Suosittu juhannusfestari muuttui piinaavaksi Marcolle

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
manearia
Harjunpää

Re: Suosittu juhannusfestari muuttui piinaavaksi Marcolle

Viesti Kirjoittaja manearia »

lonesjucca kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:57 pm älyhän ei näy päällepäin, mutta komeaa tuosta isovarpaisesta hintistä ei saa edes kirurgi.
Reilusti ohi aiheen, ja tästä anteeksi! Tämä heteronainen on samaa mieltä, eikä edes näytä stereotyyppiseltä homoseksuaalilta.
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Eikö normaaleille heteroille löydy mitään lippua minkä voisi ripustaa mökin ikkunaan? Voi sitä sateenkaariväen ulinaa mikä siitä lähtisi.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Le chat bleu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Wildchild79 kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:09 pm Eikö normaaleille heteroille löydy mitään lippua minkä voisi ripustaa mökin ikkunaan? Voi sitä sateenkaariväen ulinaa mikä siitä lähtisi.
Samaa miettinyt. Mutta olisi se kornia juhlia marssia "hei kattokaa kaikki mä olen ylpeä hetero". Yhtä naurettavaa kuin nykypride.

Voi kyynel kun ei sureta tämäkään menetys. Huomiohoora isolla hoolla toi tyyppi.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
lonesjucca
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Le chat bleu kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:12 pm
Wildchild79 kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:09 pm Eikö normaaleille heteroille löydy mitään lippua minkä voisi ripustaa mökin ikkunaan? Voi sitä sateenkaariväen ulinaa mikä siitä lähtisi.
Samaa miettinyt. Mutta olisi se kornia juhlia marssia "hei kattokaa kaikki mä olen ylpeä hetero". Yhtä naurettavaa kuin nykypride.

Voi kyynel kun ei sureta tämäkään menetys. Huomiohoora isolla hoolla toi tyyppi.
kyllä lippuja saa painatettua milä tekstilä haluaa. ei enää ola 80-luvula.

ja oishan semmonen valkonen lippu hieno, jossa lukis minä ylpeä hetero mustala kaunokirjoituksela. ughugh. semmosen, ku ripusta auto antenii.
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Le chat bleu kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:12 pm

Kornia tai ei niin tarpeellinen se marssi olisi ja se pitäisi vetää niin överiksi (tyyliin Lentävä spagettihirviö-lahko) että wokehorotkin sen ymmärtäisi.

E: Lippuun vielä maininnat lihan syönnistä, salilla käynnistä ja autoilusta niin olisi ulinahelvetti irti
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Vastaa Viestiin