Kumisilmä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Ross Sullivan kirjoitti: La Touko 16, 2026 2:41 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: La Touko 16, 2026 2:36 pm Seuraavaksi luvassa Kumisilmä True Crime kirja.
Olen ehdottanut omaelämäkertaa nimeltä: Kumisilmä - syntynyt punikiksi.
Laitoitko Kosti Lakulle massia mobilepayllä?


Saitko Laku paljonkin korvauksia tuosta jutusta?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Avatar
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viestit: 1246
Liittynyt: La Touko 31, 2025 8:39 am
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Ei tullu korvauksia koska asianajaja oli paskaakin paskempi nössö urvelo joka sössi koko jutun.

Kyl taitaa laku vedellä nyt viimeisiä virsiä tässä olo ihan hirvee ei jaksa edes päätään enää kantaa.
Istun ja odotan et vinkki aukee ni jo kaks tyyppiä tullu tyrkyttää peukkua testiin kieltäytynyt oon vielä mut joku kerta en ehkä jaksakkaan ku mitäpä sen väliä.
Ihan sama onko päissään vai selvinpäin olo onea ei ruokakaan maistu...

Varpusia katupoikia tässä kattelen haikeena niillä vielä elämä edessä.joka aamu sitä istuu pytylle toivorikkaana et josko perseestä tulis ulos jotain mut eip oo näkynyt alkaa olla viikko per kakko tasoa touhu.
Apeeks vetää mut toki vois olla vielä huonommin sitähän vois olla vaikka persu huh no ei sentään oon 5 polven stadilainen eikä meistä voi tulla juntteja vaikka olis tuulipuku ja sauvat hanurissa.
Antifa Free Palestina
liukaslahna
Martin Riggs
Viestit: 605
Liittynyt: Ma Joulu 02, 2024 2:17 pm

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja liukaslahna »

Kumisilmä kirjoitti: La Touko 16, 2026 2:00 pm tässä minä temppelikirkolla puol tuntia tosta kiinniotto kuvasta kato repun väriä Kuva

saako joku tän auki hesarin tilaajille siis.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000002880022.html
Näyttökuva 2026-06-04 kello 17.55.26.png
Näyttökuva 2026-06-04 kello 17.55.26.png (153.84 KiB) Katsottu 1559 kertaa
KESKUSRIKOSPOLIISIN laboratoriotutkimuksissa on varmistunut, että mielenosoittaja sai silmäänsä poliisin paineilma-aseella ampuman ammuksen osia itsenäisyyspäivänä mielenosoituksen yhteydessä Helsingin Töölössä.

POLIISI käytti FN 303 -paineilma-asetta sen jälkeen, kun poliiseja kohti oli heitetty muun muassa kiviä. Poliisi ampui itsenäisyyspäivänä laitteella kahdessa paikassa yhteensä seitsemän kertaa.

Rikoskomisario Toni Uusikivi kertoo, että lääkäri poisti mielenosoittajan silmästä alle millimetrin kokoisia palasia itsenäisyyspäivän tapahtumien jälkeen. Ne toimitettiin tutkittaviksi keskusrikospoliisin rikostekniseen laboratorioon.

Uusikiven mukaan tutkimustulokset vahvistavat, että palat vastaavat kemialliselta koostumukseltaan ja ulkonäöltään poliisin FN 303 -paineilma-aseen kuulien sisällä olevia pieniä vismuttipaloja.

”Arvoitukseksi jää varmaankin se, mihin kuula on osunut ennen sitä kun palaset ovat päätyneet silmään. Se ei ole voinut olla suora osuma, sillä silloin jälki olisi ihan toisenlaista”, Uusikivi sanoo.

Laine kertoo olleensa tuolloin kymmenien metrien päässä poliiseista. Hän kiistää heittäneensä poliiseja millään tai olleensa heihin muuten kosketuksissa.



Siinä nyt jotain pätkiä jutusta.
Avatar
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viestit: 1246
Liittynyt: La Touko 31, 2025 8:39 am
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

liukaslahna kirjoitti: To Kesä 04, 2026 5:58 pm
Kumisilmä kirjoitti: La Touko 16, 2026 2:00 pm tässä minä temppelikirkolla puol tuntia tosta kiinniotto kuvasta kato repun väriä Kuva

saako joku tän auki hesarin tilaajille siis.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000002880022.html
Näyttökuva 2026-06-04 kello 17.55.26.png

KESKUSRIKOSPOLIISIN laboratoriotutkimuksissa on varmistunut, että mielenosoittaja sai silmäänsä poliisin paineilma-aseella ampuman ammuksen osia itsenäisyyspäivänä mielenosoituksen yhteydessä Helsingin Töölössä.

POLIISI käytti FN 303 -paineilma-asetta sen jälkeen, kun poliiseja kohti oli heitetty muun muassa kiviä. Poliisi ampui itsenäisyyspäivänä laitteella kahdessa paikassa yhteensä seitsemän kertaa.

