Le chat bleu kirjoitti: To Kesä 25, 2026 8:27 am
Noissa piireissä kai laskettava "luonnolliseksi kuolemaksi". Eikö näissä melkein aina ole kyseessä jostakin olemattomasta velasta tms.
Koskaan en lakkaa ymmärtämästä, miksi ihmiset pitävät kaveripiirissä paskasakkia. Kun oletusarvo on, että on vain ajan kysymys kun tulee jotakin ongelmaa, ellei tule tapetuksi päätyy poliisin kirjoihin, nämä "kaverit" kun surutta kusettavat ja hyväksikäyttävät kaikin tavoin. Mitään hyvää narkkien seurassa roikkumisesta ei seuraa, vaikka ei itse käyttäisikään. Aikuisen iässä jo kuitenkin, pitäisi ymmärtää paremmin.
Ja ei, en syyllistä uhria. Ihmettelen vaan, miksi joku ehdoin tahdoin sekaantuu paskaan, narkkipiireihin. Että mitä tuollaisesta seurasta saa.
Tuossa oot ihan oikeessa. Itse oon entinen käyttäjä ja aikani narkkiporukassa pyörin.
Kun lopetin, vaihdoin numeron ja pyyhin heidät omasta puhelimesta. Muutin kaupungin sisällä. En halunnu heikkona hetkenä ratketa.
Myöhemmin yritin olla joidenkin kaveri, koska olivat muuten olleet ok minua kohtaan, mutta lopulta sai huomata miten helposti sitten ajautuu ei-toivottuihin tilanteisiin. Ei oo kiva, kun kylässä käydessä velkojat tulee ovelle tai tulee kotietsintä. Vaikket itse olis tehny mitään niin ei siihen tilanteeseen halua.
Eikä tarvii pelätä, että joku ryöstää. Noina vuosina tapahtui paljon.