Lahti kieltää burkat kouluissa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Superia
Nikke Knatterton

Re: Lahden kaupunki: nuoria naisia ei enää pueta jätesäkkeihin

Viesti Kirjoittaja Superia »

siiantaika kirjoitti: Pe Kesä 12, 2026 2:59 pm
Inkaa kirjoitti: Ti Kesä 09, 2026 11:03 pm
Salmari kirjoitti: Ti Kesä 09, 2026 11:03 pm
Käy isis-keskuksessa.
Oletko sinä käynyt siellä montakin kertaa, kun tiedät? Itse en itään mene, koska se on ollut aina roskaväen paikka.
Onpas sinulla otsaa kutsua maahanmuuttajia roskaväeksi. Minä vasemmistopunikki asuin Itiksessä ja siellä käveli kadulla vastaan nuoripari, jonka naisoletettu osapuoli oli kääriytynyt kaapuun niin perusteellisesti ettei edes silmiä näkynyt.
No itä on ollut ennen maahanmuuttajiakin roskaväen paikka.
Oulun_Kungas
Rico Tubbs

Re: Lahti kieltää burkat kouluissa

Viesti Kirjoittaja Oulun_Kungas »

Joo ei purkkaa tarvii mässyttää kuin ruokailun jälkeen. Puhelimet kans posi.
Lumileobardix
Alokas

Viesti Kirjoittaja Lumileobardix »

Burka
images (17).jpeg
images (17).jpeg (29.09 KiB) Katsottu 358 kertaa
Lumileobardix
Alokas

Viesti Kirjoittaja Lumileobardix »

Niqab
Liitteet
images (16).jpeg
images (16).jpeg (17.49 KiB) Katsottu 357 kertaa
Nile Jarvis
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nile Jarvis »

Lumileobardix kirjoitti: To Kesä 18, 2026 4:49 pm Burkaimages (17).jpeg
Noin pukeutuneita lapsia varmasti oikein vilisee kouluissa.
siiantaika
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja siiantaika »

Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:41 pm
Lumileobardix kirjoitti: To Kesä 18, 2026 4:49 pm Burkaimages (17).jpeg
Noin pukeutuneita lapsia varmasti oikein vilisee kouluissa.
Toivottavasti ei. Roskapussiin kääriytyneitä lapsia on kuitenkin vilissyt ympäriinsä sitten 90-luvun. Minunkin luokallani oli yksi iraklainen, joka sai juuri ja juuri näyttää kasvonsa leuasta hiusrajaan asti. En tiedä sen enempää, mutta täysi-ikäiseksi tultuaan hän sekä nuorempi sisarensa hylkäsi sharia-lain vaatimat huivit ja alkoi integroitua suomalaiseksi.

Hänellä ja sisarellaan kävi tuuri, että selvisi kunniamurhien yrityksestä siitä huolimatta, että suomalainen yhteiskunta ei todennäköisesti välittänyt.
Nile Jarvis
Harjunpää

siiantaika kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:18 pm Roskapussiin kääriytyneitä lapsia on kuitenkin vilissyt ympäriinsä sitten 90-luvun. `välittänyt.
Eipä ole tullut nähtyä. Mullakin on lähipiirissä suomalaisen kunniamurhan uhri jonka surmasi ihan kantasuomalainen mies naisen jätettyä hänet.
Viimeksi muokannut Nile Jarvis, To Kesä 18, 2026 9:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
siiantaika
Vic Mackey

Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:21 pm
siiantaika kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:18 pm Roskapussiin kääriytyneitä lapsia on kuitenkin vilissyt ympäriinsä sitten 90-luvun. `välittänyt.
Eipä ole tullut nähtyä.
No sille en minä voi mitään. Minä kävin peruskoulua vuosina 2000–2003 ja jo silloin Savossakin ääri-islamismi oli voimissaan. Minun luokallani oli vain yksi islamin uhri, mutta toisella rinnakkaisluokalla niitä oli useampi: noin 400 oppilaasta tunsin 10 muslimia. Taisin olla puheväleissä kaikkien kanssa mutta vain yksi osasi suomea riittävästi. Kaikki muut kärsivät sekä kielitaidon puutteesta että islaminuskon orjuudesta.

Kukaan ei oikein halunnut puhua islamin vaikutuksesta elämään, mutta aina kun joku uskalsi vähän avautua, niin he kertoivat vain ikävistä asioista.
Viimeksi muokannut siiantaika, To Kesä 18, 2026 9:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nile Jarvis
Harjunpää

siiantaika kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:23 pm
Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:21 pm
Eipä ole tullut nähtyä.
No sille en minä voi mitään. Minä kävin peruskoulua vuosina 2000–2003 ja jo silloin Savossakin ääri-islamismi oli voimissaan. Minun luokallani oli vain yksi islamin uhri, mutta toisella rinnakkaisluokalla niitä oli useampi. Taisin olla puheväleissä kaikkien kanssa mutta vain yksi osasi suomea riittävästi. Kaikki muut kärsivät sekä kielitaidon puutteesta että islaminuskon orjuudesta.
Ja he siis olivat pukeutuneita roskasäkkeihin? Savolaista ääri-islamia. :mrgreen:
siiantaika
Vic Mackey

Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:25 pm
siiantaika kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:23 pm No sille en minä voi mitään. Minä kävin peruskoulua vuosina 2000–2003 ja jo silloin Savossakin ääri-islamismi oli voimissaan. Minun luokallani oli vain yksi islamin uhri, mutta toisella rinnakkaisluokalla niitä oli useampi. Taisin olla puheväleissä kaikkien kanssa mutta vain yksi osasi suomea riittävästi. Kaikki muut kärsivät sekä kielitaidon puutteesta että islaminuskon orjuudesta.
Ja he siis olivat pukeutuneita roskasäkkeihin? Savolaista ääri-islamia. :mrgreen:
Kuten kerroin jo aiemmin, niin jokainen naisihminen oli kääriytynyt kaapuun. Kasvot saivat näkyä leuasta silmäripsiin. Sallittu vaatetus oli paskanruskea hame ja takki tai pitkähihainen paita, sekä paskanruskea huivi. Meikkiä ei luonnollisesti saanut käyttää. Minä puhun siis yläasteen ajoista eli ikävuosista 13–15.

Meillä oli muslimeita Iranista, Irakista sekä Somaliasta.
Vastaa Viestiin