Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
-
Touhupuntti
- Andy Sipowich NYPD
- Viestit: 1310
- Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 11:21 am
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Mistäs muualta muuten ristiinpukeutuja joka haluaa pitää seksuaalisen suuntautunisen pienen piirin tiedossa tai kokonaan salassa, ostaisi meikit ym kuin pieneltä jälleenmyyjältä esim juuri Tuulan kautta luottamuksella.
- devil_doll
- Axel Foley
- Viestit: 2039
- Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
- Paikkakunta: From Hell
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Tekoväline on ehkä jätetty paikalle, koska ei haluttu jälkiä autoon. Veikkaan, ettei auto ollut tekijän oma, varsinkin jos oli muutenkin nähnyt vaivaa naamioitumisen (peruukki) suhteen. Poliisi on kertonut tietävänsä murhapaikan, joka ei ollut sama kuin ruumiin löytöpaikka. Sen täytyy tarkoittaa, että surmapaikka on myös metsässä mutta jonkun matkan päässä löytöpaikasta, muutenhan poliisi ei voisi moista sanoa kun ei tiedetä missä Lukkarinen oli viimeiset aikansa viettänyt.MEG kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 12:09 pm Merkille pantavaa on, että surmaaja mielenosoituksellisesti silvottuaan ruumista, jättänyt myös murhavälineen paikalle, pelkäämättä esim. sormenjälkiä. Teon ulkomaailmalle näyttämisen tarve on niin ilmeinen, että luulisi myöhemmässä elämässään nousseen ajoittainen tarve kehua jollekin kuinka "kova tyyppi" on ollut.
Ulkomainen Profiloija profiloinut, täälläkin varmaan tunnettujen metodien mukaan.
Tekijällä oli varmaankin hanskat kädessä ja tekoväline (veitsi?) oli jostain haalittu eikä omasta kodista peräisin.
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
-
Touhupuntti
- Andy Sipowich NYPD
- Viestit: 1310
- Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 11:21 am
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Vanhoja ketjuja selannut nyt ristiin rastiin ja nousi kysymys et oliko Hausjärvellä ja Hikiässä aktiivista uskonnollista yhteisöä, kuten adventistit ja Jehovan todistajat? Etenkin adventistit kiinnostavat, koska vanhoista viesteistä löytyy tämän tapauksen ja Piia ristikankareen tapauksessa mahdollisesti paikkakunnat yhdistävä seikka eli Paimiossa ollut adventistien leirikeskus jonne tuli kaukaakin leiriläisiä. Voisi selittää miksi mielenkiinto aikanaan jakautunut kahden tapauksen ympärille vahvasti ja etenkin maininta adventismin tiedoistaan.
- devil_doll
- Axel Foley
- Viestit: 2039
- Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
- Paikkakunta: From Hell
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Vastaan itselleni eli Riihimäen varuskunnasta oli kyse ja leiri liittyi Erkylän linkkitorniin, viestimiehiähän Hiirimäellä koulutettiin.devil_doll kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:37 pm Edit. Tuolla ylempänä onkin jo keskustelua lisää peruukista. Mutta osaisko joku vastata tuohon armeijan leirin paikkajuttuun?
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
-
Touhupuntti
- Andy Sipowich NYPD
- Viestit: 1310
- Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 11:21 am
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Myönnetään aiheen ohimeno, mutta alueeseen liittyviä uutisia selatessa tuli alueella asunut sankari kans vastaan. Ei liity murhiin varmaan tippaakaan..voisi vaan kuvitella et tällaiselta avarakatseen omaavalla ihmiseltä on voinut ihminen kuin ihminen kysyä apua vaikka mitä kummempiin vaivoihin tai yhteiskunnallisesti siihen aikaan ei-hyväksyttyihin mieltymyksiin.
https://www.akiranta.com/41219
https://www.akiranta.com/41219
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Kiinnitin huomiota, että surmaajan tarkoituksella esiin jättämän naisen ruumis on esille tulleesta kokonaisuudesta kaikista lyhyin nainen pituudeltaan. Tuula oli 160. Hän on näistä ollut helpoin mahduttaa poliisin kuvaamaan henkilöautoon kuolleena, jopa poikittain takapenkille/peräkonttiin.
