Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Tupla
Rico Tubbs
Viestit: 1276
Liittynyt: Pe Kesä 14, 2024 9:49 am

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Tupla »

Marokon Kauhu kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 9:38 pm Kuva
An Afghan refugee has been jailed for 30 months and banned from France for raping five goats and a lamb so brutally that one of them died.
https://www.noticer.news/afghan-refugee ... oats-lamb/

Kuuluuko tämä vuohennussiminen vain kulttuuriin vai onko taipumus perinnöllistä?

Ilman näitä länsi todennäköisesti romahtaisi, ainakin jos Juhana Vartiaiselta kysytään.
Yleismaailmallista on ja sukupuolisidonnaista. Tämänkin iljettävyyden takana ovat miehet.
Ei todellakaan kulttuurisidonnaista, mutta ehkä esiintyvyys suurempaa ruraaliyhteiskunnissa ja alueilla, koska toteuttamismahdollisuuksia runsaasti.

Tunteekohan kaikki miehet halua eläimiin sekaantumiseen luonnostaan ja todistaako se perinnöllisyydestä. Outo perversio (oma mielipide), joka ei edistäne lajina selviytymistä.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Anom
Axel Foley
Viestit: 2014
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Anom »

Tupla kirjoitti: To Kesä 25, 2026 10:29 am Tunteekohan kaikki miehet halua eläimiin sekaantumiseen luonnostaan ja todistaako se perinnöllisyydestä.
Ei, vain hiekkaneekerit ja muut eläimet.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)
Viestit: 13921
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tupla kirjoitti: To Kesä 25, 2026 10:29 am
Marokon Kauhu kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 9:38 pm
An Afghan refugee has been jailed for 30 months and banned from France for raping five goats and a lamb so brutally that one of them died.
https://www.noticer.news/afghan-refugee ... oats-lamb/

Kuuluuko tämä vuohennussiminen vain kulttuuriin vai onko taipumus perinnöllistä?

Ilman näitä länsi todennäköisesti romahtaisi, ainakin jos Juhana Vartiaiselta kysytään.
Yleismaailmallista on ja sukupuolisidonnaista. Tämänkin iljettävyyden takana ovat miehet.
Ei todellakaan kulttuurisidonnaista, mutta ehkä esiintyvyys suurempaa ruraaliyhteiskunnissa ja alueilla, koska toteuttamismahdollisuuksia runsaasti.

Tunteekohan kaikki miehet halua eläimiin sekaantumiseen luonnostaan ja todistaako se perinnöllisyydestä. Outo perversio (oma mielipide), joka ei edistäne lajina selviytymistä.
Kyllähän netistä löytyy videota naisista monenlaisten eläinten kanssa, perse pystyssä milloin koiran, hevosen tai sian alla, tai sitten elävää matelijaa survottu sinne minne aurinko ei paista, sitä en sitten tiedä tunteeko ihan kaikki naiset vetoa eläimiin, enkä usko että kaikki miehetkään tuntee, en itse ainakaan, mutta ei tuo eläimiin sekaantuminenkaan mikään pelkästään miehiin liittyvä asia ole, kyllä siinä että varsinkin sinkkunaiset usein pitävät lemmikkinään jotain isokokoista koiraa jokin syy saattaa olla :mrgreen:
KARJU!!
Neuvoja-Jack
Viestit: 542
Liittynyt: Su Loka 15, 2017 5:51 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja KARJU!! »

Tämä, eläinten nussiminen, kuuluu kulttuuriin Afganistanissa, ja tätä kulttuuria, näitä nussijoita demarit, Naziman johdolla haluavat Suomeen rikastamaan meidän kulttuuriamme
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Se, että Suomessa eläimeen sekaantuminen ei ole kriminalisoitu kertoo, että Suomi on eläinteen sekaantujien luvattu maa ja sen, että Suomi on monin tavoin kivikautinen peräpohjola. Eikä ihme, sillä eihän tässä ole kuin vähän yli sata vuotta kun Suomi oli Venäjää.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Tupla kirjoitti: To Kesä 25, 2026 10:08 am
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:03 am Sivusto on Venäjän hybridivaikuttaja ja ajaa Kremlin propagandaa.
The Noticer (noticer.news) on verkkojulkaisu, joka markkinoi itseään puolueettomaksi ja ideologioista vapaaksi mediaksi. Australian yleisradioyhtiön (ABC News) laajan tutkinnan mukaan sivusto kuitenkin edistää ja levittää valkoisen ylivallan ja äärioikeiston ideologioita

*pltmtxtvp*tm

Ette kuitenkaan voi kokea moraalista ylemmyyttä tai valkoista viattomuutta, koska vanha ja painava on synti eli syyllisyystaakkanne. Ajatella, jo Raamatun rustaamisen aikoihin on tiedetty miesten taipumus yhtyä eläimiin. Pitkään eläimiin sekaantumisen koettiin olevan syntiä. Ja silti sitä tapahtui.

