sitä katsomaan kun se puhisi punainen parta tutisten ja hikoillen "kolmen päivän erikoisoperaatiosta ja Ukrainan armeija päästää meidän joukot läpi, ei ne uskalla asettua meitä vastaan". Siitä minä tuon kolmen päivän erikoisoperaation olen päähäni saanut ja siellä se pysyy. Pitkäksi on kolme päivää venynyt ja pidemmäksi venyy, mutta ei siitä sen enempää.
Kuollut ryssä on hyvä ryssä.
Keplotteleva konna
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Kaikki uutiset kuolevista ryssistä ovat tervetulleita. Onko Miljoona jo täynnä tässä nopeassa "erikoisoperaatiossa"?
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Vastaa Viestiin