Soon muuten vallan oudoksuttavaa, että kun nettikysely on vihervasemmiston mieleen, niin se kovasti validi.Salmari kirjoitti: La Kesä 27, 2026 9:25 am Tästä valetutkimuksesta on ihan oma ketju, johon linkattu kymmeniä asiantuntijoiden kommentteja, miksi tuo nettikysely ei ole validi tutkimus
Jopa Yle kritisoi vahvasti nettikyselyä
viewtopic.php?p=1862838
Kaikki netti"tutkimukset" on suljettava tieteellisen tutkimuksen ulkopuolelle. Rydmanni nyt tuo omalla sektorillaan järkeä.
Se nimittäin olisi kova tutkimus vihervasemmistolaisen hallituksen aikana: 'Kantasuomalaisen valkoisen heteromiehen kohtaama vihapuhe, rasismi ja syrjintä itse koettuna'. Paljonko kiloeuroja saisi tutkimukseen?