Lähde tälle,muuten menee rasismipäissään tehdyksi valeuutiseksi.ASierra kirjoitti: La Kesä 20, 2026 7:55 pm Yhdistävä tekijä naisrehtori ja muslimit jotka hakkaavat kantasuomalaisia. Täälläkin on on kymmeniä avauksia eri tapauksista.
Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
-
Nile Jarvis
- Harjunpää
- Viestit: 310
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Aikuisten se kuuluu keksiä miten lasten ja naisten raiskaaminen estetään. Maa menee totaalisen väärään suuntaan jos koululaisten pitää tehdä ryhmätehtäviä aiheesta "miten vältän joukkoraiskatuksi tulemisen (ilman että minua voidaan epäillä rasistiksi)"...Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:47 pm Ketjun lukeminen on edelleen kesken, mutta
haluan tässä vaiheessa kysyä yhden asian, koska keskustelussa näyttää olevan monia kohtuuttoman voimakkaita reaktioita.
Eli kai teille aikuisille ihmisille oikeasti on selvää, että ei lasten antirasismi -koulutus tarkoita sitä, etteikö maahanmuuttoon liittyviä kysymyksiä — ml. maahanmuutosta aiheutuvat ongelmat rikollisuuskysymyksineen, edelleen käsiteltäisi ja etsittäisi niihin ratkaisuja?
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
- Sarjahurmaaja
- Jane Marple
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Loka 19, 2023 11:22 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Koulutehtävät lienevät nykyään pikemminkin luokkaa "tummaihoisen miehen lähestymiseen on suhdauttuva myönteisesti, on vain ymmärretävä että muissa kulttuureissa alakäisten lähestyminen on hyväksyttävää".Ifigeneia kirjoitti: La Kesä 20, 2026 10:58 pmAikuisten se kuuluu keksiä miten lasten ja naisten raiskaaminen estetään. Maa menee totaalisen väärään suuntaan jos koululaisten pitää tehdä ryhmätehtäviä aiheesta "miten vältän joukkoraiskatuksi tulemisen (ilman että minua voidaan epäillä rasistiksi)"...Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:47 pm Ketjun lukeminen on edelleen kesken, mutta
haluan tässä vaiheessa kysyä yhden asian, koska keskustelussa näyttää olevan monia kohtuuttoman voimakkaita reaktioita.
Eli kai teille aikuisille ihmisille oikeasti on selvää, että ei lasten antirasismi -koulutus tarkoita sitä, etteikö maahanmuuttoon liittyviä kysymyksiä — ml. maahanmuutosta aiheutuvat ongelmat rikollisuuskysymyksineen, edelleen käsiteltäisi ja etsittäisi niihin ratkaisuja?![]()
-
Nile Jarvis
- Harjunpää
- Viestit: 310
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
*Poistettu kielipoliisin toimintaa*tm
-
jotunheimen
- Olivia Benson
- Viestit: 748
- Liittynyt: Ma Loka 19, 2020 8:34 am
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Koitan mahdollisimman monille opettaa, että somallt ovat paskin väestö maan päällä ja olisi kaikille parempi, jos he pysyisivät omassa maassaan ja jos jonkun muun tehtävä on heistä huolehtia, se on jenkit, jotka ovat lisää sekasortoa maahan tuoneet. Suomella ei ole mitään osaa asiaan, eikä tänne pitäisi millään logiikalla tulla yhtään somalia.
