Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Gurney
Jessica Fletcher
Viestit: 3217
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Nyt meni impotenteilla peniksenaskartelijoilla aika paljon tunteisiin :mrgreen:
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
manearia
Lauri Hanhivaara
Viestit: 147
Liittynyt: To Kesä 11, 2026 5:36 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja manearia »

Liiankin uteliaana googlasin "packer" ja nehän ovat ihan anatomisesti oikeita kikkeleitä. Osakin sellaisia 2-in-1, mitkä toimii kanssa "leluina." :shock:

Ei ihan alaikäisille sopivia näin vain omasta mielestäni.
Shakawkaw
Poliisikoira Rex
Viestit: 262
Liittynyt: La Touko 31, 2014 7:00 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Shakawkaw »

Uskon, että suurin osa näistä "transmaskuliineista" 13-14 v tytöistä on parin vuoden päästä ihan normaaleja tyttöjä, jos heidän annetaan käydä tämä vaihe läpi ihan rauhassa, ilman aikuisten puuttumista puoleen tai toiseen. Nuoruuteen kuuluu kaikenlaiset oikut, jotka menevät suurimmalla osalla ohi ajan kanssa.
manearia
Lauri Hanhivaara
Viestit: 147
Liittynyt: To Kesä 11, 2026 5:36 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja manearia »

Shakawkaw kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:27 pm Uskon, että suurin osa näistä "transmaskuliineista" 13-14 v tytöistä on parin vuoden päästä ihan normaaleja tyttöjä, jos heidän annetaan käydä tämä vaihe läpi ihan rauhassa, ilman aikuisten puuttumista puoleen tai toiseen. Nuoruuteen kuuluu kaikenlaiset oikut, jotka menevät suurimmalla osalla ohi ajan kanssa.
Pikkuveljetkin kävivät läpi vaiheen missä käyttivät äidin huulipunaa ja isosiskon (mun, siis) mekot sekä hiusklipsit. Kiukutti kovasti kun äiti ei antanut lupaa mennä mekoissa eskariin. :lol: Molemmat nyt aikuisina ihan cis-miehiä, eikä mielenterveyongelmia ole.

Toivon kuitenkin, ettei ommellaan ihan niin aidonnäköisiä mitä netistä löysin, ja että homman tarkoitus on lähinnä avoimuus uusille kokemuksille ja uteliaisuus, eikä seksilelujen ompeleminen.
Avatar
Barbie
Remington Steele
Viestit: 226
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2025 2:59 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Barbie »

manearia kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:03 pm Liiankin uteliaana googlasin "packer" ja nehän ovat ihan anatomisesti oikeita kikkeleitä. Osakin sellaisia 2-in-1, mitkä toimii kanssa "leluina." :shock:

Ei ihan alaikäisille sopivia näin vain omasta mielestäni.
Ei tuonikäisten tarvitse edes tietää mitä tuo sana tarkoittaa. Piti itsekin googlata mikä se on. Pride on mennyt liian pitkälle.
Blow me.
Noh_juuh
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Kesä 25, 2026 12:28 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Noh_juuh »

No tuommoiseen työpajaan osallistuminenhan on vapaaehtoista. Ei tuonne hakeudu henkilö jota asia ei valmiiksi kiinnosta, eli missä vika? Oletan että tällaisella 13 vuotiaalla on jo joku kotitekoinen sukista tehty viritys. Outoa ylipäätään puhua tekopeniksestä kun ei tehdä mitään toimintakykyistä jortikkaa, vaan täytetään housuissa oleva tyhjä tila kankaalla. Ei kai tuo sen kummempaa ole kuin tissiliivien täytteet tai olkatoppaukset.
Vastaa Viestiin