Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »



Iloista juhannusta minfolaisille! :) 🍓
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 4:20 pm Tai entäpä tämä?


*
Vuoden 1969 analoginen äänitystekniikka, aikana jolloin käytettiin alkuperäisiä putkivahvistimia, kelanauhureita ja tilakaikuja, antaa todella autenttisen ja lämpimän syvyyden. Python Lee Jacksonin urut ja Rod Stewartin nuori mutta, kuten jo sanoit, rosoinen ääni, pääsee tässä oikeuksiinsa niin aidolla tavalla, että nykyisellä digitaalisella kliinisyydellä sitä on lähes mahdotonta jäljitellä.
Joo, tämä oli kyllä hyvä! Biisi kaikkinensa ja Stewartin ääni.

Ei tosiaan nykyään tunnuta pääsevän samaan, mitä ennen oli.
Törmäsin tällä viikolla sattumalta johonkin biisiin, mikä kuulosti alkuun hyvältä. Pakko kuitenkin myöntää, että kun se paljastui tekoälyn tekemäksi, niin fiilis lopahti nopeasti. :roll: No, kukaties siihenkin vielä joskus tulevaisuudessa tottuu, mutta en kyllä pidä kiirettä totuttelussa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
Barbie
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2025 2:59 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Barbie »



Miksi maailmasta on tullut niin vihainen.



tajusin vasta nyt mistä noi laulaa..apua
Blow me.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

Mistä ne laulaa — siitä, että haluaa jonkun muun vai enkö mä vaan tajua? :D

Vanhemmista biiseistä eilen juhannuksen vietossa kuulin pitkästä aikaa tän:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »





“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
Barbie
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2025 2:59 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Barbie »

Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 4:10 pm Mistä ne laulaa — siitä, että haluaa jonkun muun vai enkö mä vaan tajua? :D
Siitä että se nainen haluaa vain saada toisen lapsen ja dumppaa sut baaripanon jälkeen. :lol: Tuonkin lauseen voi ymmärtää väärin. Joko nainen haluaa tulla raskaaksi tai nainen on pedofiili. Tai sitten se biisi oikeasti kertoo toisesta poikaystävästä. Ehkä se nainen myös syö niitä vauvoja.

Blow me.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

Barbie kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:26 pm
Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 4:10 pm Mistä ne laulaa — siitä, että haluaa jonkun muun vai enkö mä vaan tajua? :D
Siitä että se nainen haluaa vain saada toisen lapsen ja dumppaa sut baaripanon jälkeen. :lol: Tuonkin lauseen voi ymmärtää väärin. Joko nainen haluaa tulla raskaaksi tai nainen on pedofiili. Tai sitten se biisi oikeasti kertoo toisesta poikaystävästä. Ehkä se nainen myös syö niitä vauvoja.

Ai hemmetti. 😂
Mä luulin vaan, että on toista miestä hakemassa.

Toi nyt laittamas biisi jää tosi helposti soimaan päähän. Tai no, ainakin mun kohdalla..
Nää on muistaakseni suht samoilta ajoilta (etenkin ekaa on myös tullut antaumuksella laulettuakin sen kaiken tanssimisen ohella :D ):



“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
Barbie
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2025 2:59 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Barbie »

Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 7:01 pm

Toi nyt laittamas biisi jää tosi helposti soimaan päähän. Tai no, ainakin mun kohdalla..


Tällä hetkellä noi tuulikoneet olisivat mahtista olla olemassa.
Blow me.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

Vapaalla assosioinnilla Kim Wildesta tähän:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
Barbie
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2025 2:59 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Barbie »



74 raipaniskun arvoista musaa. (https://yle.fi/a/74-20232575?origin=rss)
Blow me.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

Barbie kirjoitti: La Kesä 20, 2026 8:08 pm

74 raipaniskun arvoista musaa. (https://yle.fi/a/74-20232575?origin=rss)
Taitava laulaja, kaunis kappale.

Nämä sanktiotkin on niin sairaita juttuja, tulee aina yhtä epäuskoinen ja avuton olo.
Mua on pitkään ottanut päähän sekin, että muita uskontoja saa kutakuinkin avoimesti kritisoida, mutta ei islamia. Hyi.

Nyt viime aikoina oon kuitenkin huomannut pieniä viitteitä joistain yhteyksistä, että oliskohan tähän nyt tulossa vihdoin toivottua muutosta. Tähän astihan se on ollut sitä naurettavaa, umpimielistä kriittisten äänien leimaamista. Vaikka rasistiksi, kun ei muuta keksitä.

Nyt kuitenkin varovainen toivo mussa on herännyt. Seurailen tilannetta..
Viimeksi muokannut Bird, La Kesä 20, 2026 8:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »





Pidän näistäkin.
Onko nää nyt jotain alternative dance/electronic popia tms.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
Barbie
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2025 2:59 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Barbie »

Ei uskoisi miehen ääneksi.

Rusinat rasahtelee kun ei arvosteta hyvää metallia.
Blow me.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

Toi vaatiikin jo vähän pidempää kuuntelua. ^

Mulla soi edelleen lähinnä eilisten bileiden biisit (ihania nääkin) päässä:



“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
LexVeritas
Frank Columbo
Viestit: 9203
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Vastaa Viestiin