@veitera has blocked you
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Tätähän ne yritti jo seurakunnan kerhossa pilteille opettaa turvisryntäyksen hulluimpana vuosina. Muutamat vanhemmat kuitenkin, järkyttäviä rasisteja kun olivat, järkyttyivät siitä että ventovieraita ukkoja ties mistä heitetään läjä pikkulasten sekaan. Jotkut, valistuneemmat vanhemmat raahasivat näitä idän ihmeitä ihan vapaaehtoisesti omaan kotiinsa asti. Tällaisten iloisten ja pirtsakoiden kohtaamisten joukkoon mahtui sitten sellainenkin, että idän ihme oli läntännyt Faceen kuvan jossa hän poseeraa 10-vuotiaan tyttösen kanssa, ja oheistanut tekstin että tässä on hänen uusi tyttöystävänsä.Sarjahurmaaja kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:20 pmKoulutehtävät lienevät nykyään pikemminkin luokkaa "tummaihoisen miehen lähestymiseen on suhdauttuva myönteisesti, on vain ymmärretävä että muissa kulttuureissa alakäisten lähestyminen on hyväksyttävää".Ifigeneia kirjoitti: La Kesä 20, 2026 10:58 pmAikuisten se kuuluu keksiä miten lasten ja naisten raiskaaminen estetään. Maa menee totaalisen väärään suuntaan jos koululaisten pitää tehdä ryhmätehtäviä aiheesta "miten vältän joukkoraiskatuksi tulemisen (ilman että minua voidaan epäillä rasistiksi)"...Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:47 pm Ketjun lukeminen on edelleen kesken, mutta
haluan tässä vaiheessa kysyä yhden asian, koska keskustelussa näyttää olevan monia kohtuuttoman voimakkaita reaktioita.
Eli kai teille aikuisille ihmisille oikeasti on selvää, että ei lasten antirasismi -koulutus tarkoita sitä, etteikö maahanmuuttoon liittyviä kysymyksiä — ml. maahanmuutosta aiheutuvat ongelmat rikollisuuskysymyksineen, edelleen käsiteltäisi ja etsittäisi niihin ratkaisuja?![]()
Jostain kummallisesta ja kovin merkillisestä syystä kovin moni ei tästä oikein innostunut. Minäkin olen niin inha ja nuiva, että olen kehdannut asiasta mäkättää netissä. Jotkut naiset ovat ihmetelleet että mitäs kummaa tuossa nyt oli. Ilmeisesti siis ihan toivottavaa käytöstä idästä tulleilla vierailla.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
^
Ettei unohtuisi, alla linkki ketjuun vuodelta 2016:
Irakilaismiesten vierailut päiväkerhoissa, kouluissa yms, aka
Etsintäkuulutettu sotarikollinen löytyi päiväkodista, aka
Seurakunnan päiväkerhossa irakilaismiehiä
____
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... hp?t=20877
(Ketjuja yhdistelty vuosien varrella)
Päiväkodeissa homma ei ehkä toiminut ihan toiveitten mukaan, nyt sitten onkin suunnitelmissa siirtyminen ala-asteille?
Ettei unohtuisi, alla linkki ketjuun vuodelta 2016:
Irakilaismiesten vierailut päiväkerhoissa, kouluissa yms, aka
Etsintäkuulutettu sotarikollinen löytyi päiväkodista, aka
Seurakunnan päiväkerhossa irakilaismiehiä
____
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... hp?t=20877
(Ketjuja yhdistelty vuosien varrella)
Päiväkodeissa homma ei ehkä toiminut ihan toiveitten mukaan, nyt sitten onkin suunnitelmissa siirtyminen ala-asteille?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Hyi vittu kun tuota ketjua luki!aivoriihi kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 11:27 am ^
Ettei unohtuisi, alla linkki ketjuun vuodelta 2016:
Irakilaismiesten vierailut päiväkerhoissa, kouluissa yms, aka
Etsintäkuulutettu sotarikollinen löytyi päiväkodista, aka
Seurakunnan päiväkerhossa irakilaismiehiä
____
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... hp?t=20877
(Ketjuja yhdistelty vuosien varrella)
Päiväkodeissa homma ei ehkä toiminut ihan toiveitten mukaan, nyt sitten onkin suunnitelmissa siirtyminen ala-asteille?
