Irakilaismiesten vierailut päiväkerhoissa, kouluissa yms

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Irakilaismiesten vierailut päiväkerhoissa, kouluissa yms

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

jepulis82 kirjoitti: Ma Heinä 20, 2020 7:27 pm ^
Se on aloitettava ihan pikkulapsista saakka se aivopesu.

"Karvaranne on ystävämme."
"Kaapu päälle, niin ette tule raiskatuiksi."

Sitten lapsista kasvaa henkilöitä jotka menevät karvaranteiden kanssa "juttelemaan" keskelle metsää ja sitten on kova ullatus kun tulee kindermunaa joka suunnasta. :roll:
Eikä edes kaapu päällä saa olla rauhassa. Egyptissä ainakin joitakin vuosia sitten - ja miksi se olisi siellä muuttunut - miehet yrittivät repiä naisilta vaatteita päältä. Jos siinä rytäkässä tulee raiskatuksi ja on niin tollo että menee poliisille, tämähän saattaa raiskata uudelleen.

Mitä vähemmän poika kasvaessaan näkee miltä naiset oikeasti näyttävät, sitä vinksahtaneempi käsitys hänelle tulee seksuaalisuudesta. Länsimaissa on tietysti mahdollista pimahtaa sairaimman pornon kanssa, mutta toisaalta voi myös jäädä hikikomeroonsa tumputtamaan. Islam käsittääkseni ei salli onanointia. Joten eipä se paljon eroa katolilaisten pappien touhuista, kun ei saa tyydyttäytyä millään tavalla ennen avioitumista.

Toisaalta Egyptissä myös perheet myyvät tyttäriä yhden päivän avioliittoon, joka on siis huoraamista käytännössä.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Noh_juuh
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Kesä 25, 2026 12:28 pm

Re: Irakilaismiesten vierailut päiväkerhoissa, kouluissa yms

Viesti Kirjoittaja Noh_juuh »

Ja ainoa lähde MV-lehti... jotain valoja päälle, voi tulla rikossyyte tämmöisen hourailun levittämisestä.

Kuva
Liitteet
Screenshot_20260626-122340_Brave.jpg
Screenshot_20260626-122340_Brave.jpg (269.81 KiB) Katsottu 168 kertaa
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Irakilaismiesten vierailut päiväkerhoissa, kouluissa yms

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Koska en ole eilen syntynyt, muistan nuo lasten seurakuntakerho- yms. turvisvierailut kun ne uutisoitiin silloin kun ne tapahtuivat. Eikä tuolloin lähteenä ollut mikään MV. Sitä en näet seurannut.

Sen olen kyllä huomannut että suvakkien ääliömäisimpiä tempauksia "jännästi" katoaa netistä, siinä missä muut uutiset pysyvät tallessa vaikka 20 v.

Sekin uutinen missä mummo syöttää turvismiehelle kakkua lusikalla suuhun oli ihan normaalin uutisen normaali kuva. Ainoastaan rajakit ja nuivistit nostivat kuvasta älämölön, ja sittemmin siitä kuvasta on tehtailtu AI:lla kaikenlaisia uusia, feikkejä versioita. Mutta se ei poista sitä faktaa että kun alkuperäinen ilmestyi lehtiin, se oli aito kuva aidosta tilanteesta.

Sekin todella tapahtui että turvisäijiä juoksutettiin kaikki paikat läpi, mistä vain lapsia löytyy.

Tämähän kertoo vain suvakkisuomalaisten typeryydestä. Takuulla ne jätkät itsekin ihmettelivät että mitä vittua. Mikä arabiankielinen sanonta tuohon sitten sopisikaan.

Ei ole rasismia dissata suvakkeja. Vaikka nämä kai haluavatkin sädekehän päänsä päälle ja että heidät julistetaan synneistä vapaiksi kansakunnan pyhimyksiksi.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Irakilaismiesten vierailut päiväkerhoissa, kouluissa yms

Viesti Kirjoittaja Bird »

Anteeksi jo etukäteen, että en jaksa just nyt lukea ketjua loppuun, mutta onko tiedossa tällaisten vierailujen funktiota ja motiivia niihin?

