Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Rikke1983
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Elo 03, 2025 5:26 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Rikke1983 »

Koira voi näykkäistä refleksinomaisesti mm. jos säikähtää, herätetään, reagoi kipuun, stressaa jne. Kyllä ison koiran "pelkkä" näykkäisykin voi tehdä pahaa jälkeä. Yleensä koira kuitenkin varoittaa murisemalla ennen kuin hyökkää ja puree.
weisses fleisch
Harjunpää
Viestit: 334
Liittynyt: To Loka 20, 2016 5:53 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja weisses fleisch »

Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:51 pm Vanhemmat olivat laiminlyöneet opettaa lapselle, miten eläinten kanssa toimitaan. Toki ymmärrettävää, jos ei ole eläinten kanssa olleet tekemisissä.
Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.
Keplotteleva konna
Michael Knight
Viestit: 4055
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 12:07 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

weisses fleisch kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:03 pm
Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:51 pm Vanhemmat olivat laiminlyöneet opettaa lapselle, miten eläinten kanssa toimitaan. Toki ymmärrettävää, jos ei ole eläinten kanssa olleet tekemisissä.
Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.
Kaipa se aiheutuu siitä, että koiria on totuttu silittelemään. Harvemmin fillaria tai varsinkaan kampiakselia. Pieni lapsi ei vielä välttämättä ymmärrä mikä on luvallista tai mihin totuttuun tapaan täytyy erikseen pyytää lupa.

Itse ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka jättävät eläimensä valvomatta yleisiin paikkoihin joissa on muitakin ihmisiä.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Le chat bleu
Sofia Karppi
Viestit: 406
Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Minä ihmettelen vanhempia, jotka jättävät kakaransa valvomatta.

Mitähän uutisoitavaa tuossakin oli, joku näykkäisy.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Keplotteleva konna
Michael Knight
Viestit: 4055
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 12:07 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Le chat bleu kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:13 pm Minä ihmettelen vanhempia, jotka jättävät kakaransa valvomatta.
Tästä olen samaa mieltä. Syy olisi täysin heidän, jos lapsi olisi puraissut koiraa tai vaikkapa lyönyt kivellä sitä. Toisille ihmisille vaaralliset henkilöt kuuluvat vankilaan ja kun koirille sellaista ei ole, niin joutavat piikille.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Superia
Nikke Knatterton
Viestit: 176
Liittynyt: To Maalis 12, 2026 9:57 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Superia »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:20 pm
Le chat bleu kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:13 pm Minä ihmettelen vanhempia, jotka jättävät kakaransa valvomatta.
Tästä olen samaa mieltä. Syy olisi täysin heidän, jos lapsi olisi puraissut koiraa tai vaikkapa lyönyt kivellä sitä. Toisille ihmisille vaaralliset henkilöt kuuluvat vankilaan ja kun koirille sellaista ei ole, niin joutavat piikille.
Kerrotko lisää niistä koirista joilla on nyrkit.
Keplotteleva konna
Michael Knight
Viestit: 4055
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 12:07 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:45 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:20 pm
Le chat bleu kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:13 pm Minä ihmettelen vanhempia, jotka jättävät kakaransa valvomatta.
Tästä olen samaa mieltä. Syy olisi täysin heidän, jos lapsi olisi puraissut koiraa tai vaikkapa lyönyt kivellä sitä. Toisille ihmisille vaaralliset henkilöt kuuluvat vankilaan ja kun koirille sellaista ei ole, niin joutavat piikille.
Kerrotko lisää niistä koirista joilla on nyrkit.
Ei sellaisia ole.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Superia
Nikke Knatterton
Viestit: 176
Liittynyt: To Maalis 12, 2026 9:57 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Superia »

*pltmtxtvp*tm
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:08 pm
weisses fleisch kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:03 pm
Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:51 pm Vanhemmat olivat laiminlyöneet opettaa lapselle, miten eläinten kanssa toimitaan. Toki ymmärrettävää, jos ei ole eläinten kanssa olleet tekemisissä.
Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.
Kaipa se aiheutuu siitä, että koiria on totuttu silittelemään. Harvemmin fillaria tai varsinkaan kampiakselia. Pieni lapsi ei vielä välttämättä ymmärrä mikä on luvallista tai mihin totuttuun tapaan täytyy erikseen pyytää lupa.

Itse ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka jättävät eläimensä valvomatta yleisiin paikkoihin joissa on muitakin ihmisiä.
Lähde tälle, että koira on ollut valvomatta?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:08 pm
weisses fleisch kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:03 pm
Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:51 pm Vanhemmat olivat laiminlyöneet opettaa lapselle, miten eläinten kanssa toimitaan. Toki ymmärrettävää, jos ei ole eläinten kanssa olleet tekemisissä.
Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.
Kaipa se aiheutuu siitä, että koiria on totuttu silittelemään. Harvemmin fillaria tai varsinkaan kampiakselia. Pieni lapsi ei vielä välttämättä ymmärrä mikä on luvallista tai mihin totuttuun tapaan täytyy erikseen pyytää lupa.