Vassulinainen on saatanan sairas kun on tuollaista asiaa ajanut aikoinaan. Ja kyllä, kaikki olivat lihavia keski-ikäisiä naisia Vuolle Oy ja seurakunnista jotka noita mutakuonoja lapsien sekaan tunkivat
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Mustalaiset myös. Mutta kyllä,somput on. Muistan,kun tytär oli semmoinen vähän suvaitsevaisen oloinen ja meni itiksen ”kielilukioon” eli somppulukioon. Puhuin sille,että somput ja kurdit on eläimiä,mutta hänellä oli paremmat odotukset. Vuoden päästä kyllä myönsi olleensa väärässä. Sanoi,että olit kyllä oikeassa,he ovat aivan eläimen tasolla.jotunheimen kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 12:23 am Koitan mahdollisimman monille opettaa, että somallt ovat paskin väestö maan päällä ja olisi kaikille parempi, jos he pysyisivät omassa maassaan ja jos jonkun muun tehtävä on heistä huolehtia, se on jenkit, jotka ovat lisää sekasortoa maahan tuoneet. Suomella ei ole mitään osaa asiaan, eikä tänne pitäisi millään logiikalla tulla yhtään somalia.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Antirasistista koulutusta Suomessa jo vuodesta 2016 lähtien:
Padres finlandeses permiten que sus hijas adolescentes mantengan relaciones con inmigrantes musulmanes adultos
En Finlandia, a los padres de las adolescentes blancas y cristianas, en muchos casos con menos de 10 años de edad, no parece importarles que sus hijas posen en las redes sociales junto a inmigrantes musulmanes, que en muchos les triplican la edad.
(”Suomessa valkoihoiset ja kristityt vanhemmat eivät näe ongelmana usein jopa alle 10-vuotiaiden tyttäriensa sosiaalista kanssakäymistä muslimimaahanmuuttajamiesten kanssa, joiden ikä on lapsiin nähden jopa kolminkertainen.")
----
Koko artikkeli pöyristyttävine kuvineen:
https://www.alertadigital.com/2016/04/1 ... s-adultos/
Jonkin aikaa sitten Miss Suomi venytteli silmiään kaverilleen ravintolassa ja koko Suomen "maakuva" romahti!
Lööppejä piisasi, poliitikot (ei ihan kaikki) ja missiemo Sunneva olivat täydessä paniikissa. Missi sai fudut, jotta "maakuvaamme" tullutta tahraa voisi kiilloittaa edes vähän kirkkaammaksi.
Mielestäni tämä espanjalaisartikkeli todellakin teki hallaa Suomen "maakuvalle", kukaan ei sitten kuitenkaan pöyristynyt tarpeeksi, jotta se kuva olisi tahraantunut?
Padres finlandeses permiten que sus hijas adolescentes mantengan relaciones con inmigrantes musulmanes adultos
En Finlandia, a los padres de las adolescentes blancas y cristianas, en muchos casos con menos de 10 años de edad, no parece importarles que sus hijas posen en las redes sociales junto a inmigrantes musulmanes, que en muchos les triplican la edad.
(”Suomessa valkoihoiset ja kristityt vanhemmat eivät näe ongelmana usein jopa alle 10-vuotiaiden tyttäriensa sosiaalista kanssakäymistä muslimimaahanmuuttajamiesten kanssa, joiden ikä on lapsiin nähden jopa kolminkertainen.")
----
Koko artikkeli pöyristyttävine kuvineen:
https://www.alertadigital.com/2016/04/1 ... s-adultos/
Jonkin aikaa sitten Miss Suomi venytteli silmiään kaverilleen ravintolassa ja koko Suomen "maakuva" romahti!
Lööppejä piisasi, poliitikot (ei ihan kaikki) ja missiemo Sunneva olivat täydessä paniikissa. Missi sai fudut, jotta "maakuvaamme" tullutta tahraa voisi kiilloittaa edes vähän kirkkaammaksi.
