Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
*pltmtxtvp*tm
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Jollakin mennyt ihon alle ja kuuppa jumiin, eikä lukemisen ymmärtämisestä tule mitään.
Kuunnelkaa presidenttiä suomalaiset miehet. Tutkikaan itseänne rehellisesti ja myöntäkää asiat, älkää kiistäkö. Ongelmaa ei voi ratkaista, jos ei myönnä ongelmaa olevan olemassa.
Kuunnelkaa presidenttiä suomalaiset miehet. Tutkikaan itseänne rehellisesti ja myöntäkää asiat, älkää kiistäkö. Ongelmaa ei voi ratkaista, jos ei myönnä ongelmaa olevan olemassa.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Ruotsi on maailman turvallisin maa. T. Stubido.mr.gonzo kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:00 pm Missä enemmän maahanmuuttajataustaisia, siellä enemmän lähisuhdeväkivaltaa.
"Ulkomailla syntyneiden epäiltyjen osuus on ylikorostunut lähisuhdeväkivaltarikoksissa pääkaupunkiseudulla. Länsi-Uudellamaalla tämä näkyy etenkin Espoossa, jossa kuluvan vuoden aikana tapahtuneiden lähisuhdeväkivaltarikosten epäillyistä yli 46 prosenttia on syntynyt ulkomailla."
https://poliisi.fi/-/lahisuhdevakivalta ... la-tasolla
Paitsi siellä raiskataan toiseksi eniten maailmassa naisia. Miksiköhän? Ja siellä aljon no-go alueita, jonne poliisikaan ei uskalla mennä
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1918
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
syytön mä siihe olen, jos vanha koulukiusaaja ruotsinsuomalainen Stubb on aikaisemmin hakannut vaimoaan.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:07 pm Jollakin mennyt ihon alle ja kuuppa jumiin, eikä lukemisen ymmärtämisestä tule mitään.
Kuunnelkaa presidenttiä suomalaiset miehet. Tutkikaan itseänne rehellisesti ja myöntäkää asiat, älkää kiistäkö. Ongelmaa ei voi ratkaista, jos ei myönnä ongelmaa olevan olemassa.
en mä ole hakannut vaimoa. koskaan. en tyttöystävääkää. eli ei oo mun asia, ku oo käyttäytyny aina Stubbia paremmi. en oo koulukiusannukaa.
-
blindpedestrian
- Olivia Benson
- Viestit: 704
- Liittynyt: Ma Heinä 18, 2016 9:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
https://www.voice.fi/ilmiot/mies-puutu- ... aa-vastaan
missä on "ei kaikki miehet" "yksittäistapaus" jne huomautukset?
jos menet puuttumaan niin luultavasti joudut linnaan, saat puukosta tai vähintään sinut leimataan joksikin.
EI OLE MINUN ONGELMA.
naiset vois alkaa kantamaan vastuuta omista valinnoistaan.”Mies, puutu väkivaltaan” – tunnetut henkilöt presidenttiä myöten haluavat miehet taistelemaan naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan
missä on "ei kaikki miehet" "yksittäistapaus" jne huomautukset?
jos menet puuttumaan niin luultavasti joudut linnaan, saat puukosta tai vähintään sinut leimataan joksikin.
EI OLE MINUN ONGELMA.
“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1918
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
näihä se o. eikös semmone stereotyypinen vaimohakkaaja ole ympäriisä tatuoitu jengiläine, tai vastaava huumeveikko? mee ny semmoselle kertoo, että hei et sä voi tehä noi sun pitää lopettaa. ei naise oo tarve laittaa hynttyi yhtee sellase kaa. ei ketää pakota kai?blindpedestrian kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:10 pm https://www.voice.fi/ilmiot/mies-puutu- ... aa-vastaan
naiset vois alkaa kantamaan vastuuta omista valinnoistaan.”Mies, puutu väkivaltaan” – tunnetut henkilöt presidenttiä myöten haluavat miehet taistelemaan naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan
missä on "ei kaikki miehet" "yksittäistapaus" jne huomautukset?
jos menet puuttumaan niin luultavasti joudut linnaan, saat puukosta tai vähintään sinut leimataan joksikin.
EI OLE MINUN ONGELMA.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Siis,että naisten vika jos mies hakkaa. Asenteesi tuli selville.blindpedestrian kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:10 pm https://www.voice.fi/ilmiot/mies-puutu- ... aa-vastaan
naiset vois alkaa kantamaan vastuuta omista valinnoistaan.”Mies, puutu väkivaltaan” – tunnetut henkilöt presidenttiä myöten haluavat miehet taistelemaan naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan
missä on "ei kaikki miehet" "yksittäistapaus" jne huomautukset?
jos menet puuttumaan niin luultavasti joudut linnaan, saat puukosta tai vähintään sinut leimataan joksikin.
EI OLE MINUN ONGELMA.
