Piritorin Pekko eduskuntaan 2027 ?

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
nihilopriest
Nikke Knatterton

Piritorin Pekko eduskuntaan 2027 ?

Viesti Kirjoittaja nihilopriest »

Äänestäisitkö Pekkoa jos olisi ehdolla vaikkapa vasemmistoliiton listalta helsingin vaalipiirissä ensi kevän vaaleissa? :P kyllä täältä tulisi ääni olisi puolue mikä tahansa. paskalle kansalle paska parlamentti haha vittu :lol: :lol:
kiipula-dirlewanger MC 1% jäsen jo vuodesta 2014
Tuohirulla
Nikke Knatterton

Re: Piritorin Pekko eduskuntaan 2027 ?

Viesti Kirjoittaja Tuohirulla »

Antaisin oman ja äitini äänen. Pekko saisi ainakin asioita aikaan.
Arjalainen 88
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Arjalainen 88 »

Hiukan off topic mutta kuinka paljon Suomeen on kertynyt mantuja Kokoomuksen ollessa hallituksessa vaikka lähtien vuodesta 1990?
Cosmic_cowboy
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Cosmic_cowboy »

Arjalainen 88 kirjoitti: To Heinä 02, 2026 6:47 pm Hiukan off topic mutta kuinka paljon Suomeen on kertynyt mantuja Kokoomuksen ollessa hallituksessa vaikka lähtien vuodesta 1990?
Maita ja mantuja.
nihilopriest
Nikke Knatterton

Arjalainen 88 kirjoitti: To Heinä 02, 2026 6:47 pm Hiukan off topic mutta kuinka paljon Suomeen on kertynyt mantuja Kokoomuksen ollessa hallituksessa vaikka lähtien vuodesta 1990?
Aika vitun monta sataa tuhatta kongoloidia tänne on otettu :evil: :evil: :evil:
Arjalainen 88
Neuvoja-Jack

Arvatkaa muuten vituttaako tämä ennakoiva tekstinsyöttö kun se tuuppaa omia vitun keksintöjään mun kirjoituksiin?
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Arjalainen 88 kirjoitti: Pe Heinä 03, 2026 12:46 pm Arvatkaa muuten vituttaako tämä ennakoiva tekstinsyöttö kun se tuuppaa omia vitun keksintöjään mun kirjoituksiin?
Miksi sitten käytätä sitä? Sen voi sulkea. Niin minä olen tehnyt, osaan itsekin kirjoittaa selvää suomea ilman mitään ennakoivaa paskaa.
nilpertti
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja nilpertti »

Arjalainen 88 kirjoitti: Pe Heinä 03, 2026 12:46 pm Arvatkaa muuten vituttaako tämä ennakoiva tekstinsyöttö kun se tuuppaa omia vitun keksintöjään mun kirjoituksiin?
Ja sinä hyväksyt ne sekä lähetät lukematta mitä oot kirjoittanut.

Vaikutat fiksulta, huomaa kyllä että olet "arjalainen"
nihilopriest
Nikke Knatterton

Pekko on alkanut vihdoinkin kuulemma vetää a-pvp 8) aiemmin se hakkasi peukkunistejä kurvissa ja sanoi vihaavansa sitä ainetta ja sen käyttäjiä
Arjalainen 88
Neuvoja-Jack

nilpertti kirjoitti: Pe Heinä 03, 2026 1:30 pm
Ja sinä hyväksyt ne sekä lähetät lukematta mitä oot kirjoittanut.

Vaikutat fiksulta, huomaa kyllä että olet "arjalainen"
Olen tosiaan valioarjalainen, kansakuntamme yksi parhaista. Jalompaa olentoa saa hakea - turhaan. Joskus kuitenkin kiireessä sattuu virheitä. Neekereille ja jopa mustalaisillekin sattuu joskus virheitä.
Bird
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bird »

Mäkin käytän ennakoivaa tekstinsyöttöä ja automaattista tekstin korjausta, vaikka välillä pitääkin lisätä perään v*tun autocorrect. Koska tämähän välillä korjaakin väärin. :roll:
Asiahan ei mihinkään älykkyyteen tai kirjoittamistaitoihin liity — välillä nopeus ja helppous vaan ohittaa vaivannäön. Hyödyt siis on satunnaista haittaa suuremmat.

Mitä ketjuun tulee, niin pelkkä mielikuva, mikä tulee yhdistelmästä Pekko ja peukku, aiheuttaa puistatuksia. Toivottavasti tää huhu ei pidä paikkaansa. Eikä se, että Lakukin tässä nyt olis mukana — en usko, en voi tietää, mutta aina voi toivoa.

Pekostahan aina välillä spekuloidaan onko enää elossa tai vaikka linnassa. Todettiinko se nyt taas jo vapaalla eläväksi.. ilmeisesti?

Kyseessähän on varsinainen persoona, joten en ala leikkiä laskemaan, mutta näin mielikuvien tasolla voisin antaa ääneni Pekolle vaikka ihan sillä perusteella, että tekisi norsunluutornissaan pysyttelevälle Kokoomuksellekin näkyväksi sitä käytännön tason todellisuutta, mihin monet meistä rivikansalaisista törmää harva se päivä. Haluamattaan. Jollei nyt jossain skutsissa satu asumaan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Vastaa Viestiin