Mielestäni tämä espanjalaisartikkeli todellakin teki hallaa Suomen "maakuvalle", kukaan ei sitten kuitenkaan pöyristynyt tarpeeksi, jotta se kuva olisi tahraantunut?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Tästähän tullut tosiaan netissä väännettyä että onko nyt järkeä iskeä turvisukkoja samaan kuvaan pikkutyttöjen kanssa, ja on vähätelty ja kummasteltu että mitä oikein itken ja inisen. En tiedä sitten onko joillekin ihan normaalia että kuka tahansa kadulta napattu kääkkä kelpaa poseeraamaan perheen lasten kanssa... Ei tietenkään suomalainen kääkkä, vaan minkä tahansa muunmaalainen. Tai tietysti mielellään jostain eksoottisesta kulttuurista.aivoriihi kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 7:00 pm Koko artikkeli pöyristyttävine kuvineen:
https://www.alertadigital.com/2016/04/1 ... s-adultos/
Tietty jos on siinä vakaassa uskossa että raukkaparkajätkät ovat pahasti traumatisoituneet, niin ehkäpä vierihoito pellavapäälapsosen taholta on auttavinaan.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Nyt vasta ehdin lukea ketjun loppuun ja toisin kuin jonkun mulle vastanneen viestistä sai kuvan, niin eihän täällä ole tuon kyseessä olevan antirasismi -koulutuksen sisältöön mitään linkkiä saati sitä sisältöä enkä löydä sitä muualtakaan netistä.
Jos joku muu, kuten tämä nikki sepponen tjsp., on sen löytänyt, niin voisko sen linkin nyt vaan laittaa tänne ja jättää sen piikittelyn vähemmälle? Kiitos jo etukäteen.
Nopeahkon tutkailuni pohjalta listaan kuitenkin ketjun aiheeseen liittyen asioita, joita tuli vastaan:
Tän ketjun aiheessa kyseessä on:
- Yhdenvertaisempi koulu -hanke, johon sisältyy muiden ohella antirasistinen koulutus
- asia on vasta valmistelussa: rahoitushakemuksia ei ole vielä hyväksytty
- koulutus olisi 4.–6.luokkalaisille
- hankkeen konkreettinen toteutus olisi vuosina 2027–2029, määräaikainen siis
‐ päärahoittaja THL (osarahoitus voi tulla/tulee kaupungin 13 000€:n lisäksi EU:lta?)
- mikäli rahoitushakemukset menee läpi, koulutuksen toteuttaa Koulutus elämään -säätiö (ehkä yhdessä Yhteiset Lapsemme ry:n kanssa. ?)
Lisäksi tällaisella nopealla haulla löysin infoa seuraavanlaisistakin:
- Espoon kaupungin yhteisissä suunnitelmissa on "Building a strong community together — No to bullying": painottaa kiusaamisen ehkäisyä ja turvallista kouluympäristöä. Tämä on ilmeisesti ollut jo ainakin vuodesta 2020.
- Tän ketjun hankkeen mahdollisen toteuttajan kautta löytyy myös Yhdessä ilman rasismia -koulutushanke (ei mikään Espoon oma juttu), minkä toteutus on ollut ja on 2022–2026. Painotus: ennakkoluulot ja stereotypiat, etuoikeudet, yhdenvertaisuus ja moninaisuus, rasismi ja sen eri muodot, antirasistinen ajattelu.
Pari linkkiä:
Yhdessä ilman rasismia - Yhdessä ilman rasismia https://share.google/LnB6wtjpLcr45AqCw
Antirasistinen kasvatustyö - Yhteiset Lapsemme ry https://share.google/Xp9T0dYQeHQXpsWyB
Lisäksi:
- Tänä vuonna valmistuu opettajille ja muille ammattikasvattajille suunnattu OKM:n ja Hgin yliopiston (AGORA) yhteistyönä järjestettävä valtakunnallinen koulutus:
10 moduulia mm. aiheista tasa-arvo, yhdenvertaisuus, antirasismi ja rakenteellinen eriarvoisuus.
Huom. on vain 5 opintopisteen laajuinen.
