Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

*Pltmtxtvp*tm
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:59 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:55 pm
Ja kantisraiskaajat ja -murhaajat ei riitä? Lisää piti saada ja mahdollisimman eksoottisista kulttuureista.
Kysy sitä perussuomalaisten puoluetoimistolta. Ketjun aiheessa on lapset, joista suurin osa on syntynyt Suomessa.
Kokkelit haluavat Suomeen orjatyövoimaa ja vihavasemmisto kuvittelee että mussukat säästävät vasurit sitten kun sapeli alkaa heilua.

Se on kieltämättä jäänyt vähän epäselväksi mitä persut hyötyvät maahanänkijöistä. :?
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:02 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:59 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:55 pm
Ja kantisraiskaajat ja -murhaajat ei riitä? Lisää piti saada ja mahdollisimman eksoottisista kulttuureista.
Kysy sitä perussuomalaisten puoluetoimistolta. Ketjun aiheessa on lapset, joista suurin osa on syntynyt Suomessa.
Kokkelit haluavat Suomeen orjatyövoimaa ja vihavasemmisto kuvittelee että mussukat säästävät vasurit sitten kun sapeli alkaa heilua.

Se on kieltämättä jäänyt vähän epäselväksi mitä persut hyötyvät maahanänkijöistä. :?
Miksi sitten perussuomalaisten hallituksessa ollessa on Suomeen tullut yli 100 000 maahanmuuttajaa? Ja miten tämä liittyy Espoossa ala-asteilla järjestettävään antirasistiseen koulutukseen? Jokaiseen ketjuun vain pitää saada vauhkota rasismia ja ihmisvihaa?
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:04 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:02 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:59 pm

Kysy sitä perussuomalaisten puoluetoimistolta. Ketjun aiheessa on lapset, joista suurin osa on syntynyt Suomessa.
Kokkelit haluavat Suomeen orjatyövoimaa ja vihavasemmisto kuvittelee että mussukat säästävät vasurit sitten kun sapeli alkaa heilua.

Se on kieltämättä jäänyt vähän epäselväksi mitä persut hyötyvät maahanänkijöistä. :?
Miksi sitten perussuomalaisten hallituksessa ollessa on Suomeen tullut yli 100 000 maahanmuuttajaa? Ja miten tämä liittyy Espoossa ala-asteilla järjestettävään antirasistiseen koulutukseen? Jokaiseen ketjuun vain pitää saada vauhkota rasismia ja ihmisvihaa?
Satutko muistamaan,miksi juuri perussuomalaiset ”lensi” ulos hallituksesta muinoin?
Ei haluttu paskainvaasiota(paitsi hillotolppa-soini ja hänen lehtolapsensa Simon Elo)
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:24 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:04 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:02 pm

Kokkelit haluavat Suomeen orjatyövoimaa ja vihavasemmisto kuvittelee että mussukat säästävät vasurit sitten kun sapeli alkaa heilua.

Se on kieltämättä jäänyt vähän epäselväksi mitä persut hyötyvät maahanänkijöistä. :?
Miksi sitten perussuomalaisten hallituksessa ollessa on Suomeen tullut yli 100 000 maahanmuuttajaa? Ja miten tämä liittyy Espoossa ala-asteilla järjestettävään antirasistiseen koulutukseen? Jokaiseen ketjuun vain pitää saada vauhkota rasismia ja ihmisvihaa?
Satutko muistamaan,miksi juuri perussuomalaiset ”lensi” ulos hallituksesta muinoin?
Ei haluttu paskainvaasiota(paitsi hillotolppa-soini ja hänen lehtolapsensa Simon Elo)
Satutko muistamaan, että sekä 2015, että nyt on tullut maahanmuuttajia eniten. Ainoat kerrat, kun perussuomalaiset ovat olleet hallituxessa. Jos maahanmuuttajia ei olisi ja tulisi kaatuisi perussuomalaiset siihen, kun heillä ei enää olisi edes vähääkään tarttumapintaa mihinkään politiikassa.. :lol:
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 11:19 pm
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:24 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:04 pm

