Minä tunnen näitä jotka ovat vainonneet vaimoa ja lapsia kun vaimo on halunnut eron sen vuoksi, että mies on sairaan mustasukkainen ja kontrolloi elämää liikaa. Kaikki nämä ovat olleet ns. hyviä miehiä, työssäkäyviä jne, ei mitään jännämiehiä. Siinä vaiheessa kun paljastuu että tämä työssäkäyvä "kunnon mies" onkin sairaan mustasukkainen pahoinpitelijä, on olemassa vain huonoja vaihtoehtoja naiselle, siitä nämä henkirikostilastot kertovat.Jormaisomeisseli kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:29 am 57% mutta moniko tavan tallaaja tuntee ainuttakaan tapausta lähipiiristä? Taitaa keskittyä suurin osa noistakin tapahtumista johonkin päihde- tai mielenterveyspariskuntaan, niitähän täällä riittää kuin sieniä sateella. Ei siis kannata lähteä jännämiehen matkaan. Prosentti myös laskee suurten ikäluokkien pienentyessä kun häviää se perinteinen joulukossu pois muodista![]()
Se että joissakin kulttuureissa tilanne on vielä huonompi ei poista sitä että ne näennäisesti kunnollisetkin miehet tappavat vaimojaan erotilanteessa. Miksi miesten on niin vaikea myöntää ettei kyse ole vain jännämiehistä ja vankilavenkuloista, sitä ihmettelen.