Tarkempi sisältö löytyy täältä:
Valtakunnallinen tasa-arvon, yhdenvertaisuuden ja antirasismin koulutusohjelma | AGORA - Kasvatuksen ja koulutuksen oikeudenmukaisuuden ja tasa-arvon tutkimuskeskus | Helsingin yliopisto https://share.google/rvd3KHVIErUaVsbID
Kävisin itse asiassa itsekin mielelläni tällaisen koulutuksen. Luulen, että vaikkei rasismia oliskaan, niin useimmilla meillä on ainakin jonkinlaisia ennakkoluuloja, mitkä ei perustu pelkästään luotettavaan tietoon, vaan myös tunteisiin ja kokemuksiin. Olis kiinnostavaa nähdä, mitä noissa koulutuksissa oikeasti opetetaan.
Joka tapauksessa: ei tämä antirasismikasvatus mikään uusi juttu enää ole. Ehkei kannata siis nostaa asiasta turhaan kierroksia (etenkään pelkästään median tekemien juttujen pohjalta.)
Jos joku muu, kuten tämä nikki sepponen tjsp., on sen löytänyt, niin voisko sen linkin nyt vaan laittaa tänne ja jättää sen piikittelyn vähemmälle? Kiitos jo etukäteen.
Nopeahkon tutkailuni pohjalta listaan kuitenkin ketjun aiheeseen liittyen asioita, joita tuli vastaan:
Tän ketjun aiheessa kyseessä on:
- Yhdenvertaisempi koulu -hanke, johon sisältyy muiden ohella antirasistinen koulutus
- asia on vasta valmistelussa: rahoitushakemuksia ei ole vielä hyväksytty
- koulutus olisi 4.–6.luokkalaisille
- hankkeen konkreettinen toteutus olisi vuosina 2027–2029, määräaikainen siis
‐ päärahoittaja THL (osarahoitus voi tulla/tulee kaupungin 13 000€:n lisäksi EU:lta?)
- mikäli rahoitushakemukset menee läpi, koulutuksen toteuttaa Koulutus elämään -säätiö (ehkä yhdessä Yhteiset Lapsemme ry:n kanssa. ?)
Lisäksi tällaisella nopealla haulla löysin infoa seuraavanlaisistakin:
- Espoon kaupungin yhteisissä suunnitelmissa on "Building a strong community together — No to bullying": painottaa kiusaamisen ehkäisyä ja turvallista kouluympäristöä. Tämä on ilmeisesti ollut jo ainakin vuodesta 2020.
- Tän ketjun hankkeen mahdollisen toteuttajan kautta löytyy myös Yhdessä ilman rasismia -koulutushanke (ei mikään Espoon oma juttu), minkä toteutus on ollut ja on 2022–2026. Painotus: ennakkoluulot ja stereotypiat, etuoikeudet, yhdenvertaisuus ja moninaisuus, rasismi ja sen eri muodot, antirasistinen ajattelu.
Pari linkkiä:
Yhdessä ilman rasismia - Yhdessä ilman rasismia https://share.google/LnB6wtjpLcr45AqCw
Antirasistinen kasvatustyö - Yhteiset Lapsemme ry https://share.google/Xp9T0dYQeHQXpsWyB
Lisäksi:
- Tänä vuonna valmistuu opettajille ja muille ammattikasvattajille suunnattu OKM:n ja Hgin yliopiston (AGORA) yhteistyönä järjestettävä valtakunnallinen koulutus:
10 moduulia mm. aiheista tasa-arvo, yhdenvertaisuus, antirasismi ja rakenteellinen eriarvoisuus.
Huom. on vain 5 opintopisteen laajuinen.