Miksi sitten perussuomalaisten hallituksessa ollessa on Suomeen tullut yli 100 000 maahanmuuttajaa? Ja miten tämä liittyy Espoossa ala-asteilla järjestettävään antirasistiseen koulutukseen? Jokaiseen ketjuun vain pitää saada vauhkota rasismia ja ihmisvihaa?
Satutko muistamaan,miksi juuri perussuomalaiset ”lensi” ulos hallituksesta muinoin?
Ei haluttu paskainvaasiota(paitsi hillotolppa-soini ja hänen lehtolapsensa Simon Elo)
Satutko muistamaan, että sekä 2015, että nyt on tullut maahanmuuttajia eniten. Ainoat kerrat, kun perussuomalaiset ovat olleet hallituxessa. Jos maahanmuuttajia ei olisi ja tulisi kaatuisi perussuomalaiset siihen, kun heillä ei enää olisi edes vähääkään tarttumapintaa mihinkään politiikassa.. :lol:
Eikö ollutkin outoa,että tällä kertaa tuli oikeasti hädässä olevia tänne. Mutta sinä rasisti olisit jättänyt naiset ja lapset venäjän pommitettavaksi.
Muilta vituilta laitettiin rajat kiinni,mitävastaan vasemmisto taistelee kokoajan.
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Kräki kirjoitti: To Kesä 18, 2026 5:22 am Eikö ollutkin outoa,että tällä kertaa tuli oikeasti hädässä olevia tänne. Mutta sinä rasisti olisit jättänyt naiset ja lapset venäjän pommitettavaksi.
Muilta vituilta laitettiin rajat kiinni,mitävastaan vasemmisto taistelee kokoajan.
Tälläkin kertaa tuli sotaa pakoilevia nuoria miehiä. Naisia ja lapsia ei ole paljon näkynyt. Sen sijaan sammuneita ukrainalaisia on rannat ja puistot täynnä. Ovat löytäneet jalluviinan.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Moonshiner
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

Yllättynytkö oot? :mrgreen:
Uket elelleet ihmisiksi ja työllistyneet. Ja naisia sekä lapsia. Toisin kuin aikoja sitten - pressa Koiviston vastuksesta huolimatta - tänne vastaanotetut. Pilapiirtäjä Kari kyllä osasi tuolloin: piirroksensa kestäneet hyvin aikaa ja vieläkin hyvin ajankohtaisia.
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:04 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:02 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:59 pm

Kysy sitä perussuomalaisten puoluetoimistolta. Ketjun aiheessa on lapset, joista suurin osa on syntynyt Suomessa.
Kokkelit haluavat Suomeen orjatyövoimaa ja vihavasemmisto kuvittelee että mussukat säästävät vasurit sitten kun sapeli alkaa heilua.

Se on kieltämättä jäänyt vähän epäselväksi mitä persut hyötyvät maahanänkijöistä. :?
Miksi sitten perussuomalaisten hallituksessa ollessa on Suomeen tullut yli 100 000 maahanmuuttajaa? Ja miten tämä liittyy Espoossa ala-asteilla järjestettävään antirasistiseen koulutukseen? Jokaiseen ketjuun vain pitää saada vauhkota rasismia ja ihmisvihaa?
En ole persu, ja minulle oli kyllä itsellenikin pettymys että he eivät estäneet turvisryntäystä 2015. (Sanoikohan joku jossain että Soinin syytä, en muista.)

Minusta SE on rasismia ja ihmisvihaa, että tulee tänne mukamas turvapaikan tarpeessa, ja aloittaa raiskailun ikään kuin ei parempaakaan tekemistä olisi. Kun taustana on kulttuuri jossa vain mies on ihminen ja naista verrataan lähinnä eläimeen, ja uskontokin suorastaan kannustaa "väärä"uskoisten kurmuuttamiseen, niin muuta ei oikein toki voine odottaa. Itse tosin olen epäillyt että turvapaikanhakijoiksi esittäytyi niin moni rikollinen jolla poltti se maa jalkojen alla lähtötienoilla, että on siinä sitten vielä se kolmaskin tekijä joka aiheutti sen mitä sitten tapahtui. Ympäri Eurooppaa. Olikohan Italia jossa turvismies vaiko parikin poltti elävältä yhden turvisnaisen VOK:ssa. Syytä en enää muista, mutta kai siinä on sitten ollut tämä että nainen ei alistunut seksuaalisen hätätilan tyydyttäjäksi, joten moisen naisen voi ja saa deletoida.