Ei Stubb käskenyt mennä muille kertomaan asioista, vaan katsomaan peiliin.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Ymmärrän miksi uskonnolliset ja kulttuuriset arvot, sekä epäonnistuneet integraatiot ovat iso ongelma, mutta sehän ei vaikuta yhtään tohon statistiikkaan. Faktaa on, että Suomessa mies tappaa naisen joka toinen viikko. Se tästä nyt kyse.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:07 pmTämä teidän yritys kääntää aina suomalaisen miehen väkivaltaisuuskeskutelut yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja rasistiölinäksi on jo niin nähty. Ylläpito voisi pikkuhiljaa puuttua tuohon teidän ketjun paskomisiin. Alkaa olla aika läpinäkyvää touhua muutoin.ASierra kirjoitti: To Kesä 25, 2026 4:59 pmRuotsi on maailman turvallisin maa. T. Stubido.mr.gonzo kirjoitti: To Kesä 25, 2026 12:00 pm Missä enemmän maahanmuuttajataustaisia, siellä enemmän lähisuhdeväkivaltaa.
"Ulkomailla syntyneiden epäiltyjen osuus on ylikorostunut lähisuhdeväkivaltarikoksissa pääkaupunkiseudulla. Länsi-Uudellamaalla tämä näkyy etenkin Espoossa, jossa kuluvan vuoden aikana tapahtuneiden lähisuhdeväkivaltarikosten epäillyistä yli 46 prosenttia on syntynyt ulkomailla."
https://poliisi.fi/-/lahisuhdevakivalta ... la-tasolla
Paitsi siellä raiskataan toiseksi eniten maailmassa naisia. Miksiköhän? Ja siellä aljon no-go alueita, jonne poliisikaan ei uskalla mennä
Nyt jo 11 naista saanut tänä vuonna surmansa suomalaisen miehen toimesta. Ruumis joka toinen viikko.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Ja kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:32 pmYmmärrän miksi uskonnolliset ja kulttuuriset arvot, sekä epäonnistuneet integraatiot ovat iso ongelma, mutta sehän ei vaikuta yhtään tohon statistiikkaan. Faktaa on, että Suomessa mies tappaa naisen joka toinen viikko. Se tästä nyt kyse.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 6:07 pmTämä teidän yritys kääntää aina suomalaisen miehen väkivaltaisuuskeskutelut yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja rasistiölinäksi on jo niin nähty. Ylläpito voisi pikkuhiljaa puuttua tuohon teidän ketjun paskomisiin. Alkaa olla aika läpinäkyvää touhua muutoin.ASierra kirjoitti: To Kesä 25, 2026 4:59 pm
Ruotsi on maailman turvallisin maa. T. Stubido.
Paitsi siellä raiskataan toiseksi eniten maailmassa naisia. Miksiköhän? Ja siellä aljon no-go alueita, jonne poliisikaan ei uskalla mennä
Nyt jo 11 naista saanut tänä vuonna surmansa suomalaisen miehen toimesta. Ruumis joka toinen viikko.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Romanit ja muslimithan omistaa naisensa, ovat siis omaisuutta, ei naisilla ole mitään sanan valtaa, ovat nyrkin ja hellan välissä! 
Valkoinen Suomi
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Lyhyen ajan olen vasta ollut palstalla, mutta uskoisin, että syynä yleinen maahanmuuttoon liittyvä öyhötys ja muukalaispelko. Ja tosiaan sellaiselle löytyy jo ketjuja.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:35 pm Ja kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.
- Wildchild79
- Rico Tubbs
- Viestit: 1260
- Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
"Suomalaismies" vai suomalaismies ?manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:39 pmLyhyen ajan olen vasta ollut palstalla, mutta uskoisin, että syynä yleinen maahanmuuttoon liittyvä öyhötys ja muukalaispelko. Ja tosiaan sellaiselle löytyy jo ketjuja.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:35 pm Ja kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.
Onko suomessa tapettu yhtäkään naista
"ulkomaalaisen miehen" toimesta?
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Mies joka laillisesti asuu Suomessa on Suomalainen mies.Wildchild79 kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:47 pm"Suomalaismies" vai suomalaismies ?manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:39 pmLyhyen ajan olen vasta ollut palstalla, mutta uskoisin, että syynä yleinen maahanmuuttoon liittyvä öyhötys ja muukalaispelko. Ja tosiaan sellaiselle löytyy jo ketjuja.Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:35 pm Ja kun nimenomaan suomalainen mies on tappanut naisen joka toinen viikko tänä vuonna, niin miksi pitää ketjut paskoa tuolla rasistisella mölinällä ja yrittää vääntää keskustelut aina yleiseksi maahanmuuttokeskusteluksi ja oman pahan olo oksennukseksi rasistisella mölinällä. Yleiselle maahanmuuttokeskustelulle on jo oma ketjunsa.
Onko suomessa tapettu yhtäkään naista
"ulkomaalaisen miehen" toimesta?
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Ei todellakaan ole. Ja tiedät sen itsekinmanearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:54 pmMies joka laillisesti asuu Suomessa on Suomalainen mies.Wildchild79 kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:47 pm"Suomalaismies" vai suomalaismies ?manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 7:39 pm
Lyhyen ajan olen vasta ollut palstalla, mutta uskoisin, että syynä yleinen maahanmuuttoon liittyvä öyhötys ja muukalaispelko. Ja tosiaan sellaiselle löytyy jo ketjuja.
Onko suomessa tapettu yhtäkään naista
"ulkomaalaisen miehen" toimesta?
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.