Palon kertomuksen mukaan leikattiin, mutta mitään syytä näille vaivoille ei löytynyt. Liekö sellaisia ollutkaan.awa kirjoitti:Leikattiinko Assmann vaivojensa tai sairautensa vuoksi Kirurgisessa sairaalassa?Sariola kirjoitti:Kun olen nyt tätä juttua pyöritellyt muutamia vuosia, on vahvistunut käsitys, että jotain taustakuvioita tähän liittyy.
1. Miksi Paloa ja lääkäri Lindholmia ei kuulusteltu, ei myöskään sitä Assmania hoitanutta sairaanhoitajaa?
TEORIA JA TODISTEET ULKOPUOLISESTA TEKIJÄSTÄ
-
strangelove
- Adrian Monk
-
papillon
- Perry Mason
Olivathan he viimein siellä Vainion juttusilla, oliko se sitten kuulustelu vai keskustelu, eka kirjassa siitä taitaa Palo kertoa.Sariola kirjoitti:
1. Miksi Paloa ja lääkäri Lindholmia ei kuulusteltu, ei myöskään sitä Assmania hoitanutta sairaanhoitajaa?
Istuivat koko Kirran kööri jollain sohvalla, ahtaasti, jälkeenpäin epäili että keskustelut nauhoitettiin tms.
Mutta oli kovin suivaantunut siitä vieläkin, siitä ylimielisyydestä, millä kohdeltiin.
Tämän uuden jutun puitteissa taidettiin Paloa kuulla myös, ellen aivan väärin muista. ?
Vai että oikein Palo ja kirran kööri.
Palon kööriä täällä on kuultu jo tarpeeksi - Kirran kööristä täällä ei tidä teistä kukaan yhtään mitään. Näin uskallan arvata.
- hymm -
Palon kööriä täällä on kuultu jo tarpeeksi - Kirran kööristä täällä ei tidä teistä kukaan yhtään mitään. Näin uskallan arvata.
- hymm -
Viimeksi muokannut awa, Ti Joulu 30, 2008 1:10 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hmm, ehkä kiireissään, tai, on 'muokannut' kuulustelussa asiaa. Kukapa tietää, mutta eikö he toisaan tuossa vaiheessa ymmärtäneet näkemäänsä?Oulunmies kirjoitti:Miten se Haapalainen aatteli sen ottavan aurinkoa?
1. aatteli vaan
2. NG oli selällään
3. Haapalàinen kuitenkin näki Irmelin "ala-/ylävartalo" paljaana? muokattu.
Vai että oikein Palo ja Kirran kööri.
Palon kööriä täällä on kuultu jo tarpeeksi - Kirran kööristä täällä ei tiedä teistä todennäköisesti kukaan yhtään mitään. Näin uskallan arvata.
- hymm -
(laitetaanpa uudestaan niin ei tarvitse korjailla)
Palon kööriä täällä on kuultu jo tarpeeksi - Kirran kööristä täällä ei tiedä teistä todennäköisesti kukaan yhtään mitään. Näin uskallan arvata.
- hymm -
(laitetaanpa uudestaan niin ei tarvitse korjailla)
Totuus on faktojen tunnustamista.
-
strangelove
- Adrian Monk
Kyseessä ei ollut kuulustelu, vaan kuuleminen. Haapala tosin väitti 2004 että Palo ja muu hoitohenkilökunta kuulusteltiin, mutta se ei pidä paikkaansa. Palo ja hoitaja Helinä Pihlajamäki pyysivät tämän tästä itselleen näitä kuulustelupöytäkirjoja, viimeksi vuonna 2004, mutta poliisi ei niitä koskaan heille luovuttanut. Tuossa kuulemisessa Vainio ei tehnyt yhtäkään kysymystä lääkäreille, vaan kuunteli ainoastaan mitä heillä oli sanottavaa. Kun kaikki oli sanottu, Vainio lähti pikaisesti pois paikalta. Varsinainen kuulustelu!papillon kirjoitti:Olivathan he viimein siellä Vainion juttusilla, oliko se sitten kuulustelu vai keskustelu, eka kirjassa siitä taitaa Palo kertoa.Sariola kirjoitti:
Istuivat koko Kirran kööri jollain sohvalla, ahtaasti, jälkeenpäin epäili että keskustelut nauhoitettiin tms.