Itse ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka jättävät eläimensä valvomatta yleisiin paikkoihin joissa on muitakin ihmisiä.
Jos pieni lapsi ei ymmärrä, ettei vieraita koiria saa ottaa takaapäin, kävellä auton alle, tai ottaa asetta kaapista niin se on vanhempien vastuulla 150%
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Keplotteleva konna
Michael Knight
Viestit: 4055
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 12:07 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:07 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:08 pm
weisses fleisch kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:03 pm

Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.
Kaipa se aiheutuu siitä, että koiria on totuttu silittelemään. Harvemmin fillaria tai varsinkaan kampiakselia. Pieni lapsi ei vielä välttämättä ymmärrä mikä on luvallista tai mihin totuttuun tapaan täytyy erikseen pyytää lupa.

Itse ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka jättävät eläimensä valvomatta yleisiin paikkoihin joissa on muitakin ihmisiä.
Jos pieni lapsi ei ymmärrä, ettei vieraita koiria saa ottaa takaapäin, kävellä auton alle, tai ottaa asetta kaapista niin se on vanhempien vastuulla 150%
Ottaa vieraita koiria takaapäin? Joku ählyjen tapa ilmeisesti.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:12 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:07 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:08 pm
Kaipa se aiheutuu siitä, että koiria on totuttu silittelemään. Harvemmin fillaria tai varsinkaan kampiakselia. Pieni lapsi ei vielä välttämättä ymmärrä mikä on luvallista tai mihin totuttuun tapaan täytyy erikseen pyytää lupa.

Itse ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka jättävät eläimensä valvomatta yleisiin paikkoihin joissa on muitakin ihmisiä.
Jos pieni lapsi ei ymmärrä, ettei vieraita koiria saa ottaa takaapäin, kävellä auton alle, tai ottaa asetta kaapista niin se on vanhempien vastuulla 150%
Ottaa vieraita koiria takaapäin? Joku ählyjen tapa ilmeisesti.
Silminnäkijän mukaan labradorinnoutaja oli etsiytynyt ruusupuskan varjoon, kun tyttö lähestyi koiraa takaapäin, jolloin koira käännähti ja puraisi häntä kasvoihin.
Tais olla ihan suomalainen lapsi, joka yritti työntää sormea koiralle perseeseen.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Keplotteleva konna
Michael Knight
Viestit: 4055
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 12:07 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:48 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:12 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 8:07 pm

Jos pieni lapsi ei ymmärrä, ettei vieraita koiria saa ottaa takaapäin, kävellä auton alle, tai ottaa asetta kaapista niin se on vanhempien vastuulla 150%
Ottaa vieraita koiria takaapäin? Joku ählyjen tapa ilmeisesti.
Silminnäkijän mukaan labradorinnoutaja oli etsiytynyt ruusupuskan varjoon, kun tyttö lähestyi koiraa takaapäin, jolloin koira käännähti ja puraisi häntä kasvoihin.
Tais olla ihan suomalainen lapsi, joka yritti työntää sormea koiralle perseeseen.
Ai se olikin lähestymässä eikä ottamassa koiraa takaapäin. Saattoi se silloin olla ihan suomalainen lapsi.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Hauki
Martin Beck
Viestit: 753
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 9:13 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Hauki »

weisses fleisch kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:03 pm
Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:51 pm Vanhemmat olivat laiminlyöneet opettaa lapselle, miten eläinten kanssa toimitaan. Toki ymmärrettävää, jos ei ole eläinten kanssa olleet tekemisissä.
Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, ettei toisen omaisuuteen saa koskea, oli se mikä tai mitä vaan
Keplotteleva konna
Michael Knight
Viestit: 4055
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 12:07 am

Re: Koira puri pikkutytön kasvoja helluntailaisten tapahtumassa Vantaan Korsossa

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:01 pm
weisses fleisch kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 7:03 pm
Hauki kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 5:51 pm Vanhemmat olivat laiminlyöneet opettaa lapselle, miten eläinten kanssa toimitaan. Toki ymmärrettävää, jos ei ole eläinten kanssa olleet tekemisissä.
Olivat olleet taikka eivät eläinten kanssa tekemisissä, niin ihmettelen ylipäätään ihmisiä, jotka eivät tajua, että se koira on jonkun lemmikki, jonkun ihmisen omaisuutta eikä minään yleisenä viihdykkeenä siellä. Vai menevätkö nämä ipanat samalla tavalla pokkana lupaa kysymättä räpeltämään, jos jollain random-henkilöllä on mukanaan vaikka polkupyörä tai ladan kampiakseli.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, ettei toisen omaisuuteen saa koskea, oli se mikä tai mitä vaan
Oli sitten koira tai lapsi.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Vastaa Viestiin