Aikuinen ja lapsi hukkunut Raaseporissa

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
manearia
Harjunpää

Re: Aikuinen ja lapsi hukkunut Raaseporissa

Viesti Kirjoittaja manearia »

Lypsy kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 7:06 pm Veikkaan vahvasti laajennettua itsemurhaa :cry:
Onhan se ihan looginen speku.

Itse en tiedä muuta, kuin että molemmilla vaatteet päällä, eivät olleet uimassa ja löytyivät hankalasta ja mutaisesta lammesta, eli toki onnettomuus on mahdollisuus.

OT, mutta kun itse olen joko kouluttanut koiraa tai itseäni samankaltaisilla paikoilla niin tosiaan voi olla hankalaa päästä pois vedestä. Ja meillä uimataito sen verran hyvä, että VEPEn sekä VAPEPAn peruskurssit takana ilman ongelmia.
Oulun_Kungas
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

manearia kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 7:49 pm
Lypsy kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 7:06 pm Veikkaan vahvasti laajennettua itsemurhaa :cry:

Itse en tiedä muuta, kuin että molemmilla vaatteet päällä, eivät olleet uimassa ja löytyivät hankalasta ja mutaisesta lammesta, eli toki onnettomuus on mahdollisuus.

OT, mutta kun itse olen joko kouluttanut koiraa tai itseäni samankaltaisilla paikoilla niin tosiaan voi olla hankalaa päästä pois vedestä. Ja meillä uimataito sen verran hyvä, että VEPEn sekä VAPEPAn peruskurssit takana ilman ongelmia.
Ei kannata mennä veteen, jos mutapohja, tai uiminen tuottaa ongelmia. Ei siellä ole herrakansaa aina orjasuomalaiset auttamassa.
JohannesP
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja JohannesP »

Oulun_Kungas kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 10:35 pm
manearia kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 7:49 pm

Ei kannata mennä veteen, jos mutapohja, tai uiminen tuottaa ongelmia. Ei siellä ole herrakansaa aina orjasuomalaiset auttamassa.
Juu siellä Raaseposrissa ei ole varmasti hurri-poliiseja ja palokuntaa vaan ne soitetaan aina Lohjalta jos ilmenee tarve.
16:20 saunaan ja kuudelta kebab, se on rennoman työmiehen lauantai.
manearia
Harjunpää

Kyllä meillä ihan oma poliisilaitos Tammisaaressa. Paloasemia sekä Tammisaaressa että Tenholassa.
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

manearia kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 1:15 pm Kyllä meillä ihan oma poliisilaitos Tammisaaressa. Paloasemia sekä Tammisaaressa että Tenholassa.
Ei ole Tenholassa vakinaista paloasemaa...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
452puukoniskua
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja 452puukoniskua »

Uhrien nimet, nimikirjaimet tai taustatietiedot tänne, kiitos. Olkoot hurrit mitä tahansa. Pysytään asiassa.
”Tekonsa jälkeen mies paloitteli uhrin 23 osaan ja ripusti sisäelimet sekä ruumiinosat roikkumaan katosta. Kun poliisi kysyi teon motiivia, murhasta tuomittu vastasi: ”Jeesus ohjasi käsiäni”.
manearia
Harjunpää

Rescuer kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 2:54 pm
manearia kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 1:15 pm Kyllä meillä ihan oma poliisilaitos Tammisaaressa. Paloasemia sekä Tammisaaressa että Tenholassa.
Ei ole Tenholassa vakinaista paloasemaa...
VPKn ja Länsi-Uudenmaan pelastuslaitoksen asema, anteeksi.
manearia
Harjunpää

452puukoniskua kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 6:03 pm Uhrien nimet, nimikirjaimet tai taustatietiedot tänne, kiitos. Olkoot hurrit mitä tahansa. Pysytään asiassa.
Lue vauva-foorumia jos tällaista haet. Ei millään pahalla, mutta uhrien tiedot ei nyt vaan kuulu meille.

Edit: Tuo nimi mikä tulee vastaan on usein väärinkirjoitettu. Se siitä; henkilöt saa mun puolesta olla nimettömiä.
Oulun_Kungas
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

manearia kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 6:46 pm
452puukoniskua kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 6:03 pm Uhrien nimet, nimikirjaimet tai taustatietiedot tänne, kiitos. Olkoot hurrit mitä tahansa. Pysytään asiassa.
Lue vauva-foorumia jos tällaista haet. Ei millään pahalla, mutta uhrien tiedot ei nyt vaan kuulu meille.

Edit: Tuo nimi mikä tulee vastaan on usein väärinkirjoitettu. Se siitä; henkilöt saa mun puolesta olla nimettömiä.
No mitään arvokasta ei menetetty, vaikka uida eivät osanneetkaan. Eiköhän ne nimet joku keksi jossain vaiheessa. Taitaa kuningaskansalla ole uimataito yhtä heikoissa kantimissa kuin suomenkielen osaaminenkin.
manearia
Harjunpää

Oulun_Kungas kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 7:20 pm
manearia kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 6:46 pm

No mitään arvokasta ei menetetty, vaikka uida eivät osanneetkaan. Eiköhän ne nimet joku keksi jossain vaiheessa. Taitaa kuningaskansalla ole uimataito yhtä heikoissa kantimissa kuin suomenkielen osaaminenkin.
Nyt puhutaan kuitenkin nuoresta äidistä ja tämän 5-vuotiaasta lapsesta. Nimet ovat netissä, itse en toki paljasta yhtään mitään.
*pltmtxtvp*tm
Moonshiner
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

Se on vähän miten itsekin käyttäytyy. Jos provosoituu pakkoruotsista ja alkaa inttää pakkosuomesta, niin siitä se lähtee.
Anom
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Anom »

*pltmtxtvp*tm
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Calabash
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Calabash »

*Poistettu pohdintaa toisista kirjoittajista. Lautamehiin sellaiset.*tm
manearia
Harjunpää

Moonshiner kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 7:12 am Se on vähän miten itsekin käyttäytyy. Jos provosoituu pakkoruotsista ja alkaa inttää pakkosuomesta, niin siitä se lähtee.
OT: No miksi on aina pakko ottaa kielikysymykset ja "Svenskatalande Bättre Folk"-jutut mukaan keskusteluun, kun jotain sattuu ruotsinkielisessä kaupungissa? Tietenkin provosoituu. Nyt takaisin aiheeseen, kiitos.

Edit: Käyttäjä Anom on täysin oikeassa - olen uusi täällä. :mrgreen:
rottencrown
Alokas

Viesti Kirjoittaja rottencrown »

Uhri oli 90-luvulla syntynyt nainen, (ja hänen tyttärensä )jolla oli haasteita mielenterveyden kanssa. Oli juuri aloittanut työt Kemiössä Brusabyssa.
Vastaa Viestiin