Mutta oli kovin suivaantunut siitä vieläkin, siitä ylimielisyydestä, millä kohdeltiin.
Tämän uuden jutun puitteissa taidettiin Paloa kuulla myös, ellen aivan väärin muista. ?
Paloa kuulusteltiin vuonna 2004, mutta ei sentään Assmannin tapauksen johdosta, vaan ihan muista syistä.
-
papillon
- Perry Mason
^ Niin, siksi juuri laitoin, että oliko se keskustelu vai kuulustelu.
Hieman hämäräksi se jäi vielä tekstisikin jälkeen, siinä vilistää molempia termejä.
No, ei se mikään kuulustelu ollut, itsehän he sinne tuppasivat, eikä puhuttelukaan.
Pakkopullaa Vainiolle, jostain kumman syytä. Eikö heitä ollut paikalla ainakin neljä?
Hieman hämäräksi se jäi vielä tekstisikin jälkeen, siinä vilistää molempia termejä.
No, ei se mikään kuulustelu ollut, itsehän he sinne tuppasivat, eikä puhuttelukaan.
Pakkopullaa Vainiolle, jostain kumman syytä. Eikö heitä ollut paikalla ainakin neljä?
Nähtyään teltan ?!
Melkein arvaisin kertomusta tekaistuksi, telttahan oli kangasläjä, ellei se sellainen ollut vasta bogaripoikien käynnin jälkeen.matkaaja kirjoitti:...he olivat jatkaneet matkaa sanotun niemekkeen itärantaa kulkevaa polkua pitkin, mutta nähtyään niemekkeellä teltan, he olivat kääntyneet jyrkästi vasempaan ja nouseet niemekkeellä olevan harjanteen päälle, josta he olivat paremmin havainneet teltan
Mutta miksi kertoa tälläistä tarinaa, teltanraatohan ei näkynyt rantaan ?
Mitä ovat Haapalaisen ja Salosen puheet harjateltasta, kun tuohon aikaan oli jo muunlaisiakin telttoja (mm. klassinen Sopu-teltta) eikä vereentyneestä kangaskasasta sitä lähemmin tarkastelematta teltan tyyppi selviä ?
Lähitarkastelu kai olisi tuottanut havainnon siitäkin, että paikalla on litroittain verta , repaleinen teltta ja useita ruumiita?
Mahdollisesti pojat eivät ole käyneet kertomuksensa mukaan Oittaalla tai Ryssänniitylä, vaan ovat palanneet Högnäsiin kehittämään tarinaa, joka sitten on tultu kertomaan tällä(kin?) kertaa veneellä surmapaikalle saapuen poliisille.
Pelkkä teoria, mutta selittäisi monta outoa asiaa.
Kyllä kai Paloa on tässä uskottava. Tuota sairaalan henkilökuntaa, lähinnä lääkäri Lindholmia, amanuenssi Paloa ja sairaanhoitaja Pihlajamäkeä ei oltu kuulusteltu v. 1960 lainkaan. Paloa vasta 2000-luvulla kun hän oli kirjoittanut kirjan, eikä sitä sairaanhoitajaa kai vieläkään, vaikka hän elää edelleen. Kumma juttu tämäkin.papillon kirjoitti:^ Siis tätä Kirran kööriä tarkoitan?
