Nimimerkin "Oikeus ennen kaikkea" kehumisketju
Nimimerkin "Oikeus ennen kaikkea" kehumisketju
Omasta mielestä Minfon asiallisin jäsen, jolla aina faktat kunnossa, ei öyhötä yhtään, sekä tilaa että lataa ETPKT meille muille melkein reaaliajassa. Isot kiitokset!
-
olenoikeassa
- Vähänniinkuharrastaja
Re: Nimimerkin "Oikeus ennen kaikkea" kehumisketju
Joissakin kommenteissa olen havainnut lievää persuvastaisuutta, mutta kuitenkin lievää sellaista. Ja pysyy typerien öyhötysten ulkopuolella, joten pidän häntä asiallisena minfoon osallistujana.
Samaa mieltä, aivan mahtava ja asiallinen kirjoittaja.
Jonkunlaista homovastaisuutta olen joskus ollut huomaavinani tai yleistyksiä oikeistopuolueista, mutta nekin kommentit olivat asiallisia.
Jonkunlaista homovastaisuutta olen joskus ollut huomaavinani tai yleistyksiä oikeistopuolueista, mutta nekin kommentit olivat asiallisia.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
-
olenoikeassa
- Vähänniinkuharrastaja
Tärkeintä on että hän jaksaa jakaa tänne esitutkintapöytäkirjoja, joiden saamiseen hän joutuu kuluttamaan paljon aikaa ja energia. Muutenhan tämä minfo olisi aika kuollut ja vajentuisi jollekin vauva.fi palstan tasolle.Gurney kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 6:21 pm Samaa mieltä, aivan mahtava ja asiallinen kirjoittaja.
-
KumiJalkine
- Neuvoja-Jack
Vois jakaa vähän muistaki aiheista ku murhista.
Samaa itsekin huomannut, mutta ei ikinä mennyt öyhötykseksi.Gurney kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 6:21 pm Samaa mieltä, aivan mahtava ja asiallinen kirjoittaja.