Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
- Tarkastaja Levisi
- James Bond (George Lazenby)
- Viestit: 11572
- Liittynyt: La Heinä 18, 2020 4:44 pm
Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Priden vastainen kiihko jyllää Suomessa ja sakeimmatkin seksuaalivähemmistöjä vihaavat yksilöt nousevat esiin kaapeistaan. TPS:n Veli-Matti Savinainenhan kieltäytyi tammikuussa pukemasta päälleen pride-paitaa. Nyt Savinainen paljastaa perversionsa, jossa hän näkee housujen etumukseen sullottavan kangasmytyn tekopeniksenä.
https://nuorten.hel.fi/tapahtuma/?event ... agpje5gboa
Kohta varmaan miehiltä ihan tavallisilta kielletään ompelukerhot eikä nappiakaan saa enää omaan paitaan ongelma. Oikeistolainen, kristilliskonsevatiivinen Suomihan kaipaisi nimenomaan ainoita oikeita ompelukerhoja. Siellä lapset pakotettaissin kuuntelemaan Päivi Räsäsen puheita ja ompelemaan hihamerkkejä vaaleanpunaisella kolmiolla.
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/a0 ... 5ea12be05a
”Peniksenaskartelukerho 13-vuotiaille tytöille” sai Veli-Matti Savinaisen tyrmistymään: ”Jättäkää lapset rauhaan”
Veli-Matti Savinainen kertoi mielipiteensä Helsingin kaupungin nuorille järjestämästä kurssista.
(--)
Savinainen ottaa tapauksessa kantaa Instagram-tilillään julkaistulla voimakkaasti tunteisiin vetoavalla videolla. Julkaisutekstissä lukee ”Helsinki Pride, jättäkää edes lapset rauhaan.”
Savinainen väittää Helsingin kaupungin ja Priden päättäneen, että 13-vuotiailla tytöillä täytyy olla oma kerho peniksenaskartelua varten.
– Pride ja Helsingin kaupunki ovat päättäneet, että 13-vuotiaille tytöille pitää olla oma peniksenaskartelukerho, missä he voivat rauhassa askarrella peniksiä.
Savinainen on oikeassa siinä, että päätöksen kurssin järjestämisestä ovat tehneet Helsingin kaupunki ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksia ajava Pride-järjestö.
Kurssia ei kuitenkaan pakoteta kenellekään, vaan se on tarkoitettu sellaisille henkilöille, jotka kokevat sen itselleen tärkeäksi. Jo osallistujamäärän rajaaminen kymmeneen kertoo, miten pienen piirin toiminnasta on kyse.
Lisäksi oleellista on huomata, ettei kerhossa askarrella peniksiä, kuten Savinainen väittää.
– Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
https://nuorten.hel.fi/tapahtuma/?event ... agpje5gboa
Kohta varmaan miehiltä ihan tavallisilta kielletään ompelukerhot eikä nappiakaan saa enää omaan paitaan ongelma. Oikeistolainen, kristilliskonsevatiivinen Suomihan kaipaisi nimenomaan ainoita oikeita ompelukerhoja. Siellä lapset pakotettaissin kuuntelemaan Päivi Räsäsen puheita ja ompelemaan hihamerkkejä vaaleanpunaisella kolmiolla.
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/a0 ... 5ea12be05a
”Peniksenaskartelukerho 13-vuotiaille tytöille” sai Veli-Matti Savinaisen tyrmistymään: ”Jättäkää lapset rauhaan”
Veli-Matti Savinainen kertoi mielipiteensä Helsingin kaupungin nuorille järjestämästä kurssista.
(--)
Savinainen ottaa tapauksessa kantaa Instagram-tilillään julkaistulla voimakkaasti tunteisiin vetoavalla videolla. Julkaisutekstissä lukee ”Helsinki Pride, jättäkää edes lapset rauhaan.”
Savinainen väittää Helsingin kaupungin ja Priden päättäneen, että 13-vuotiailla tytöillä täytyy olla oma kerho peniksenaskartelua varten.