Mun järkeen ei meinaa upota, miksi ulkomaalaisia aikuisia äijiä, vaikka edes varhaisaikuisia, on pitänyt viedä tällaisille tutustumisvierailuille?
Toisaalta, mikäli kantasuomalaisia miehiä alettais tällaisella tarkoituksellisuudella viemään tutustumiskäynneille päiväkotiin, ihmettelisin sitäkin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Irakilaismiesten vierailut päiväkerhoissa, kouluissa yms

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Bird kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:36 pm Anteeksi jo etukäteen, että en jaksa just nyt lukea ketjua loppuun, mutta onko tiedossa tällaisten vierailujen funktiota ja motiivia niihin?

Mun järkeen ei meinaa upota, miksi ulkomaalaisia aikuisia äijiä, vaikka edes varhaisaikuisia, on pitänyt viedä tällaisille tutustumisvierailuille?
Toisaalta, mikäli kantasuomalaisia miehiä alettais tällaisella tarkoituksellisuudella viemään tutustumiskäynneille päiväkotiin, ihmettelisin sitäkin.
Itse en keksi mitään järkevää syytä moiseen toimintaan. Mutta jotkut ovat funtsailleet että suvakit haluavat aivopestä pikku piltit suvaitsevaisuuteen mahdollisimman nuorina.

Missään maailmankolkassa ei voi olla niin typerää kansaa, että tämä iskee jälkeläisiään ventovieraiden äijien syliin.

Tai niinhän sitä luulisi.

2016 kun oli bussit väärällään turviksia tuon tuostakin, sain siihen mennessä elämäni pahimman influenssan ja keuhkokuumeenkin. Kyllä sen arvaa mistä se basiliski oli tullut. Idän viisaiden miesten tuomisia.

Nyt kun korona-ajasta on opittu yhtä ja toista, niin noinkohan vielä lapsia annettaisiin toiselta puolelta maailmaa tulleiden lääpittäväksi. Tosin rokotevastaisuuskin on tainnut olla suurinta uskovaisten keskuudessa. Että kyllähän se järjenvastaisuuskin heiltä luonnistuu.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Irakilaismiesten vierailut päiväkerhoissa, kouluissa yms

Viesti Kirjoittaja Bird »

Ifigeneia kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:54 pm
Bird kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:36 pm Anteeksi jo etukäteen, että en jaksa just nyt lukea ketjua loppuun, mutta onko tiedossa tällaisten vierailujen funktiota ja motiivia niihin?

Mun järkeen ei meinaa upota, miksi ulkomaalaisia aikuisia äijiä, vaikka edes varhaisaikuisia, on pitänyt viedä tällaisille tutustumisvierailuille?
Toisaalta, mikäli kantasuomalaisia miehiä alettais tällaisella tarkoituksellisuudella viemään tutustumiskäynneille päiväkotiin, ihmettelisin sitäkin.
Itse en keksi mitään järkevää syytä moiseen toimintaan. Mutta jotkut ovat funtsailleet että suvakit haluavat aivopestä pikku piltit suvaitsevaisuuteen mahdollisimman nuorina.

Missään maailmankolkassa ei voi olla niin typerää kansaa, että tämä iskee jälkeläisiään ventovieraiden äijien syliin.

Tai niinhän sitä luulisi.

2016 kun oli bussit väärällään turviksia tuon tuostakin, sain siihen mennessä elämäni pahimman influenssan ja keuhkokuumeenkin. Kyllä sen arvaa mistä se basiliski oli tullut. Idän viisaiden miesten tuomisia.

Nyt kun korona-ajasta on opittu yhtä ja toista, niin noinkohan vielä lapsia annettaisiin toiselta puolelta maailmaa tulleiden lääpittäväksi. Tosin rokotevastaisuuskin on tainnut olla suurinta uskovaisten keskuudessa. Että kyllähän se järjenvastaisuuskin heiltä luonnistuu.
Tuossa hetken mietin, ja ainoa syy, jonka keksin, on se, että miehiä, joilla on omia lapsia, viedään tutustumaan päivähoitoon – ehkä siksi, että pystyisivät tukemaan lapsiaan suomalaisen varhaiskasvatuksen piiriin. Sitä en tosin tajua, miksi käynneillä olisi/on ollut vain miehiä — missä mamunaiset, jotka yhtälailla hyötyisivät suomalaiseen vakaan tutustumisesta.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
WalkingDisaster
Adrian Monk
Viestit: 2555
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Irakilaismiesten vierailut päiväkerhoissa, kouluissa yms

