Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

LexVeritas kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 11:06 pm Nyt soimassa minfon nyt soimassa - biiseihin hyvin sopiva Japanin Kirkan ja Kumppaneiden "Aion olla homo".

Hienoa, jos löysit minfoon laittamiisi biiseihin hyvin sopivan kappaleen.



Älä unohda, me hyväksytään sut sellaisena kuin olet. ❤️
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
m1ckey
Jack Bauer
Viestit: 928
Liittynyt: Pe Joulu 20, 2024 4:50 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

Avatar
Kalle-Ville
Adrian Monk
Viestit: 2701
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 4:48 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Avatar
LexVeritas
Frank Columbo
Viestit: 9203
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Avatar
Virdon
Frank Columbo
Viestit: 9322
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 12:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Róisín Murphy - Ramalama (Bang Bang)
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Vastaa Viestiin