– Pride ja Helsingin kaupunki ovat päättäneet, että 13-vuotiaille tytöille pitää olla oma peniksenaskartelukerho, missä he voivat rauhassa askarrella peniksiä.
Savinainen on oikeassa siinä, että päätöksen kurssin järjestämisestä ovat tehneet Helsingin kaupunki ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksia ajava Pride-järjestö.
Kurssia ei kuitenkaan pakoteta kenellekään, vaan se on tarkoitettu sellaisille henkilöille, jotka kokevat sen itselleen tärkeäksi. Jo osallistujamäärän rajaaminen kymmeneen kertoo, miten pienen piirin toiminnasta on kyse.
Lisäksi oleellista on huomata, ettei kerhossa askarrella peniksiä, kuten Savinainen väittää.
– Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
-
Mietintämyssyttelijä
- Armas Tammelin
- Viestit: 79
- Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Ylläpito voinee siirtää tämän vääristellyn agenda-avauksen taas kaatopaikka-osioon ajankohtaisista.
Hyväksytäänkö täällä tuollainen pedofilian ihannointi?
Hyväksytäänkö täällä tuollainen pedofilian ihannointi?
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Pakkohan täällä on askarrella paskarrella tekopeniksiä, että jäisi rauhaan edes muutamalta mussukalta.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-pa ... le-13-17v/Packer ja packer-pussin ompelutyöpaja nuorille transmaskuliineille (13-17v)
Packer and packing pouch sewing workshop for young transmasculine people (13-17yo)
Haluatko tehdä oman packerin? Haluatko välttää packerisi pakenemisen housuistasi? Kiinnostaako packing, mutta et ole saanut hankittua packeria? Tule mukaan packer ja packer-pussi työpajaan, jossa pääset ompelemaan itsellesi kankaasta packerin tai packer-pussin.
Työpaja on hyvä tapa saada ilmaiseksi käyttöön sukupuolta vahvistavia tarvikkeita ja oppia ompelemaan niitä itse. Työpaja on myös hyvä paikka tavata vertaisia turvallisessa ympäristössä mukavan tekemisen äärellä. Työpaja on suunnattu 13-17-vuotiaille transmaskuliinisille ja muille sukupuoleltaan moninaisille tai sitä pohtiville nuorille, jotka käyttävät packereita tai haluavat päästä kokeilemaan packingia. 14:15 jälkeen työpajaan ei ole enää mahdollista tulla mukaan. Työpajasta voi lähteä tarvittaessa aikaisemmin. Työpajaan mahtuu 10 henkilöä ja ensimmäisinä saapuvat pääsevät mukaan. Työpajassa on käytössä turvallisemman tilan periaatteet.
Et tarvitse aiempaa kokemusta ompelusta. Työpajassa on tarjolla valmiit kaavat ja ompeluohjeet eri mallisiin ja kokoisiin packereihin ja pusseihin. Vertaisohjaajat auttavat valitsemaan kehollesi ja taidoillesi sopivan kaavan ja auttavat ompelun kanssa. Ompelukoneet ja tarvittavat materiaalit löytyvät työpajasta. Jos sinulla on jokin mieleinen kangas, sen voi halutessaan ottaa mukaan.
Nuorten Pride House
Kulttuurikeskus Caisa
Järjestäjä
Helsinki Pride yhteisö ja Helsingin kaupungin nuorisopalvelut
Sitähän tuo on, penistenaskartelua kankaasta.
-
Psykopaatti
- Neuvoja-Jack
- Viestit: 549
- Liittynyt: Ma Marras 28, 2022 11:14 am
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Juuri tällaisten syiden takia SDP, Vasemmistoliitto, Vihreät ja Pride-järjestö olisi kiellettävä Suomessa kokonaan.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Totalitaristinen provo nostaa esiin totalitarismin vastaiskuna.Psykopaatti kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:07 pm Juuri tällaisten syiden takia SDP, Vasemmistoliitto, Vihreät ja Pride-järjestö olisi kiellettävä Suomessa kokonaan.