Rikoskomisario Toni Uusikivi kertoo, että lääkäri poisti mielenosoittajan silmästä alle millimetrin kokoisia palasia itsenäisyyspäivän tapahtumien jälkeen. Ne toimitettiin tutkittaviksi keskusrikospoliisin rikostekniseen laboratorioon.

Uusikiven mukaan tutkimustulokset vahvistavat, että palat vastaavat kemialliselta koostumukseltaan ja ulkonäöltään poliisin FN 303 -paineilma-aseen kuulien sisällä olevia pieniä vismuttipaloja.

”Arvoitukseksi jää varmaankin se, mihin kuula on osunut ennen sitä kun palaset ovat päätyneet silmään. Se ei ole voinut olla suora osuma, sillä silloin jälki olisi ihan toisenlaista”, Uusikivi sanoo.

Laine kertoo olleensa tuolloin kymmenien metrien päässä poliiseista. Hän kiistää heittäneensä poliiseja millään tai olleensa heihin muuten kosketuksissa.



Siinä nyt jotain pätkiä jutusta.
tattis 8)
Antifa Free Palestina
Avatar
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viestit: 1246
Liittynyt: La Touko 31, 2025 8:39 am
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Laku+Tampere :oops:

mä kävin 1985 ja ryöstin mikko alatalon sekä läskibasson ns isoviulun aamulla pudusta ku pääsin kertoivat et mun basso jää sinne ja alataloa ei oo ryöstetty. 1995 uudestaan nyt hyppäsin tammerkoskeen ku paikalliset kehtas väittää ette se puro on kovempi joki ku vantaan versio joesta. kytät onki mut sieltä ylös ja suoraan puduun.2015 kävin vikan kerran vastavirralta kokosin ryhmän antifasisteja ja lähdin pieksee odineita.koko ryhmä puduun taserin palojäljet selässä.ryhmään kuului minä ja mun ego muut jäi dokaa kaljaa ja kuuntelee punkkia.ei enää tampereelle liian ärjy kylä lakulle.musta toki ketsupilla best ever :mrgreen:
Antifa Free Palestina
Avatar
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viestit: 1246
Liittynyt: La Touko 31, 2025 8:39 am
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

odinien salaisen facebook ryhmän promo kuvia vuodelta 2016 naisia ja lapsia puolustavat eikä natseja oo yksikään :roll:
Kuva
Kuva
Antifa Free Palestina
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Kumisilmä kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 9:07 am odinien salaisen facebook ryhmän promo kuvia vuodelta 2016 naisia ja lapsia puolustavat eikä natseja oo yksikään :roll:
Kuva
Kuva
Ei noi vitun spedet uskalla partioida kuin jossain paikassa, jossa ei ole mitään maahanmuuttajia.

Noihan vittu kuolisivat kun menisivät jonnekin Leppävaaraan partioimaan :D
Mitä te dorkat dorkailette?
Avatar
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viestit: 1246
Liittynyt: La Touko 31, 2025 8:39 am
Viesti:

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 11:07 am
Kumisilmä kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 9:07 am odinien salaisen facebook ryhmän promo kuvia vuodelta 2016 naisia ja lapsia puolustavat eikä natseja oo yksikään :roll:
Kuva
Kuva
Ei noi vitun spedet uskalla partioida kuin jossain paikassa, jossa ei ole mitään maahanmuuttajia.

Noihan vittu kuolisivat kun menisivät jonnekin Leppävaaraan partioimaan :D
niinpä ei oo näkynyt ku yhden kerran täällä hakunilassa jätkät partioi jossain mika rannan saunan takana kemissä ja ovat niin vitun kovaa jätkää :lol:
Antifa Free Palestina
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Bird »

Kumisilmä kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 9:07 am odinien salaisen facebook ryhmän promo kuvia vuodelta 2016 naisia ja lapsia puolustavat eikä natseja oo yksikään :roll:
Kuva
Kuva
Hyi stana mitä eläimiä. 8)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5208
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Kumisilmä kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 9:07 am odinien salaisen facebook ryhmän promo kuvia vuodelta 2016 naisia ja lapsia puolustavat eikä natseja oo yksikään :roll:

Kuva
[Kuvat poistettu tarpeettomina mahdollista jatkokeskustelutornia silmällä pitäen]
Totta vieköön härskejä kuvia, mutta...?

Ovatko nämä "promo kuvat" autenttista kuvamateriaalia? Siis siten, että ovatko ne dokumentteja, vaiko dramatisoituja?🤔
X X X X X
Avatar
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5208
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

.
Heil Gummybear.!!

Oot ollu taas radalla luvattoman kauan. Jos oot natseja ollu skodaamassa, niin mä voin jeesata siinä askassa sen verran, että mä paan tästä sulle tulemaan pari kolme nassea. Okei..??

Samalla snadi muikkari siitä, että mistä päin se sun mielitajuste on tän planeetan örkeille dilkattu orig.
**

*
X X X X X
nihilopriest
Lauri Hanhivaara
Viestit: 145
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2026 1:53 am

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja nihilopriest »

Kumisilmä kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 11:55 am
Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 11:07 am
Kumisilmä kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 9:07 am odinien salaisen facebook ryhmän promo kuvia vuodelta 2016 naisia ja lapsia puolustavat eikä natseja oo yksikään :roll:
Kuva
Kuva
Ei noi vitun spedet uskalla partioida kuin jossain paikassa, jossa ei ole mitään maahanmuuttajia.