Moni kommentti haiskahtaa kiihottuneelta.
Ja hei, näissä suhteissa kaikki miehet ovat samanlaisia. Innokkaita.
[/quote]




Ai se Raamattu kirjoitettiin Suomessa ja koskee täkäläisiä eläimiin sekaantujia. Aina oppii uutta. Itse luulin että materiaali on Lähi-idästä lähtöisin.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
vastarannansääski
Neuvoja-Jack
Viestit: 551
Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:50 pm Se, että Suomessa eläimeen sekaantuminen ei ole kriminalisoitu kertoo, että Suomi on eläinteen sekaantujien luvattu maa ja sen, että Suomi on monin tavoin kivikautinen peräpohjola. Eikä ihme, sillä eihän tässä ole kuin vähän yli sata vuotta kun Suomi oli Venäjää.
Valehtelet jälleen.
------------------------------------------------------------------------------
Suomessa eläimiin sekaantuminen on nykyisin kiellettyä.

Vuoden 2024 alussa voimaan tullut eläinten hyvinvointilaki sisältää nimenomaisen kiellon seksuaaliselle kanssakäymiselle ihmisen ja eläimen välillä. Kiellon tarkoituksena on suojella eläimiä ja korostaa niiden kunnioittavaa kohtelua.

Historiallisesti tilanne oli erilainen: eläimiin sekaantumista koskenut rikossäännös poistettiin Suomen rikoslaista vuonna 1971. Sen jälkeen tekoon voitiin puuttua lähinnä eläinsuojelurikoksena tai eläinsuojelurikkomuksena, jos eläimelle aiheutui kipua, kärsimystä tai muuta haittaa.

Nykyisen lain mukaan:

- eläintä on kohdeltava hyvin ja kunnioittavasti,
- eläimelle ei saa aiheuttaa tarpeetonta kipua, kärsimystä tai hyvinvoinnin vaarantumista,
- seksuaalinen kanssakäyminen eläimen kanssa on kiellettyä riippumatta siitä, pystytäänkö eläimelle osoittamaan konkreettista vahinkoa.

Jos kieltoa rikotaan, asia voi johtaa rikosoikeudellisiin seuraamuksiin, kuten eläinsuojelurikosta tai eläinten hyvinvointia koskevien säännösten rikkomista koskevaan tutkintaan, ja vakavissa tapauksissa myös eläintenpitokieltoon.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)
Viestit: 13921
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:50 pm Se, että Suomessa eläimeen sekaantuminen ei ole kriminalisoitu kertoo, että Suomi on eläinteen sekaantujien luvattu maa ja sen, että Suomi on monin tavoin kivikautinen peräpohjola. Eikä ihme, sillä eihän tässä ole kuin vähän yli sata vuotta kun Suomi oli Venäjää.
Asia on ennemminkin niin että Suomessa ei ole ollut tarvetta kriminalisoida asiaa jota täällä ei muutenkaan harrasteta kuin erittäin harvoin.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

damfin kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:14 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:50 pm Se, että Suomessa eläimeen sekaantuminen ei ole kriminalisoitu kertoo, että Suomi on eläinteen sekaantujien luvattu maa ja sen, että Suomi on monin tavoin kivikautinen peräpohjola. Eikä ihme, sillä eihän tässä ole kuin vähän yli sata vuotta kun Suomi oli Venäjää.
Asia on ennemminkin niin että Suomessa ei ole ollut tarvetta kriminalisoida asiaa jota täällä ei muutenkaan harrasteta kuin erittäin harvoin.
Seli seli. Harrastettiinko sitä laajassa mitassa vuoteen 1971 saakka kun se oli siihen asti krimalisoitua. Siis väitätkö, että eläimiin sekaantuminen on länsimaissa yleisempää kuin ryssän perseessä sijaitsevassa peräpohjolassa?
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Anom
Axel Foley
Viestit: 2014
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Anom »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:29 pm
damfin kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:14 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:50 pm Se, että Suomessa eläimeen sekaantuminen ei ole kriminalisoitu kertoo, että Suomi on eläinteen sekaantujien luvattu maa ja sen, että Suomi on monin tavoin kivikautinen peräpohjola. Eikä ihme, sillä eihän tässä ole kuin vähän yli sata vuotta kun Suomi oli Venäjää.
Asia on ennemminkin niin että Suomessa ei ole ollut tarvetta kriminalisoida asiaa jota täällä ei muutenkaan harrasteta kuin erittäin harvoin.
Seli seli. Harrastettiinko sitä laajassa mitassa vuoteen 1971 saakka kun se oli siihen asti krimalisoitua. Siis väitätkö, että eläimiin sekaantuminen on länsimaissa yleisempää kuin ryssän perseessä sijaitsevassa peräpohjolassa?
Jännä ettet vastannut mitään tuohon viestiin, jossa sinut jauhotettiin 6-0. :lol:
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Anom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:30 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:29 pm
damfin kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:14 pm