Pukisitko sinä persupaidan? Ei ihmisiä saisi valjastaa aatteellis-ideologisiin kampanjoihin pakolla. Näen ajattelussasi totalitarismin varjon. Jotain muistumia minulle tulee taistolaisajoilta, joissa jengi kuvitteli että heidän hyvänsä on parempi kuin toisten.Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am. TPS:n Veli-Matti Savinainenhan kieltäytyi tammikuussa pukemasta päälleen pride-paitaa.
-
Le chat bleu
- Sofia Karppi
- Viestit: 406
- Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Amen.Psykopaatti kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:07 pm Juuri tällaisten syiden takia SDP, Vasemmistoliitto, Vihreät ja Pride-järjestö olisi kiellettävä Suomessa kokonaan.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
-
Le chat bleu
- Sofia Karppi
- Viestit: 406
- Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Kukapa meistä pukisi persupaitaa julkisesti, saa vihervasemmiston niskaansa. Mutta äänestämme, ketä tahansa joka pistää kapulaa rattaisiin näin sairaassa asiassa.Calabash kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:27 pmTotalitaristinen provo nostaa esiin totalitarismin vastaiskuna.Psykopaatti kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:07 pm Juuri tällaisten syiden takia SDP, Vasemmistoliitto, Vihreät ja Pride-järjestö olisi kiellettävä Suomessa kokonaan.
Pukisitko sinä persupaidan? Ei ihmisiä saisi valjastaa aatteellis-ideologisiin kampanjoihin pakolla. Näen ajattelussasi totalitarismin varjon. Jotain muistumia minulle tulee taistolaisajoilta, joissa jengi kuvitteli että heidän hyvänsä on parempi kuin toisten.Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am. TPS:n Veli-Matti Savinainenhan kieltäytyi tammikuussa pukemasta päälleen pride-paitaa.
Taistolaisuus tulee mullekin Pridestä mieleen, kova ydin on oikeasti sairasta, ja loput sitten median uhrina eivät vaan osaa ajatella omilla aivoilla. Kuten taistolaiset, paljon on mukana hyödyllisiä idiootteja.
Ja tuollaiseen lerssikurssiin sitten käytetään sitten verorahoja.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
-
jotunheimen
- Olivia Benson
- Viestit: 748
- Liittynyt: Ma Loka 19, 2020 8:34 am
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Ei pidä kieltää, totalitarialla tosiaan harvoin päästään ihmisille hyvään lopputulokseen. Mitä pitää tehdä, on osoittaa nämä perversiot kaikille ja antaa tunnustus Savinaisen kaltaisille, rohkeille julkisuuden henkilöille.
@veitera has blocked you
-
Le chat bleu
- Sofia Karppi
- Viestit: 406
- Liittynyt: Ti Huhti 14, 2026 7:58 am
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Noinhan se on. Ja nykyään saa olla aika paljon pokkaa asettua julkisesti vastustamaan noita Prideja ja lerssikursseja. Hatunnosto jokaiselle, joka tekee niin.jotunheimen kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:03 pm Ei pidä kieltää, totalitarialla tosiaan harvoin päästään ihmisille hyvään lopputulokseen. Mitä pitää tehdä, on osoittaa nämä perversiot kaikille ja antaa tunnustus Savinaisen kaltaisille, rohkeille julkisuuden henkilöille.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
-
blindpedestrian
- Olivia Benson
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Heinä 18, 2016 9:26 pm
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Hyvin näkee kielestä, että mistäpäin maailmaa tuo mädätys tulee.
“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Hienoa, että joku uskaltaa julkisesti tuomita nämä perversiot. Kiitokset Savinaiselle.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Varkauksien ja häirinnän sijaan ne tekee nykyään laillisia asioita! Mihin tämä maailma on menossa! Se siitä seuraa, kun eivät enää saa edes vitsaa persauksilleen.Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am – Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Eli häiriökäyttäytymistä pienestä pitäen. Ei ole penaalin tervävimpiä kyniä tämä Savinainen.Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am
– Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"
Normaalia toimintaa tuon ikäisiltä. Perverssien järjestämät tekoslaikkakurssit eivät ole normaalia toimintaa.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:26 pmEli häiriökäyttäytymistä pienestä pitäen. Ei ole penaalin tervävimpiä kyniä tämä Savinainen.Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am
– Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.