Mies houkutteli lapsia huumeilla ja hyväksikäytti heitä Turussa
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
Re: Tawfeeq Jalil Rasool houkutteli lapsia huumeilla ja hyväksikäytti heitä Turussa
Yllättyneet parijonoon.
-
canis lupus
- Jessica Fletcher
Re: Tawfeeq Jalil Rasool houkutteli lapsia huumeilla ja hyväksikäytti heitä Turussa
*pltmtxtvp*tm
Mens malus in corpore sano
Re: Mies houkutteli lapsia huumeilla ja hyväksikäytti heitä Turussa
No ei kovin usein tarvetta käräjäsaliin, mutta joka kerta kun siellä olen ollut, niin olen katsonut kaikkien salien päivän käsittelyt. Kyllä pääosin näissä on ollut joku mahmutti ja heidän tekemiset. Jos kiinnostaa niin mene itse katsomaan. Ihan samoin on kyttälaitoksen pidätyssellit, linnat ja lastenkodit jo hyvin edustettuina näitä mutiaisia. Jokainen tämän jo pitäisi tietää.JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:07 pmNo laitappas kuvia sitten? Vai tulitko levittämään valeuutisia.Carelin kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:20 pm Ei ole päivää jottei joku mutanappi tekisi vastaavaa. Kun menee käräjäsalin päivän käsittelyjä katsomaan niistä lapuista, niin varmaan 90 % on näitä mutiaisjuttuja nykyään. Ei ihme et käräjäkin ihan jumissa. Mut hei, meillä on tilaa ja tarvetta näistä osaajista.
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:07 pmNo laitappas kuvia sitten? Vai tulitko levittämään valeuutisia.Carelin kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:20 pm Ei ole päivää jottei joku mutanappi tekisi vastaavaa. Kun menee käräjäsalin päivän käsittelyjä katsomaan niistä lapuista, niin varmaan 90 % on näitä mutiaisjuttuja nykyään. Ei ihme et käräjäkin ihan jumissa. Mut hei, meillä on tilaa ja tarvetta näistä osaajista.
Olen myös nähnyt näitä listoja. Tyypillisesti reilu puolet on maahanmuuttajia/epämääräisiä rättipäitä. Populaatiosta heitä on muutama prosentti. Onhan jakaumassa jotain helvetin outoa
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Noin 60-70% rsiskauksista on mutakyrpien tekemiä. Ja uhrit ovat poikkeuksetta lapsia tai nuoria.Samira kirjoitti: To Kesä 18, 2026 10:18 pmJanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:07 pmNo laitappas kuvia sitten? Vai tulitko levittämään valeuutisia.Carelin kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:20 pm Ei ole päivää jottei joku mutanappi tekisi vastaavaa. Kun menee käräjäsalin päivän käsittelyjä katsomaan niistä lapuista, niin varmaan 90 % on näitä mutiaisjuttuja nykyään. Ei ihme et käräjäkin ihan jumissa. Mut hei, meillä on tilaa ja tarvetta näistä osaajista.
Olen myös nähnyt näitä listoja. Tyypillisesti reilu puolet on maahanmuuttajia/epämääräisiä rättipäitä. Populaatiosta heitä on muutama prosentti. Onhan jakaumassa jotain helvetin outoa![]()
Nuslimi raiskaa aina. Tänä vuonna uutisoiduista nuslimit johtavat 39-5 ja heitä on 5% väestöstä
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.