Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:48 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:47 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:45 pm
No pikku näykkäisyt, joilla koira reagoi ärsyttämiseen, pitää tietysti katsoa läpi sormien. Puhuin puremisesta, jolloin koiralla on tarkoituksena vahingoittaa ihmistä.
Eli mielestäsi siis ihminenkin, joka puolustaa itseään pitäisi piikittää?
En, mutta purevat koirat pitäisi. Meinaat ettet tajua eroa?
Koiralla ei ole nyrkkiä millä lyödä joten se käyttää hampaita. Meinaat, ettet tajua eroa?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Hauki
Martin Beck
Viestit: 753
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 9:13 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Hauki »

Vanhemmat olivat laiminlyöneet opettaa lapselle, miten eläinten kanssa toimitaan. Toki ymmärrettävää, jos ei ole eläinten kanssa olleet tekemisissä. Tämä ei täysin ollut kenenkään vika, kaikista vähiten koiran. Vieras, hälyisä paikka, hellettä ja näiden aiheuttama stressi ja yhtäkkiä otetaan takaa päin kiinni, niin ei ihme että säikkyy ja puolustautuu. Sikäli hyvä ja fiksua, ettei mitään rikosilmoitusta tehty.
Keplotteleva konna
Michael Knight
Viestit: 4055
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 12:07 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:50 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:48 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:47 pm

Eli mielestäsi siis ihminenkin, joka puolustaa itseään pitäisi piikittää?
En, mutta purevat koirat pitäisi. Meinaat ettet tajua eroa?
Koiralla ei ole nyrkkiä millä lyödä joten se käyttää hampaita. Meinaat, ettet tajua eroa?
Jos koiralla olisi nyrkit, niillä ihmistä lyövä koira pitäisi myös piikittää. Meinaat ettet tajua eroa?
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:54 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:50 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:48 pm
En, mutta purevat koirat pitäisi. Meinaat ettet tajua eroa?
Koiralla ei ole nyrkkiä millä lyödä joten se käyttää hampaita. Meinaat, ettet tajua eroa?
Jos koiralla olisi nyrkit, niillä ihmistä lyövä koira pitäisi myös piikittää. Meinaat ettet tajua eroa?
Miksi ihminen saa puolustautua, mutta koira ei?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Superia
Nikke Knatterton
Viestit: 176
Liittynyt: To Maalis 12, 2026 9:57 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Superia »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:54 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:50 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:48 pm
En, mutta purevat koirat pitäisi. Meinaat ettet tajua eroa?
Koiralla ei ole nyrkkiä millä lyödä joten se käyttää hampaita. Meinaat, ettet tajua eroa?
Jos koiralla olisi nyrkit, niillä ihmistä lyövä koira pitäisi myös piikittää. Meinaat ettet tajua eroa?
Jos koiralla olisi nyrkit? No onko niillä?
Keplotteleva konna
Michael Knight
Viestit: 4055
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 12:07 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:54 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:54 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:50 pm

Koiralla ei ole nyrkkiä millä lyödä joten se käyttää hampaita. Meinaat, ettet tajua eroa?
Jos koiralla olisi nyrkit, niillä ihmistä lyövä koira pitäisi myös piikittää. Meinaat ettet tajua eroa?
Miksi ihminen saa puolustautua, mutta koira ei?
Miksi koiran pitäisi saada purra?
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
manearia
Lauri Hanhivaara
Viestit: 149
Liittynyt: To Kesä 11, 2026 5:36 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja manearia »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:45 pm
manearia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:43 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:23 pm Aina kun lemmikkikoira puree ihmistä, se tulisi piikittää. Oli syy mikä tahansa.
Sinulla ei sitten ole kokemusta koirista yhtään. Jopa hyväluonteinen, koulutettu koira voi purra jos sitä ärsytetään.
No pikku näykkäisyt, joilla koira reagoi ärsyttämiseen, pitää tietysti katsoa läpi sormien. Puhuin puremisesta, jolloin koiralla on tarkoituksena vahingoittaa ihmistä.
Kokemuksesta voin sanoa, ettei lepäävää koiraa koskaan kannata ärsyttää tai herättää äkillisesti. Varsinkin "työssä käytettävät" ja luonnostaan reaktiiviset rodut kuten vaikka labbikset, sakemannit ja bortsut voivat reagoida hyvinkin äkäisesti. Tämä ei ole merkki aggressiosta.
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:57 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:54 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:54 pm
Jos koiralla olisi nyrkit, niillä ihmistä lyövä koira pitäisi myös piikittää. Meinaat ettet tajua eroa?
Miksi ihminen saa puolustautua, mutta koira ei?
Miksi koiran pitäisi saada purra?
Miksi ihminen saa puolustautua, mutta koira ei?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Keplotteleva konna
Michael Knight
Viestit: 4055
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 12:07 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:59 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:57 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:54 pm