Tarkempi sisältö löytyy täältä:
Valtakunnallinen tasa-arvon, yhdenvertaisuuden ja antirasismin koulutusohjelma | AGORA - Kasvatuksen ja koulutuksen oikeudenmukaisuuden ja tasa-arvon tutkimuskeskus | Helsingin yliopisto https://share.google/rvd3KHVIErUaVsbID
Kävisin itse asiassa itsekin mielelläni tällaisen koulutuksen. Luulen, että vaikkei rasismia oliskaan, niin useimmilla meillä on ainakin jonkinlaisia ennakkoluuloja, mitkä ei perustu pelkästään luotettavaan tietoon, vaan myös tunteisiin ja kokemuksiin. Olis kiinnostavaa nähdä, mitä noissa koulutuksissa oikeasti opetetaan.
Joka tapauksessa: ei tämä antirasismikasvatus mikään uusi juttu enää ole. Ehkei kannata siis nostaa asiasta turhaan kierroksia (etenkään pelkästään median tekemien juttujen pohjalta.)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
Totta kai kuuluu, olet oikeassa.Ifigeneia kirjoitti: La Kesä 20, 2026 10:58 pm Aikuisten se kuuluu keksiä miten lasten ja naisten raiskaaminen estetään. Maa menee totaalisen väärään suuntaan jos koululaisten pitää tehdä ryhmätehtäviä aiheesta "miten vältän joukkoraiskatuksi tulemisen (ilman että minua voidaan epäillä rasistiksi)"...![]()
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö kouluikäisiä lapsia pitäisi opettaa muun muassa tunnistamaan omia rajojaan sekä suojelemaan itseään.
Olen itse ohjannut alakoululaisille turvataitokasvatusta 2010–14 muun työni ohella ja siinä on myös edellä mainitsemiini teemoihin liittyviä osa-alueita: miten toimia jos tuntematon aikuinen yrittää houkutella mukaan (esim. katsomaan eläimiä, tarjoamalla karkkia), ei lähdetä tuntemattoman matkaan, miten sanoa "ei", mitkä on jokaisen yksityisiä alueita joihin muilla ei ole lupa koskea jne. jne. Omasta mielestäni se on tosi tärkeää. Ei lapsia pidä kasvattaa pumpulissa (en toki tarkoita, että sinä olisit niin sanonut).
Sittemmin turvataitokasvatuksen sisältöjä on käsittääkseni sisällytetty koulujen opseihin ja muihin oppilaiden hyvinvointia tukeviin sisältöihin. Sitä en kuitenkaan tiedä, miten aktiivisesti niitä koulun arjessa nykyään käsitellään.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
" Ole pirteä ja hymyile. Kulttuuri on erilainen heille. Sitten jos hame nousee ylös tai housut alas muista kehua ja olla rohkea. Koska serkut on vuorossa kohta... "Sarjahurmaaja kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:20 pmKoulutehtävät lienevät nykyään pikemminkin luokkaa "tummaihoisen miehen lähestymiseen on suhdauttuva myönteisesti, on vain ymmärretävä että muissa kulttuureissa alakäisten lähestyminen on hyväksyttävää".Ifigeneia kirjoitti: La Kesä 20, 2026 10:58 pmAikuisten se kuuluu keksiä miten lasten ja naisten raiskaaminen estetään. Maa menee totaalisen väärään suuntaan jos koululaisten pitää tehdä ryhmätehtäviä aiheesta "miten vältän joukkoraiskatuksi tulemisen (ilman että minua voidaan epäillä rasistiksi)"...Bird kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:47 pm Ketjun lukeminen on edelleen kesken, mutta
haluan tässä vaiheessa kysyä yhden asian, koska keskustelussa näyttää olevan monia kohtuuttoman voimakkaita reaktioita.
Eli kai teille aikuisille ihmisille oikeasti on selvää, että ei lasten antirasismi -koulutus tarkoita sitä, etteikö maahanmuuttoon liittyviä kysymyksiä — ml. maahanmuutosta aiheutuvat ongelmat rikollisuuskysymyksineen, edelleen käsiteltäisi ja etsittäisi niihin ratkaisuja?![]()
Joo me mennään kohti kadotusta.
Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!
*Poistettu OT-persuilua*tm