Eli aivan hyvin olisi voinut Bodom-mysteeri selvitä jos..? Onko tuo Assman ollut niin suojattu ettei olisi voitu kuulustella? Mitäh? Ei kai nyt murha-asoissa voi olla tuollaista suojaa? Suivauttaa tuommoinen meininki.Sariola kirjoitti:Kyllä kai Paloa on tässä uskottava. Tuota sairaalan henkilökuntaa, lähinnä lääkäri Lindholmia, amanuenssi Paloa ja sairaanhoitaja Pihlajamäkeä ei oltu kuulusteltu v. 1960 lainkaan. Paloa vasta 2000-luvulla kun hän oli kirjoittanut kirjan, eikä sitä sairaanhoitajaa kai vieläkään, vaikka hän elää edelleen. Kumma juttu tämäkin.papillon kirjoitti:^ Siis tätä Kirran kööriä tarkoitan?
Ei ole tietoa, kuulusteltiinko Assmannia vuonna 1960, mutta se ainakin tiedetään, että häntä tutkittiin 1963, pitkän pakomatkansa jälkeen, kun hänet vihdoin saatiin oikeuden eteen vastaamaan vaimonsa pahoinpitelystä.matkaaja kirjoitti: Eli aivan hyvin olisi voinut Bodom-mysteeri selvitä jos..? Onko tuo Assman ollut niin suojattu ettei olisi voitu kuulustella? Mitäh? Ei kai nyt murha-asoissa voi olla tuollaista suojaa? Suivauttaa tuommoinen meininki.
Tuolloin tarkistettiin helluntainen alibi ja ainakin sen Iltasanomissa olleen artikkelin perusteella voisi päätellä, ettei mitään varmuutta alibista enää 3 vuoden päästä saatu.
Assmannilta kysyttiin myös, että onko hän ollut hoidettavana mieliparantolassa, johon hän vastasi, että ei.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
-
strangelove
- Adrian Monk
Kyllä Assmannia ainakin puhutettiin poliisin toimesta. En vain muista oliko se tuolloin vuonna 1960 vai myöhemmin. Ainakin tuo kuuleminen tehtiin Kirurgisessa sairaalassa. Tuntemattomaksi jäänyt poliisimies oli livahtanut vähin äänin huoneeseen, jossa Hans odotti. Miesten juttutuokio oli kestänyt muutaman minuutin, kunnes poliisi tuli huoneesta ulos yhtä huomaamattomasti kuin oli sinne mennytkin ja livahti ulos sairaalasta, vaihtamatta sanaakaan hoitohenkilökunnan kanssa. Assmann tuli hetken päästä ulos huoneesta, muttei tapojensa vastaisesti raivonnut henkilökunnalle, vaan jotkut näkivät hänen silmissään jopa kyyneleitä.konsta kirjoitti:Ei ole tietoa, kuulusteltiinko Assmannia vuonna 1960, mutta se ainakin tiedetään, että häntä tutkittiin 1963, pitkän pakomatkansa jälkeen, kun hänet vihdoin saatiin oikeuden eteen vastaamaan vaimonsa pahoinpitelystä.matkaaja kirjoitti: Eli aivan hyvin olisi voinut Bodom-mysteeri selvitä jos..? Onko tuo Assman ollut niin suojattu ettei olisi voitu kuulustella? Mitäh? Ei kai nyt murha-asoissa voi olla tuollaista suojaa? Suivauttaa tuommoinen meininki.
Tuolloin tarkistettiin helluntainen alibi ja ainakin sen Iltasanomissa olleen artikkelin perusteella voisi päätellä, ettei mitään varmuutta alibista enää 3 vuoden päästä saatu.
Assmannilta kysyttiin myös, että onko hän ollut hoidettavana mieliparantolassa, johon hän vastasi, että ei.
Kävipä tuo sama poliisi Hansin pakeilla toistamiseenkin, mutta tällä kertaa vierailu oli vieläkin lyhyempi. Tällä kerralla Hans tuli huoneesta hyväntuulisena ja voitonriemuisena.
