justiisa oli uutisa että tuure myy omakotitaloaa ni ketää haluu ostaa sellase homo-orgia talo? spermaa näkyy poliisivaloilla jossai katossa asti. sehä pitäs polttaa ja rakentaa uusiksinapalanko kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 11:15 pm Sehän on ihan normaalia ja tervettä jos miehet kurkkii naisten puolelle
Mutta kyllä tuo homoilu on epänormaalia ja sairasta hyi
Joensuun Vesikossa irstailua - homomiesten seksitreffejä ja tirkistelyä
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1919
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: Joensuun Vesikossa irstailua - homomiesten seksitreffejä ja tirkistelyä
Re: Joensuun Vesikossa irstailua - homomiesten seksitreffejä ja tirkistelyä
Ainakin jotku papparaiset tuijotelleet pitkään höyrysaunassa. Lähinnä miettinyt, et eikö ne muista vai näe miltä naku nainen näyttää.
Mä olen ymmärtänyt, et jotku saa kiksit julkiesta sekstailusta. Silti jotain rajaa.
Ilmeisesti Pohjois-Karjalasta puuttuu julkinen homosauna.
Mä olen ymmärtänyt, et jotku saa kiksit julkiesta sekstailusta. Silti jotain rajaa.
Ilmeisesti Pohjois-Karjalasta puuttuu julkinen homosauna.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
-
weisses fleisch
- Harjunpää
- Viestit: 334
- Liittynyt: To Loka 20, 2016 5:53 pm
Re: Joensuun Vesikossa irstailua - homomiesten seksitreffejä ja tirkistelyä
Samanlaisia heteromiehetkin olisi, jos vaan löytyisi yhtä innokkaita eukkojaPerilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 8:12 am
Mitä hitto noilla homoilla on päässä vikana kun mielessä ei ole kuin paneminen, mitä, missä, milloin vaan. Vessassa, puistossa tai uimahallissa, kaikki läy kun tekee mieli
Re: Joensuun Vesikossa irstailua - homomiesten seksitreffejä ja tirkistelyä
Nyt saan paskaa niskaani, mutta tosiaan ihan heteromiehetkin haluaisivat harrastaa seksiä rannalla, mutta naiset taas pistävät vastaan.weisses fleisch kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:30 pmSamanlaisia heteromiehetkin olisi, jos vaan löytyisi yhtä innokkaita eukkojaPerilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 8:12 am
Mitä hitto noilla homoilla on päässä vikana kun mielessä ei ole kuin paneminen, mitä, missä, milloin vaan. Vessassa, puistossa tai uimahallissa, kaikki läy kun tekee mieli![]()
Tiedän, koska LU:n rannat olleet työpaikkana nyt jo toista vuotta.