No itä on ollut ennen maahanmuuttajiakin roskaväen paikka.siiantaika kirjoitti: Pe Kesä 12, 2026 2:59 pmOnpas sinulla otsaa kutsua maahanmuuttajia roskaväeksi. Minä vasemmistopunikki asuin Itiksessä ja siellä käveli kadulla vastaan nuoripari, jonka naisoletettu osapuoli oli kääriytynyt kaapuun niin perusteellisesti ettei edes silmiä näkynyt.
Lahti kieltää burkat kouluissa
Re: Lahden kaupunki: nuoria naisia ei enää pueta jätesäkkeihin
-
Oulun_Kungas
- Rico Tubbs
Re: Lahti kieltää burkat kouluissa
Joo ei purkkaa tarvii mässyttää kuin ruokailun jälkeen. Puhelimet kans posi.
-
Lumileobardix
- Alokas
-
Lumileobardix
- Alokas
-
Nile Jarvis
- Harjunpää
Noin pukeutuneita lapsia varmasti oikein vilisee kouluissa.
-
siiantaika
- Vic Mackey
Toivottavasti ei. Roskapussiin kääriytyneitä lapsia on kuitenkin vilissyt ympäriinsä sitten 90-luvun. Minunkin luokallani oli yksi iraklainen, joka sai juuri ja juuri näyttää kasvonsa leuasta hiusrajaan asti. En tiedä sen enempää, mutta täysi-ikäiseksi tultuaan hän sekä nuorempi sisarensa hylkäsi sharia-lain vaatimat huivit ja alkoi integroitua suomalaiseksi.Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 8:41 pmNoin pukeutuneita lapsia varmasti oikein vilisee kouluissa.
Hänellä ja sisarellaan kävi tuuri, että selvisi kunniamurhien yrityksestä siitä huolimatta, että suomalainen yhteiskunta ei todennäköisesti välittänyt.
-
Nile Jarvis
- Harjunpää
Eipä ole tullut nähtyä. Mullakin on lähipiirissä suomalaisen kunniamurhan uhri jonka surmasi ihan kantasuomalainen mies naisen jätettyä hänet.siiantaika kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:18 pm Roskapussiin kääriytyneitä lapsia on kuitenkin vilissyt ympäriinsä sitten 90-luvun. `välittänyt.
Viimeksi muokannut Nile Jarvis, To Kesä 18, 2026 9:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
siiantaika
- Vic Mackey
No sille en minä voi mitään. Minä kävin peruskoulua vuosina 2000–2003 ja jo silloin Savossakin ääri-islamismi oli voimissaan. Minun luokallani oli vain yksi islamin uhri, mutta toisella rinnakkaisluokalla niitä oli useampi: noin 400 oppilaasta tunsin 10 muslimia. Taisin olla puheväleissä kaikkien kanssa mutta vain yksi osasi suomea riittävästi. Kaikki muut kärsivät sekä kielitaidon puutteesta että islaminuskon orjuudesta.Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:21 pmEipä ole tullut nähtyä.siiantaika kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:18 pm Roskapussiin kääriytyneitä lapsia on kuitenkin vilissyt ympäriinsä sitten 90-luvun. `välittänyt.
Kukaan ei oikein halunnut puhua islamin vaikutuksesta elämään, mutta aina kun joku uskalsi vähän avautua, niin he kertoivat vain ikävistä asioista.
Viimeksi muokannut siiantaika, To Kesä 18, 2026 9:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Nile Jarvis
- Harjunpää
Ja he siis olivat pukeutuneita roskasäkkeihin? Savolaista ääri-islamia.siiantaika kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:23 pmNo sille en minä voi mitään. Minä kävin peruskoulua vuosina 2000–2003 ja jo silloin Savossakin ääri-islamismi oli voimissaan. Minun luokallani oli vain yksi islamin uhri, mutta toisella rinnakkaisluokalla niitä oli useampi. Taisin olla puheväleissä kaikkien kanssa mutta vain yksi osasi suomea riittävästi. Kaikki muut kärsivät sekä kielitaidon puutteesta että islaminuskon orjuudesta.Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:21 pmEipä ole tullut nähtyä.siiantaika kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:18 pm Roskapussiin kääriytyneitä lapsia on kuitenkin vilissyt ympäriinsä sitten 90-luvun. `välittänyt.
-
siiantaika
- Vic Mackey
Kuten kerroin jo aiemmin, niin jokainen naisihminen oli kääriytynyt kaapuun. Kasvot saivat näkyä leuasta silmäripsiin. Sallittu vaatetus oli paskanruskea hame ja takki tai pitkähihainen paita, sekä paskanruskea huivi. Meikkiä ei luonnollisesti saanut käyttää. Minä puhun siis yläasteen ajoista eli ikävuosista 13–15.Nile Jarvis kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:25 pmJa he siis olivat pukeutuneita roskasäkkeihin? Savolaista ääri-islamia.siiantaika kirjoitti: To Kesä 18, 2026 9:23 pm No sille en minä voi mitään. Minä kävin peruskoulua vuosina 2000–2003 ja jo silloin Savossakin ääri-islamismi oli voimissaan. Minun luokallani oli vain yksi islamin uhri, mutta toisella rinnakkaisluokalla niitä oli useampi. Taisin olla puheväleissä kaikkien kanssa mutta vain yksi osasi suomea riittävästi. Kaikki muut kärsivät sekä kielitaidon puutteesta että islaminuskon orjuudesta.![]()
Meillä oli muslimeita Iranista, Irakista sekä Somaliasta.