Jäin vielä funtsimaan ruumiin löytölämpötilaa ja mahdollista etäisyyttä lokaatiosta, josta surmaaja ruumiin kuljetti paikalle. Se ei varmaan kovin kaukana ole surmapaikasta. Kehittyykö kuolonkankeus heikommin, jos ruumis on mahalteen? Voisiko surmaajalla olla käytössään jonkinlainen kylmiö, jossa on käsitellyt Tuulaa? Ehkä viiltojen siisteys onnistuu paremmin ilman suurta verenvuodatusta viileämmässä. On puhuttu maassa makaavasta löydetyistä uhrista, eli kuolonkankeus ei olisi vielä alkanut löydettäessä. Jää häijy olo, että todella lähellä löytöpaikkaa Tuula on surmattu. Jokin paikka, maatila, kesäasunto, maakellari, jossa on asemapaikka voisi olla äärimmäisen lähellä löytöpaikkaa. Kyse on ollut puolustusvoimien harjoitusalueesta, onko siellä maakellareita tai bunkkereita tms.?
Ja jää käsitys, että surmaajan fetissi on nimenomaan sadistinen ruumiin käsittely hyvin henkilökohtaisella käsialallaan eikä suora seksuaalinen kontaktipyrkimys näiden naisten kanssa.
Jäin vielä funtsimaan ruumiin löytölämpötilaa ja mahdollista etäisyyttä lokaatiosta, josta surmaaja ruumiin kuljetti paikalle. Se ei varmaan kovin kaukana ole surmapaikasta. Kehittyykö kuolonkankeus heikommin, jos ruumis on mahalteen? Voisiko surmaajalla olla käytössään jonkinlainen kylmiö, jossa on käsitellyt Tuulaa? Ehkä viiltojen siisteys onnistuu paremmin ilman suurta verenvuodatusta viileämmässä. On puhuttu maassa makaavasta löydetyistä uhrista, eli kuolonkankeus ei olisi vielä alkanut löydettäessä. Jää häijy olo, että todella lähellä löytöpaikkaa Tuula on surmattu. Jokin paikka, maatila, kesäasunto, maakellari, jossa on asemapaikka voisi olla äärimmäisen lähellä löytöpaikkaa. Kyse on ollut puolustusvoimien harjoitusalueesta, onko siellä maakellareita tai bunkkereita tms.?
Ja jää käsitys, että surmaajan fetissi on nimenomaan sadistinen ruumiin käsittely hyvin henkilökohtaisella käsialallaan eikä suora seksuaalinen kontaktipyrkimys näiden naisten kanssa.
-
Touhupuntti
- Andy Sipowich NYPD
- Viestit: 1310
- Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 11:21 am
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Ruumis oli yhä lämmin löydettäessä ja keli oli viimainen. Tullutta lunta oli sulatettu ympäriltä mm. kuivaimilla. Vatsalaukku oli ollut tyhjä, eli mitään yhteistä "viimeistä ateriaa"/treffiruokailua ei ollut ollut.
Voisiko erään nimimerkin puheissa vilissyt autiotalo pihapiireineen Tuulan löytöpaikan lähistöllä sisältää juurikin jonkun maakellarin tai navetan pesutilan betonilattioineen? Edellisellä sivulla taitaa olla jakamani kuvakaappaus kyseisestä viestistä toiseen ketjuun jossa mainitaan tuon autiotorpan sijainti suurinpiirtein.
Voisiko erään nimimerkin puheissa vilissyt autiotalo pihapiireineen Tuulan löytöpaikan lähistöllä sisältää juurikin jonkun maakellarin tai navetan pesutilan betonilattioineen? Edellisellä sivulla taitaa olla jakamani kuvakaappaus kyseisestä viestistä toiseen ketjuun jossa mainitaan tuon autiotorpan sijainti suurinpiirtein.
-
Ciccarelli
- Sofia Karppi
- Viestit: 449
- Liittynyt: Su Maalis 27, 2011 8:45 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
H-juna kirjoitti: Pe Syys 20, 2019 7:34 pm Minun tekijäksi epäilemäni henkilö on kuollut pari vuotta sitten.
Tämä on varma tieto, ja saatu hänen naapurilta.
Kuten olen aikaisemmin ilmaissut tämä kaveri oli Lukkarisen telomisen aikaan jo aikamies.
H-juna kirjoitti: Su Tammi 12, 2020 6:47 pm Vastauksia Dazun esittämiin kysymyksiin.
1. Ei tietääkseni, naapurissa on harrastettu ja harrastetaan rallia menestyksekkäästi.
2.