Joistain syistä etelässä ja idässä ei ole olemassa minkäänlaista sukupuolien välistä tasa-arvoa, eikä naisilla, saati sitten lapsilla (paitsi kultamussukkapojilla) ihmisoikeuksia. Vaikka mielelläni pelastaisinkin naisia ja lapsia moisista pahoinvointivaltioista, niin epäilyttää että nämä on niin aivopesty alusta asti elämässään, että heidän mukanaan tulee se miesten ylimielinen kulttuuri ja pilaa sekä Euroopan että Pohjoismaat.

Ja tällaisen kehityksen seuraajana en oikein valitettavasti osaa pitää nassuani kiinni, vaikka sitä jotkut suvakkimiehet aina välillä vaativatkin. Ja naiset tietysti myös.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:24 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:04 pm
Ifigeneia kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 8:02 pm

Kokkelit haluavat Suomeen orjatyövoimaa ja vihavasemmisto kuvittelee että mussukat säästävät vasurit sitten kun sapeli alkaa heilua.

Se on kieltämättä jäänyt vähän epäselväksi mitä persut hyötyvät maahanänkijöistä. :?
Miksi sitten perussuomalaisten hallituksessa ollessa on Suomeen tullut yli 100 000 maahanmuuttajaa? Ja miten tämä liittyy Espoossa ala-asteilla järjestettävään antirasistiseen koulutukseen? Jokaiseen ketjuun vain pitää saada vauhkota rasismia ja ihmisvihaa?
Satutko muistamaan,miksi juuri perussuomalaiset ”lensi” ulos hallituksesta muinoin?
Ei haluttu paskainvaasiota(paitsi hillotolppa-soini ja hänen lehtolapsensa Simon Elo)
Ai se oli tälviisii.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Keskeinen ongelmahan on se siis se, mitä suvakkiaivoilla tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että tavan kantiksen on vaikea ymmärtää että minkä takia muualta muuttaneet saavat riekkua maassa mites lystäävät, olla opettelematta kieltä, suhtautua ylimielisesti ja halveksuvasti paikalliseen väestöön joka on tällä läntillä asunut ja elänyt vuosisatoja jo, ja sitten tällaisen omahyväisen Hannu Hanhi -porukan edessä pitäisi vaan loputtomiin pokkuroida.

En tiedä että meneekö se näin, mutta oletan: kun meillä on joku yksi ainoa ulkkis, mistä hyvänsä, niin hän saattaa kokea koulukiusaamista ihan siinä missä kantiksetkin kokevat. Tämä ei jostain syystä muistu ihmisille mieleen, että kiusataanHAN kantasuomalaisiakin lapsia. Ei se kiusattuna olo muutu siitä miksikään oli siinä sitten "rasistinen" elementti mukana tai ei, ihan yhtä julmaa ja kusipäistä touhua se on kaikilta ja kaikkia kohtaan. Jos sattuu olemaan ex-koulukiusattu, kuten itse olen, niin jotenkin vittuuntuu että kyllä sitä kantista vaan sai kiusata vapaasti mennen tullen, mutta sitten kun on tällainen lellikki hellantelttu, niin sitten kyllä puututaan asiaan etukäteen ja oikein aivopesuasentein.

Homma pitäisi mennä ennemmin niin, että olisi antikiusaamiskoulutusta ja siinä käytäisiin läpi kaikki ne naurettavat syyt mitä pikku perkeleillä nyt ylipäätään toistensa kiusaamiseen tapaa olla. Ne syyt keksitään ihan vaikka mistä. Minua mm. kiusattiin sen takia etten pillahtanut itkuun kiusattuna ollessa. Sanottiin suoraan että ala itkeä, niin sitten lopetan. No en vaan alkanut. Ei minusta saa puserrettua ilmeitä ja tunteita kuin jostain perkeleen pesusienestä.

Antikiusaamiskoulutuksessa tietysti tulisi esille, että kiusaavatHAN ne maahanmuuttajataustaisetkin. Ja tämä sitten, kun heitä on enemmän kuin vain yksi. Mennään raukkamaisesti joukolla jonkun kimppuun, sen yhden, jolla ei ole koko jengiä taustavoiminaan. Sitten kun ikää tulee lisää, alkaa se raiskailu. Sitä ennen lähinnä ryöstellään.