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Ifigeneia kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:54 pm
Itse en keksi mitään järkevää syytä moiseen toimintaan. Mutta jotkut ovat funtsailleet että suvakit haluavat aivopestä pikku piltit suvaitsevaisuuteen mahdollisimman nuorina.
Tämä on ehkä osasyy. Mutta suurin syy se, että suvakit halusivat toivottaa partalapset tervetulleeksi lapsienkin pariin. Kannattaa lukea ketjun ensimmäinen postaus, tai vaikka ensimmäinen sivu huolella. En kohdista kommenttia suoraan sinuun, vaan yleisemmin heihin, jotka alkavat vasta nyt ihmettelemään.
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Irakilaismiesten vierailut päiväkerhoissa, kouluissa yms

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Bird kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 9:16 pm
Ifigeneia kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:54 pm
Bird kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:36 pm Anteeksi jo etukäteen, että en jaksa just nyt lukea ketjua loppuun, mutta onko tiedossa tällaisten vierailujen funktiota ja motiivia niihin?

Mun järkeen ei meinaa upota, miksi ulkomaalaisia aikuisia äijiä, vaikka edes varhaisaikuisia, on pitänyt viedä tällaisille tutustumisvierailuille?
Toisaalta, mikäli kantasuomalaisia miehiä alettais tällaisella tarkoituksellisuudella viemään tutustumiskäynneille päiväkotiin, ihmettelisin sitäkin.
Itse en keksi mitään järkevää syytä moiseen toimintaan. Mutta jotkut ovat funtsailleet että suvakit haluavat aivopestä pikku piltit suvaitsevaisuuteen mahdollisimman nuorina.

Missään maailmankolkassa ei voi olla niin typerää kansaa, että tämä iskee jälkeläisiään ventovieraiden äijien syliin.

Tai niinhän sitä luulisi.

2016 kun oli bussit väärällään turviksia tuon tuostakin, sain siihen mennessä elämäni pahimman influenssan ja keuhkokuumeenkin. Kyllä sen arvaa mistä se basiliski oli tullut. Idän viisaiden miesten tuomisia.

Nyt kun korona-ajasta on opittu yhtä ja toista, niin noinkohan vielä lapsia annettaisiin toiselta puolelta maailmaa tulleiden lääpittäväksi. Tosin rokotevastaisuuskin on tainnut olla suurinta uskovaisten keskuudessa. Että kyllähän se järjenvastaisuuskin heiltä luonnistuu.
Tuossa hetken mietin, ja ainoa syy, jonka keksin, on se, että miehiä, joilla on omia lapsia, viedään tutustumaan päivähoitoon – ehkä siksi, että pystyisivät tukemaan lapsiaan suomalaisen varhaiskasvatuksen piiriin. Sitä en tosin tajua, miksi käynneillä olisi/on ollut vain miehiä — missä mamunaiset, jotka yhtälailla hyötyisivät suomalaiseen vakaan tutustumisesta.
Ainakaan Kangasalan tapauksissa mistään perheistä ei ollut tietoakaan. Mikä ei sikäli ole ihme, että ehtihän entisessä Kaivannon sairaalassa sen ollessa vokkina punkata enimmillään kai 400 miestä. Ei olisi tullut kuuloonkaan laittaa sinne perheitä.

Ja tuon vokin miehiä siellä käsittääkseni seurakunta juoksutti ympäriinsä.

Välillä ei tarvinnut juoksuttaa, kun uutisoinnista päätellen ramppasivat paikkoja ominpäin. Joku pelehti hautausmaalla pilkaten suomalaisia vainaita, ja muuta tivolitoimintaa oli uimahallissa.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Irakilaismiesten vierailut päiväkerhoissa, kouluissa yms

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

WalkingDisaster kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:21 pm
Ifigeneia kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:54 pm
Itse en keksi mitään järkevää syytä moiseen toimintaan. Mutta jotkut ovat funtsailleet että suvakit haluavat aivopestä pikku piltit suvaitsevaisuuteen mahdollisimman nuorina.
Tämä on ehkä osasyy. Mutta suurin syy se, että suvakit halusivat toivottaa partalapset tervetulleeksi lapsienkin pariin. Kannattaa lukea ketjun ensimmäinen postaus, tai vaikka ensimmäinen sivu huolella. En kohdista kommenttia suoraan sinuun, vaan yleisemmin heihin, jotka alkavat vasta nyt ihmettelemään.
Juu. Eihän henk.koht. ole tullut enää ihmeteltyä vuosiin. Uusin ärsytyksen aihe on tämä "it never happened". Kehtaakin jotkut puhua paskaa oikeasti tapahtuneista asioista.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Vastaa Viestiin