Noihan vittu kuolisivat kun menisivät jonnekin Leppävaaraan partioimaan :D
niinpä ei oo näkynyt ku yhden kerran täällä hakunilassa jätkät partioi jossain mika rannan saunan takana kemissä ja ovat niin vitun kovaa jätkää :lol:
mulla on vähän inside tietoa: odineilla on sääntö että triplassa käydään vaan kääntymässä ja aina pysytellään vartijoiden ja valvontakameroiden alla, mihinkään sivu kujille ei saa mennä. ja ei ikinä "partsaa" alueelle missä voisi oikeasti tulla yhteenotto mamujen kanssa. eli ei no go zonelle esim kontulan ostarille :lol: puhe ukkoja :lol: noita odineita ei näy mailla halmeilla ku jossain tapahtuu esim 30 roadmania lähtee hakkaa suomalaisia tms.

nii joo laku onko nyt siis käsi amputoitu :?:
olemme pyhässä puolustussodassa valkoisen suomen puolesta 8) full support oulun mamu puukottaja pappa & 1488! :P
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

nihilopriest kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 11:01 pm
Kumisilmä kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 11:55 am
Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 11:07 am

Ei noi vitun spedet uskalla partioida kuin jossain paikassa, jossa ei ole mitään maahanmuuttajia.

Noihan vittu kuolisivat kun menisivät jonnekin Leppävaaraan partioimaan :D
niinpä ei oo näkynyt ku yhden kerran täällä hakunilassa jätkät partioi jossain mika rannan saunan takana kemissä ja ovat niin vitun kovaa jätkää :lol:
mulla on vähän inside tietoa: odineilla on sääntö että triplassa käydään vaan kääntymässä ja aina pysytellään vartijoiden ja valvontakameroiden alla, mihinkään sivu kujille ei saa mennä. ja ei ikinä "partsaa" alueelle missä voisi oikeasti tulla yhteenotto mamujen kanssa. eli ei no go zonelle esim kontulan ostarille :lol: puhe ukkoja :lol: noita odineita ei näy mailla halmeilla ku jossain tapahtuu esim 30 roadmania lähtee hakkaa suomalaisia tms.

nii joo laku onko nyt siis käsi amputoitu :?:
"noita odineita ei näy mailla halmeilla ku jossain tapahtuu esim 30 roadmania lähtee hakkaa suomalaisia tms." Ovat siis piilossa niiltä, kuten suomalaiset liiviukotkin.
Mitä te dorkat dorkailette?
nihilopriest
Lauri Hanhivaara
Viestit: 145
Liittynyt: Ti Maalis 03, 2026 1:53 am

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja nihilopriest »

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 11:03 pm
nihilopriest kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 11:01 pm
Kumisilmä kirjoitti: Su Kesä 07, 2026 11:55 am

niinpä ei oo näkynyt ku yhden kerran täällä hakunilassa jätkät partioi jossain mika rannan saunan takana kemissä ja ovat niin vitun kovaa jätkää :lol:
mulla on vähän inside tietoa: odineilla on sääntö että triplassa käydään vaan kääntymässä ja aina pysytellään vartijoiden ja valvontakameroiden alla, mihinkään sivu kujille ei saa mennä. ja ei ikinä "partsaa" alueelle missä voisi oikeasti tulla yhteenotto mamujen kanssa. eli ei no go zonelle esim kontulan ostarille :lol: puhe ukkoja :lol: noita odineita ei näy mailla halmeilla ku jossain tapahtuu esim 30 roadmania lähtee hakkaa suomalaisia tms.

nii joo laku onko nyt siis käsi amputoitu :?:
"noita odineita ei näy mailla halmeilla ku jossain tapahtuu esim 30 roadmania lähtee hakkaa suomalaisia tms." Ovat siis piilossa niiltä, kuten suomalaiset liiviukotkin.
nii joo ja odineista viel sen verran et mika ranta on eronnu sieltä ja liittynyt bandidos :lol: tai tälläsen huhun olen kuullut. sehän esitti jotain wannabe prätkä kerholaista jo pitkään ennen tota kerhon vaihtamista. herää muutama kysymys: 1) onko kemin odin kerho ja kerhon kassa lähteny nyt bandiiteille? mikallahan oli veneitä ja prätkiä yms mitkä ei iha välttämättä rekkakuskin palkasta maksettu.... :roll: tais mennä kerho jäsen rahat omiin liiveihi ja nyt sitte bandiitti leiriin
olemme pyhässä puolustussodassa valkoisen suomen puolesta 8) full support oulun mamu puukottaja pappa & 1488! :P
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Kumisilmä

Viesti Kirjoittaja Bird »

On tullut munkin (kuten Yrjön) mieleen, että missähän Laku taas menee.... ?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Vastaa Viestiin