Eli 'oli painettu villasella'? Kysymyksessä ovat murhat, mutta ehkä he eivät olleet tuosa tilanteessa puhuneet murhista jotka tapahtuivat Bodomilla helteisenä helluntaina. Siinä sai surmansa kaksi 15-vuotista tyttöä, ja yksi 18-vuotias mies. Neljäs uhri tapauksessa jäi henkiin. Surmat oli tehty raa'asti uhrien nukkuessa teltassa kivellä päähän ja vartaloon hakkaamalla ja veitsellä tai jollakin muulla terä-aseella heitä useasti eri puolille kehoa iskemällä.strangelove kirjoitti:Kyllä Assmannia ainakin puhutettiin poliisin toimesta. En vain muista oliko se tuolloin vuonna 1960 vai myöhemmin. Ainakin tuo kuuleminen tehtiin Kirurgisessa sairaalassa. Tuntemattomaksi jäänyt poliisimies oli livahtanut vähin äänin huoneeseen, jossa Hans odotti. Miesten juttutuokio oli kestänyt muutaman minuutin, kunnes poliisi tuli huoneesta ulos yhtä huomaamattomasti kuin oli sinne mennytkin ja livahti ulos sairaalasta, vaihtamatta sanaakaan hoitohenkilökunnan kanssa. Assmann tuli hetken päästä ulos huoneesta, muttei tapojensa vastaisesti raivonnut henkilökunnalle, vaan jotkut näkivät hänen silmissään jopa kyyneleitä.konsta kirjoitti:Ei ole tietoa, kuulusteltiinko Assmannia vuonna 1960, mutta se ainakin tiedetään, että häntä tutkittiin 1963, pitkän pakomatkansa jälkeen, kun hänet vihdoin saatiin oikeuden eteen vastaamaan vaimonsa pahoinpitelystä.matkaaja kirjoitti: Eli aivan hyvin olisi voinut Bodom-mysteeri selvitä jos..? Onko tuo Assman ollut niin suojattu ettei olisi voitu kuulustella? Mitäh? Ei kai nyt murha-asoissa voi olla tuollaista suojaa? Suivauttaa tuommoinen meininki.
Kävipä tuo sama poliisi Hansin pakeilla toistamiseenkin, mutta tällä kertaa vierailu oli vieläkin lyhyempi. Tällä kerralla Hans tuli huoneesta hyväntuulisena ja voitonriemuisena.
Viimeksi muokannut matkaaja, Ti Joulu 30, 2008 1:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
papillon
- Perry Mason
^Siitäkin on puhetta ollut, että " ajat olivat sellaiset " sekä sitten siitä että Assamn olisi ollut kuin ollutkin jonkunsortin , ehkei nyt vakooja mutta kumminkin joku Neuvostoliiton lähettämä kiusankappale, jolla testattiin miten Suomipoika suhtautuu. Tilanne oli tuiolloin toine, oli varmasti. Eli oli otettava huomioon mitä " pääkonttori " oli asioista mieltä, ei passannut soittaa turpaansa liiaksi, puuttua pikkujuttuihin.
Valvontakomission lähdöstä ei niin kauaa ollut, se oli muistissa.
Vaikka Assman olisikin ollut lähetetty kiusankappale, pikkutiedottaja, niin jos teki Bodomin niin sen teki kyllä OTO siitä hommasta.
Silti, en pidä mahdottomana, että Kremlistä tuli viesti: Olette väärillä jäljillä, etsikää uudet.
Ajat nyt oli sellaiset.
Valvontakomission lähdöstä ei niin kauaa ollut, se oli muistissa.
Vaikka Assman olisikin ollut lähetetty kiusankappale, pikkutiedottaja, niin jos teki Bodomin niin sen teki kyllä OTO siitä hommasta.
Silti, en pidä mahdottomana, että Kremlistä tuli viesti: Olette väärillä jäljillä, etsikää uudet.
Ajat nyt oli sellaiset.