Asia on ennemminkin niin että Suomessa ei ole ollut tarvetta kriminalisoida asiaa jota täällä ei muutenkaan harrasteta kuin erittäin harvoin.
Seli seli. Harrastettiinko sitä laajassa mitassa vuoteen 1971 saakka kun se oli siihen asti krimalisoitua. Siis väitätkö, että eläimiin sekaantuminen on länsimaissa yleisempää kuin ryssän perseessä sijaitsevassa peräpohjolassa?
Jännä ettet vastannut mitään tuohon viestiin, jossa sinut jauhotettiin 6-0. :lol:
Joo. Niin taidettiin jauhottaa. :roll:
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Carelin
Axel Foley
Viestit: 2161
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Tämä on varmasti sateenkaarihipeille ihanaa. Kuka sen määrittelee, ketä kenenkin kanssa on. Ehkä elukat ovat oikein kerjänneet karvamulkkua ja tällaista perverssiota.
Näin minä olen monesti kuullut, kun nämä feministihipit puolustavat moista touhua, kun ei ole mitään rajoja.
Carelin
Axel Foley
Viestit: 2161
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Tämä on varmasti sateenkaarihipeille ihanaa. Kuka sen määrittelee, ketä kenenkin kanssa on. Ehkä elukat ovat oikein kerjänneet karvamulkkua ja tällaista perverssiota.
Näin minä olen monesti kuullut, kun nämä feministihipit puolustavat moista touhua, kun ei ole mitään rajoja.
Rousku
Axel Foley
Viestit: 2007
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 11:29 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Marokon Kauhu kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 9:38 pm Kuuluuko tämä vuohennussiminen vain kulttuuriin vai onko taipumus perinnöllistä?

Ilman näitä länsi todennäköisesti romahtaisi, ainakin jos Juhana Vartiaiselta kysytään.
Kysytään siis Teemu Keskisarjalta. Hänen väitöskirjansahan käsitteli eläimiin sekaantumista 1700-luvun Suomessa. Väitöskirjan englanninkielisessä tiivistelmässä kerrotaan näin:
Bestiality was in the 18th century a more difficult problem in terms of criminal policy in Sweden and Finland than anywhere else in the Christian world. Against the background of crime in general or the repression of homosexuality and other “unnatural sexuality” in Continental Europe, bestiality was a very severely sanctioned and common crime in the Kingdom of Sweden. The thousands of bestiality trials have probably no match in the legal history of other countries. In Finland the number of cases per capita rose at least to the same level as in other parts of Sweden.
(Koko opuksen (suomenkielisen) voi ladata luettavakseen täältä.)

Ehkä kun eläimiinsekaantuminen tuolloin oli Suomessa niin yleistä mutta ei enää ole, voidaan ajatella, että taipumus ei ole perinnöllinen? Tai sitten on saatu tervehdyttävää geeniperimää jostakin muualta sitten noiden aikojen. Tietysti eläimiäkin on nykyään harvemmassa. Paimenessa ollessaan moni poika sanoi tavan oppineensa (kertoo tuo väitöskirja), mutta eipä ole sellaisia kesäduuneja enää.
Öyhö
Nikke Knatterton
Viestit: 156
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: Afgaani"pakolainen" raiskasi lampaita ja vuohia jopa kuoliaaksi

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:29 pm Seli seli. Harrastettiinko sitä laajassa mitassa vuoteen 1971 saakka kun se oli siihen asti krimalisoitua. Siis väitätkö, että eläimiin sekaantuminen on länsimaissa yleisempää kuin ryssän perseessä sijaitsevassa peräpohjolassa?
Jossain on varmaan akateeminen tutkimus aiheesta eläimiin sekaantumisen tavoista läpi vuosisatojen Helsingissä vuodesta 800 vuoteen 2026. Siitä sitten referoimaan niin päästään mutuilusta.

Mun käsitys on, että se oli kielletty, lailla koska se kiellettiin Toorassa, ja vaikka ihmistä ei pahenna se, mikä menee kurkusta alas niin homo- ja eläinpanoa Jeesus tai Paavali ei pyhittänyt.

Mitä ryssän perseeseen tulee niin siellähän on jo se suristin, joka ei surise eikä mahdu perseeseen.

En ota kantaa miten yleistä eläimiin sekaantuminen oli itä-Ruotsissa 1500-luvulla verrattuna Suomen suurruhtinaskuntaan 1800-luvulla, mutta epäilen vahvasti että kirkollisessa yhtenäiskulttuurissa se oli harvinaisempaa kuin dekadentillä 60-luvulla puhumattakaan pride-ajasta, jolloin mikään ei ole pyhää paitsi tietysti afgaanipakolaiset, myös vuohennussija-afgaanipakolaismiehet.

Mut tämähän on vain epäily ja te jauhotitte jo vastapuolen joten ei tartte sit enää riidellä.

Millä perusteella laki kumottiin 1971 selviää varmaan arkistosta, eli siitä on jotain faktaa. Siitä 55 vuotta, tuolloin päättäjät oli 1900‐1930-luvuilla syntyneitä.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Vastaa Viestiin