Miksi ihminen saa puolustautua, mutta koira ei?
Miksi koiran pitäisi saada purra?
Miksi ihminen saa puolustautua, mutta koira ei?
Koska ihminen päättää.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Keplotteleva konna
Michael Knight
Viestit: 4055
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 12:07 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

manearia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:59 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:45 pm
manearia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:43 pm

Sinulla ei sitten ole kokemusta koirista yhtään. Jopa hyväluonteinen, koulutettu koira voi purra jos sitä ärsytetään.
No pikku näykkäisyt, joilla koira reagoi ärsyttämiseen, pitää tietysti katsoa läpi sormien. Puhuin puremisesta, jolloin koiralla on tarkoituksena vahingoittaa ihmistä.
Kokemuksesta voin sanoa, ettei lepäävää koiraa koskaan kannata ärsyttää tai herättää äkillisesti. Varsinkin "työssä käytettävät" ja luonnostaan reaktiiviset rodut kuten vaikka labbikset, sakemannit ja bortsut voivat reagoida hyvinkin äkäisesti. Tämä ei ole merkki aggressiosta.
Silloin koira ei mielestäni pyri vahingoittamaan ihmistä.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
sörsse
Javier Pena
Viestit: 1729
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 12:30 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Minulla tuli kyllä mustalaiset heti mieleen, kun kaikki viittaisi siihen suuntaan, toki tuo koiran rotu ei ihan ole sitä mallia mitä he yleensä pitävät.
Rikke1983
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Elo 03, 2025 5:26 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Rikke1983 »

JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:22 pm
Rikke1983 kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:27 am Koirahyökkäys on ehkä väärä ilmaisu kuvaamaa tapahtunutta. Koiraa ei ikinä pidä mennä takaa yllättäen lähestymään, varsinkaan vierasta yksilöä. Ehkä lapselle tätä ei ollut opetettu. Ja ihmetyttää kuka idiootti ottaa koiran näillä helteillä jonnekkin tapahtumaan mukaan.
Koirahan oli varjossa lepäämässä. :roll:
Niin oli, onko joku jotain muuta väittänyt. Sehän on itsestäänselvää, että näillä keleillä koira hakeutuu varjoon. Tuskin nautti aurinkoisesta kesäsäästä ja helluntalaisuudesta.
manearia
Lauri Hanhivaara
Viestit: 149
Liittynyt: To Kesä 11, 2026 5:36 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja manearia »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:01 pm
manearia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:59 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:45 pm
No pikku näykkäisyt, joilla koira reagoi ärsyttämiseen, pitää tietysti katsoa läpi sormien. Puhuin puremisesta, jolloin koiralla on tarkoituksena vahingoittaa ihmistä.
Kokemuksesta voin sanoa, ettei lepäävää koiraa koskaan kannata ärsyttää tai herättää äkillisesti. Varsinkin "työssä käytettävät" ja luonnostaan reaktiiviset rodut kuten vaikka labbikset, sakemannit ja bortsut voivat reagoida hyvinkin äkäisesti. Tämä ei ole merkki aggressiosta.
Silloin koira ei mielestäni pyri vahingoittamaan ihmistä.
Ei niin. Mainitsemani rodut ovat muutenkin hypertietoisia ympäristöstään. Nukkuessa koiralla ei tosin ole mahdollisuutta varoittaa ennen hyökkäystä, ja juuri siksi luemme tällaisia uutisia.
1101
Sabrina Duncan
Viestit: 370
Liittynyt: To Syys 16, 2021 9:51 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja 1101 »

Ja koira kun ei ole erimuotoinen ihminen vaan kesytetty susi. Ilmeisesti tämä on vaan niin helluntain hankala joillekin ymmärtää.
Superia
Nikke Knatterton
Viestit: 176
Liittynyt: To Maalis 12, 2026 9:57 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Superia »

sörsse kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 6:01 pm Minulla tuli kyllä mustalaiset heti mieleen
Tietenkin tuli. :roll:
Vastaa Viestiin