3. Kyllä esimerkiksi Järvenpään Juna asemalla.
4. Tuomittu seksuaalirikoksesta 2000 luvulla, rikos tapahtui 90 luvun alkupuolella.
Ja tämä minun epäilty on kuollut parivuotta takaperin.
H-junan epäillyn nimikirjaimet oli kai samat kuin "rallimiehellä". Millä todennäköisyydellä kaksi miestä joilla on samat nimikirjaimet syyllistyvät samalla alueella naisten kyttäämiseen? H-juna sanoo tammikuussa 2020 että hänen epäiltynä on kuollut pari vuotta sitten. "Rallimies" oli kuitenkin tuolloin vielä hengissä. Joku täällä ilmoitti nähneensä hautausmaalla "rallimiehen" hautakiven jossa tietenkin oli kuolinpäivä. Muistaako kukaan tätä juttua? Eli haen takaa sitä että onko rallimies oikeasti kuollut vai ei? H-junan epäilty asui Nuppulinnassa ja kävi amerilla töissä. Tuomittiin 90-luvun alun raiskauksesta. Podcastissa kävi ilmi että ei tuomittu, mutta oli syytettynä. "Rallimies" taas asui postinumeronsa mukaan Kellokoskella, tai Kellokosken postinumeroalueella. Jotenkin tuntuu että joku tässä yrittää sekottaa tätä pakkaa
Viimeksi muokannut Ciccarelli, To Kesä 25, 2026 5:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tairetahan olla Härmän asemalla, kunoon verta seinäs!
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Mä olen laittanut sulle yv:nä kuolinpäivän marraskuussa 2023. Jos asia yhtään epäilyttää tee kesäretki Kellokosken hautausmaalle, pieni hautausmaa ja löydät sen kohteen kyllä
-
Ciccarelli
- Sofia Karppi
- Viestit: 449
- Liittynyt: Su Maalis 27, 2011 8:45 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
En osoittanut sinua sormellani, pahoittelen jos ymmärsit niin. En tosiaan jaksanut alkaa perkaamaan yv:tä, minulla oli muistikuva että ehkä joku minulle sen kuolinpäivän lähetti. En vain muistanut yhtään että kuka, niin en ollut varma oliko se joku joka kävi näin ilmoittamassa ja sen jälkeen ei ole palstalla enää käynyt. Toivottavasti meidän välillä kaikki on ok?isebel kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:34 pm Mä olen laittanut sulle yv:nä kuolinpäivän marraskuussa 2023. Jos asia yhtään epäilyttää tee kesäretki Kellokosken hautausmaalle, pieni hautausmaa ja löydät sen kohteen kyllä
Edit. Vilkaisin boxia ja kyllähän se sun viesti sieltä pomppasi otsikossa jo silmään. Aina ei vain kaikkea jaksa ja muista. Pahoittelut.
Tairetahan olla Härmän asemalla, kunoon verta seinäs!
-
Touhupuntti
- Andy Sipowich NYPD
- Viestit: 1310
- Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 11:21 am
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Alueella on ajettu ilmeisesti Etelä-Suomen Rallin yksi erikoiskoe (tai miksi sitä kutsutaan) vuonna 1990. Uskoisin rallimiehen olleen vähintään vapaaehtoisena lempinimensä mukaisesti. Voisiko näkyä tapahtumasta otetuissa kuvissa? Äkkiseltään jotain materiaalia tuntuu Googlen kautta löytyvän
-
liukaslahna
- Martin Riggs
- Viestit: 605
- Liittynyt: Ma Joulu 02, 2024 2:17 pm
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Tuosta en löytänyt, ehkä se oli joku toinen vuosi.Touhupuntti kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:02 pm Alueella on ajettu ilmeisesti Etelä-Suomen Rallin yksi erikoiskoe (tai miksi sitä kutsutaan) vuonna 1990. Uskoisin rallimiehen olleen vähintään vapaaehtoisena lempinimensä mukaisesti. Voisiko näkyä tapahtumasta otetuissa kuvissa? Äkkiseltään jotain materiaalia tuntuu Googlen kautta löytyvän
https://www.rally-maps.com/Etel%C3%A4-Suomen-Ralli-1990
Täällä lienee joku sisäpiiri joka tietää tarkastikin nämä kuviot. Mutta voisiko joku vaikka kertoa näistä rallimies UK:n viimeisistä vaiheista. Miksi 2020 FB-kuvassa ukko on aika kasaan parsitun näköinen ja toinen silmäkin puuttuu?