Jos kantis kokee, että tulokkaita kohdellaan täsmälleen samalla tavalla, tulokkailta odotetaan samaa kuin entuudestaan paikalla olijoilta, ja mitään perkeleen hevostelua ei katsota läpi sormien, niin sitten ei tarvitse kaltaisteni rasistinatsifasistimitävittualienuivistien netissä mäkättää.

Mutta kun se ei mene niin, kun joillain pitää aina olla niitä lellikkejä joita paapoa.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
tukija
Nikke Knatterton
Viestit: 179
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 9:13 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja tukija »

Espooseen, kuten koko Suomeen vaadittaisiin oikeasti lisää rasismia. Tämä tilanne ei enää millään anti-vässyköinnillä ratkea. Jos olisimme olleet vuosikymmen sitten rasistisempia, niin olisimme säästyneet kymmeniltätuhansilta väkivallanteoilta ja säästäneet kymmeniä miljardeja euroja.

Onneksi Eurooppa on heräämässä, ja kansalaiset ovat omatoimisesti aloittaneet karkotustoimenpiteet mm. Irlannissa :D Aivan loistavaa kehitystä. Nyt odotellaan sitä Euroopan laajuista Kristalliyötä, kun armeijat ja poliisivoimat alkavat kiertää kaupunkeja ja maaseutuja ja keräämään mutiaisia kokoon karkotuksia varten. Karkotuskeskuksia ollaan jo perustamassa Euroopan ulkopuolelle. Paras uutinen kymmeneen vuoteen!

Tässä valtionjohdolle pieni listaus:
Saa käyttää tulevaisuuden puolueohjelmissa!

Kohta III:

Maahanmuutto

Turvapaikkojen myöntäminen lakkautetaan kokonaisuudessaan määrittelemättömäksi ajaksi.

Suomi irtautuu YK:n ihmisoikeussopimuksesta osittain. Osa sopimuksen artikloista on räikeässä ristiriidassa kansallisen turvallisuuden kanssa. Tämä ei tarkoita kaikista artikloista irtautumista.

Yritykset vastaavat jatkossa itse ulkomaalaisten rekrytoinnista ja kotouttamisesta. Jos Suomeen ylipäätään jotain huippuosaajia tulee, he tulevat suoraan yritysten rekrytoimina. Eivät lasten polkupyörillä sydäntalvella Venäjän rajalle.

Jatkossa Suomeen saa tulla ulkomaalainen oleskelemaan vain, jos hän on itse taannut oman toimeentulonsa vähintään neljän vuoden ajaksi.

Jatkossa jokaiselle maahanmuuttajalle aloitetaan kielitestit. Jos ei Suomen kieltä osaa riittävän hyvin tietyn maassaoloajan jälkeen, henkilö lähetetään karkotuskeskukseen.

Karkotukset

Suomi ottaa käyttöön ns. “kolmen sukupolven karkotusmallin”. Täten törkeisiin rikoksiin syyllistynyt tai kieltä osaamaton ulkomaalaistaustainen ihminen karkotetaan lähtömaahansa TAI vanhempiensa TAI isovanhempiensa lähtömaahan. Vanhemmat ja isovanhemmat mukanaan.

Mahdollisesti saadut Suomen kansalaisuudet myös mitätöidään tässä yhteydessä.

Eli jos joku ei osaa käyttäytyä, niin koko suku lähtee takaisin mistä ovat tulleetkin. Näin toimien ulkoistamme “kotouttamisen” vanhemmille ja isovanhemmille, joiden tehtävä lasten ja nuorten kasvattaminen lähtökohtaisesti onkin. Näin myös ehkäisemme sen, että Suomen kansalaisuuden saaminen olisi jonkinlainen este karkotukselle.

Suomen pohjoisosiin rakennetaan ns. “karkotuskeskus”. Keskus on osastoitu kansalaisuuksittain. Osastot eivät ole missään tekemisissä toistensa kanssa. Miehet ovat omilla osastoillaan ja naiset majoitetaan lasten kanssa samoille osastoille.

Keskukseen vangitaan ulkomaalainen laittomasti maassa oleskeleva määrittelemättömäksi ajaksi.

Kun yksi osasto on täynnä, eli osastolla on vankeja määrällisesti riittävästi - heidät kuljetetaan Rovaniemen lentoasemalle, josta karkotusprosessi lähtömaahan alkaa.

