Kyllä minä haluan tuohon todisteen että ovat tehneet niin kuin sanot; enhän muuten sitä voi edes haaveilla uskovani. Varmasti Madeleinen hajua, jopa dna hänestä saadaan sieltä missä hän on ollut, mutta se oikea ruumiinhaju puuttuu. No kyllä minä vähän 'leikin' tässä, mutta muuta en voi uskoakaan. Homma on lavastettu ja sillä siisti. Minä uskon kaiken oma tutkintani perusteella että hänet siepattiin, homma lasvastettiin kuolemaksi (hirveää), ja sen mukaan poliisi on alkanut tutkia. Mutta tutkintakin on haparoinut ja edennyt virheestä toiseen, koska alussa saakka on ollut iso virhe.Tutkiskelija kirjoitti:Ei minun tarvitse todistella mitään sillä se on aivan yleisesti tiedetty kuinka poliisikoirat etsivät kadonneita henkilöitä.matkaaja kirjoitti: No laita jokin todiste tästä että ovat saaneet haistella ensin Mad. vaatteita..
Ei koira osaa tietää kenen hajua se tutkii; kemiallista hajua on siellä varmaankin annettu, koska ei ole missään sitä mistä voisi sitä hajua sille koiralle antaa, etkö ymmärrä.
Ja etkö vieläkään ymmärrä että dna on aivan eri asia kuin ruumiin haju.
Mistä sinä tiedät ettei ollut Madeleinen luonnollista hajua jäänyt mihinkään. Ja mitä ihmeen kemiallisia hajua tarkoitat? Ei kai Madeleine haissut kemiallisille aineille eläessään tai ennen katoamistaan. Jos poliisikoirille olisi annettu kemiallisia hajuja, mikä on aivan järjetön idea, niin koirathan silloin etsisi sitä kemiallista ainetta maastosta ja asunnoista, eikä Madeleineä.
Suomessa on koulutettu poliisikoiria kauemmin kun Suomessa on ollut poliiseja. Suomessa käytetään esimerkiksi erikoiskoulutuksen saaneita poliisikoiria etsimään hukkuneita tai järveen heitettyjä henkilöitä. Ne koirat opetetaan haistelemaan veneestä käsin.
En ole väittänyt että DNA on sama kuin ruumiinhaju, ei edes kuolleen ruumiin haju. Mistä sinä tuon nyt nappasit? Ehkä leikit tyhmenpää kuin mitä olet tai sitten pidät minua tyhmänä. Minkähän takia minä vaivaudun vastaamaan ylipäätään...Asiallisenpaa keskustelua aiheesta kaipailen, kun minuun kohdistunutta epäilyä. En minä ole siepannut Madeleinea, älä vaan sitä ala väittämään.
Tämä on minun asiallista. En pidä sinua tyhmänä, mutta meillä ovat eri kannat tässä asiassa.