-
Touhupuntti
- Andy Sipowich NYPD
- Viestit: 1310
- Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 11:21 am
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Oon melko varmasti väärässä tosta vuodesta ja rallin nimestä. Sivutolkulla löytyi erilaisia rallikuvia riihimäki ralleista ym https://zoomailija.kuvat.fi/kuvat/Vanhat+rallikuvat+1/liukaslahna kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:17 pmTuosta en löytänyt, ehkä se oli joku toinen vuosi.Touhupuntti kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:02 pm Alueella on ajettu ilmeisesti Etelä-Suomen Rallin yksi erikoiskoe (tai miksi sitä kutsutaan) vuonna 1990. Uskoisin rallimiehen olleen vähintään vapaaehtoisena lempinimensä mukaisesti. Voisiko näkyä tapahtumasta otetuissa kuvissa? Äkkiseltään jotain materiaalia tuntuu Googlen kautta löytyvän
https://www.rally-maps.com/Etel%C3%A4-Suomen-Ralli-1990
Täällä lienee joku sisäpiiri joka tietää tarkastikin nämä kuviot. Mutta voisiko joku vaikka kertoa näistä rallimies UK:n viimeisistä vaiheista. Miksi 2020 FB-kuvassa ukko on aika kasaan parsitun näköinen ja toinen silmäkin puuttuu?
Onko FB profiili yhä nähtävissä? Mennyt itseltä aivan ohitse et hänellä on profiili ollut ja sitä kautta kasvot nähtävillä. Saako yv pyytää nimeä?
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Asia ihan kunnossa. Ymmärrän kyllä että täällä jaettaviin tietoihin aina tietty oletusarvo. En ole ollut kovin aktiivinen kirjoittaja. On kuitenkin hyvä että tämä aihe minkä KRP on tosiallisesti haudannut jo ajat sitten, pysyy täällä muistissa. Ärsytti siinä podcadtissa sen Töyrään "kyllästynyt" ääni. Aina sama virsi, mikäli tulee jotain ihan kelvollisiakin vihjeitä, ne tutkitaan kunhan kiireiltään keretään. Tässä on ehtinyt monta potentiaaliasta epäiltyä potkaista tyhjää vuosien varrellaCiccarelli kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:00 pmEn osoittanut sinua sormellani, pahoittelen jos ymmärsit niin. En tosiaan jaksanut alkaa perkaamaan yv:tä, minulla oli muistikuva että ehkä joku minulle sen kuolinpäivän lähetti. En vain muistanut yhtään että kuka, niin en ollut varma oliko se joku joka kävi näin ilmoittamassa ja sen jälkeen ei ole palstalla enää käynyt. Toivottavasti meidän välillä kaikki on ok?isebel kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:34 pm Mä olen laittanut sulle yv:nä kuolinpäivän marraskuussa 2023. Jos asia yhtään epäilyttää tee kesäretki Kellokosken hautausmaalle, pieni hautausmaa ja löydät sen kohteen kyllä
Edit. Vilkaisin boxia ja kyllähän se sun viesti sieltä pomppasi otsikossa jo silmään. Aina ei vain kaikkea jaksa ja muista. Pahoittelut.
Re: Järvenpään sarjamurhaaja (ketju 2)
Juu ei todellakaan mikään kaunis mies. Itse en tiedä muuta kuin että liikkuminen on tainnut olla hankalaa, koska oven eteen oli asennettu ramppi. Hän asui omakotitalossa, sellainen rintamiestyyppinen muistaakseniliukaslahna kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:17 pmTuosta en löytänyt, ehkä se oli joku toinen vuosi.Touhupuntti kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:02 pm Alueella on ajettu ilmeisesti Etelä-Suomen Rallin yksi erikoiskoe (tai miksi sitä kutsutaan) vuonna 1990. Uskoisin rallimiehen olleen vähintään vapaaehtoisena lempinimensä mukaisesti. Voisiko näkyä tapahtumasta otetuissa kuvissa? Äkkiseltään jotain materiaalia tuntuu Googlen kautta löytyvän
https://www.rally-maps.com/Etel%C3%A4-Suomen-Ralli-1990
Täällä lienee joku sisäpiiri joka tietää tarkastikin nämä kuviot. Mutta voisiko joku vaikka kertoa näistä rallimies UK:n viimeisistä vaiheista. Miksi 2020 FB-kuvassa ukko on aika kasaan parsitun näköinen ja toinen silmäkin puuttuu?