Toteutus:

Suomen Puolustusvoimat aloittaa Poliisin johdolla ns. Kristallikauden. Koko ennalta määrittelemättömän kauden ajan asevoimat Poliisin johdolla kartoittaa kaikki asunnot ja majapaikat, joissa laittomasti maassa olevia, kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneita, rikoksiin syyllistyneitä tai muuten vain joutilaita ulkomaiden kansalaisia majailee. Kaikki pidätetään kevyellä harkinnalla, ennalta määrittelemättömäksi ajaksi - syyksi luetaan kansallinen turvallisuus. Kiinniotetut sijoitetaan karkotuskeskukseen odottamaan karkotusta. Siellä myös selvitetään maassaolon edellytykset.

Näin ollen jos esimerkiksi ulkomaalaustaustainen lapsi syyllistyy rikoksiin, tai ei osaa Suomen kieltä riittävän maassaolon jälkeen, tai terrorisoi luokkakavereitaan jatkuvasti - tulee karkotusryhmä noutamaan kotoa kaikki vanhempia ja isovanhempia myöten, ja heidän kansalaisuuksistaan valitaan mihin maahan koko ryhmä tullaan karkottamaan.



Kehitysapu

Suomi lopettaa KAIKEN kehitysavun lähettämisen ulkomaille välittömästi.



Näillä toimenpiteillä säästämme valtion varoja omien kansalaisten käyttöön kymmeniä miljardeja.
Kräki
Jane Marple
Viestit: 1021
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Kräki »

JanitaSlim kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:36 am
Kräki kirjoitti: To Kesä 18, 2026 5:22 am Eikö ollutkin outoa,että tällä kertaa tuli oikeasti hädässä olevia tänne. Mutta sinä rasisti olisit jättänyt naiset ja lapset venäjän pommitettavaksi.
Muilta vituilta laitettiin rajat kiinni,mitävastaan vasemmisto taistelee kokoajan.
Tälläkin kertaa tuli sotaa pakoilevia nuoria miehiä. Naisia ja lapsia ei ole paljon näkynyt. Sen sijaan sammuneita ukrainalaisia on rannat ja puistot täynnä. Ovat löytäneet jalluviinan.
Ai,kyllä niitä meidän mökkikunnalla näkyy kyllä 9/10 on naisia ja lapsia
Perilla
Martin Beck
Viestit: 778
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2025 7:52 am

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja Perilla »

JanitaSlim kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:36 am
Kräki kirjoitti: To Kesä 18, 2026 5:22 am Eikö ollutkin outoa,että tällä kertaa tuli oikeasti hädässä olevia tänne. Mutta sinä rasisti olisit jättänyt naiset ja lapset venäjän pommitettavaksi.
Muilta vituilta laitettiin rajat kiinni,mitävastaan vasemmisto taistelee kokoajan.
Tälläkin kertaa tuli sotaa pakoilevia nuoria miehiä. Naisia ja lapsia ei ole paljon näkynyt. Sen sijaan sammuneita ukrainalaisia on rannat ja puistot täynnä. Ovat löytäneet jalluviinan.
Onko tähän linkkiä, jos ei ole niin on valheellinen väite.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista


Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
mikkimouce
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Pe Maalis 13, 2026 6:42 pm

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Viesti Kirjoittaja mikkimouce »

V. 2015 Ruotsi vaati Suomea jakamaan turvapaikanhakijoiden invaasio-ongelman. Bussit, joilla nämä tulivat, olivat Ruotsin järjestämät. Kansainväliset sopimukset edellyttivät Suomen ottamaan myös taakan kantaakseen. Ei ollut vaihtoehtoja.
Nyt tänne on tullut mm ukrainalaisia ja sotaa ovat lähteneet pakoon.

Suomen velkaisin kaupunki tekee omituisia päätöksiä. Tämäkin antirasistinen koulu on huuhaata oikeasti.
Espoolainen Muna-äiti valitti, ettei päiväkoti opettanut lapsille suomenkieltä. Opettaja pesee löytötavaravaatteita kierrätykseen ja ihmettele varakkaiden lasten kalliita vaatteita, kun köyhillä on huonommat vermeet.
Vastaa Viestiin