Ota huikka murheeseen siellä tehtaankadulla. Ryssä ryssii aina. Mitä Birdiin tulee niin niitä harvoja normaaliälyisiä nimimerkkejä murha.infossa.Rescuer kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:22 pmNiinhän sinä tosiaan olet kerännyt tänne nimimerkkejä, siinähän niitä on listattuna. Lähes kaikki murha.infon venäjämieliset nimimerkit, sikalapio ja elmenkka aikaisempine nimimerkkeineen puuttuvat.
Nimimerkki Bird
Re: Nimimerkki Bird
Kas, nuokin unohdin.JasseHames kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:25 pm ... "Korpisoturi", "Cohle" ja ehkä myös "Perry Mason".
Eipä jäänyt ainutkertaiseksi tapaukseksi se, kun "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoonat keskustelivat toistensa kanssa - tarkemmin ottaen "Korpisoturi"- ja "Ross Sullivan" -sivupersoonat oikein kehuskelivat toisiaan. No, anna/antakaa nyt palaa sitten vaan, kun samanlainen mielentila on saavutettu taas. Mitäpä sitä muuta voisikaan...
Paljastit meidät jälleen. Lienee pakko alkaa järjestää henkilöstöpalavereita, jotta meidän multinikkien tarina pysyy yhtenäisenä. Oikeastaan Kostin pitänee kohta jo perustaa yhdistys ja valita hallitus meistä sivupersoonistaan.
Kiinnostaisko sua, Jasse, tulla sihteeriksi?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Kiitos sanoistasi, Superia.Superia kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 12:41 amOta huikka murheeseen siellä tehtaankadulla. Ryssä ryssii aina. Mitä Birdiin tulee niin niitä harvoja normaaliälyisiä nimimerkkejä murha.infossa.Rescuer kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:22 pmNiinhän sinä tosiaan olet kerännyt tänne nimimerkkejä, siinähän niitä on listattuna. Lähes kaikki murha.infon venäjämieliset nimimerkit, sikalapio ja elmenkka aikaisempine nimimerkkeineen puuttuvat.
Mitä ko. aiheisiin yleensä ottaen tulee, niin etenkin näissä Tehtaankadun ja Venäjä -jutuissa oon auttamattomasti ihan pihalla, suurimmaksi osaksi varmaan koko putsari-casessakin. Hetkittäin ajattelen myös, että eiköhän Jasse tiedä, että vaikka nyt minä en ole Kosti, kunhan provoilee..
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Kuka se Kosti edes on? Haluaisin ainakin tietää, kuka vetää naruista ja kenen sivupersoona olen. Olen aikuisen oikeasti uusi palstalla, siksi kysyn.
Sehän tässä on myös jokseenkin surkuhupaisaa: esim. mä en edes tiedä kuka hän on minfossa tai ylipäätään. Ne vähät kerrat, kun häneen kirjoituksineen oon törmännyt, niin hän vaikuttaa olevan ihan fiksu, hyväkäytöksinen ja järkevä nikki.
Edit. Tiedoksi, että täällä on mahdollista lukea nikkien kommenttihistoriasta enemmän näiden profiilien kautta. Muistaakseni jostain täältä saa myös nimimerkkilistauksenkin. En vaan nyt äkkiseltään muista miten ja mistä, kun ei ole ollut aikaa sellaisiin sen enempää käyttää. Mutta Jasse varmaan mielellään neuvoo näissä.
Edit. Tiedoksi, että täällä on mahdollista lukea nikkien kommenttihistoriasta enemmän näiden profiilien kautta. Muistaakseni jostain täältä saa myös nimimerkkilistauksenkin. En vaan nyt äkkiseltään muista miten ja mistä, kun ei ole ollut aikaa sellaisiin sen enempää käyttää. Mutta Jasse varmaan mielellään neuvoo näissä.
-
Orge Gerwell
- Martin Beck
^
Kosti on tosiaan hyvinkin asiallisesti, mutta harvakseltaan tänne kirjoitteleva nimimerkki, joka on syystä tai toisesta muodostunut pakkomielteeksi parille foorumin kylähullulle.
Ei siis kannata vaivata pollaa noilla asioilla.
Kosti on tosiaan hyvinkin asiallisesti, mutta harvakseltaan tänne kirjoitteleva nimimerkki, joka on syystä tai toisesta muodostunut pakkomielteeksi parille foorumin kylähullulle.
Ei siis kannata vaivata pollaa noilla asioilla.
Siis tuon pärstän olen nähnyt useamman kerran, mutta kun eräät keksii nikeistä uusia versioita, niin vaikea tietää. Jasse voi sitten neuvoa, niin luetaan Kostin kommentit läpi.Bird kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:12 pm Sehän tässä on myös jokseenkin surkuhupaisaa: esim. mä en edes tiedä kuka hän on minfossa tai ylipäätään. Ne vähät kerrat, kun häneen kirjoituksineen oon törmännyt, niin hän vaikuttaa olevan ihan fiksu, hyväkäytöksinen ja järkevä nikki.
Edit. Tiedoksi, että täällä on mahdollista lukea nikkien kommenttihistoriasta enemmän näiden profiilien kautta. Muistaakseni jostain täältä saa myös nimimerkkilistauksenkin. En vaan nyt äkkiseltään muista miten ja mistä, kun ei ole ollut aikaa sellaisiin sen enempää käyttää. Mutta Jasse varmaan mielellään neuvoo näissä.![]()
Ohi aiheen, mutta jos tuo kuva on oikeasti Minfon käyttäjän pärstäkuva, eikä mikään randomin Googlen kautta... saako tosiaan doxxata tuolla tavalla, edes Lautamiehissä?
Oot ihan vitun nolo SullivanBird kirjoitti: To Kesä 25, 2026 9:12 pm Sehän tässä on myös jokseenkin surkuhupaisaa: esim. mä en edes tiedä kuka hän on minfossa tai ylipäätään. Ne vähät kerrat, kun häneen kirjoituksineen oon törmännyt, niin hän vaikuttaa olevan ihan fiksu, hyväkäytöksinen ja järkevä nikki.
Edit. Tiedoksi, että täällä on mahdollista lukea nikkien kommenttihistoriasta enemmän näiden profiilien kautta. Muistaakseni jostain täältä saa myös nimimerkkilistauksenkin. En vaan nyt äkkiseltään muista miten ja mistä, kun ei ole ollut aikaa sellaisiin sen enempää käyttää. Mutta Jasse varmaan mielellään neuvoo näissä.![]()
Venäläinen mielipidevaikuttaja Ross Sullivan on suurin fanini:
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 29, 2024 6:47 pm
Täällä on hyvin vähän itseäni parempia kirjoittajia, mutta snuffi on yksi niistä.
Kappas, snufkin on kaivautunut kolostaan.
Varmaan tulee nyt suurena pettymyksenä, mutta todellisuushan ei teidän huutoäänestystä tottele.
Venäläinen mielipidevaikuttaja Ross Sullivan on suurin fanini:
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 29, 2024 6:47 pm
Täällä on hyvin vähän itseäni parempia kirjoittajia, mutta snuffi on yksi niistä.
snufkin — the teenager.