Pyhimys sekoillut keikoilla - kaatumisia, lavalle sylkemistä sekä ihmisten päälle hyppimistä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Huutaja Jaana
Angus MacGyver

Re: Pyhimys sekoillut keikoilla - kaatumisia, lavalle sylkemistä sekä ihmisten päälle hyppimistä

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Loka 03, 2024 4:45 am Kunnon Mika Myllylä tyylin hiihtoo. Tää jätkä vaikuttaa kyl niin kullilta että en mä sille mitään hyvää toivo.
Ohoh. :oops:
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Tulimutkanvuohi
Susikoski

Re: Pyhimys sekoillut keikoilla - kaatumisia, lavalle sylkemistä sekä ihmisten päälle hyppimistä

Viesti Kirjoittaja Tulimutkanvuohi »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Loka 03, 2024 4:45 am Kunnon Mika Myllylä tyylin hiihtoo. Tää jätkä vaikuttaa kyl niin kullilta että en mä sille mitään hyvää toivo.
Hyvin oot ”haistellu” tilannetta jo muutama vuosi sitten.
The world is full of people who are ready to tell you how you should live, even though they don't know how to live themselves.
- Bukowski
Huutaja Jaana
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Viilaaja kirjoitti: Ke Loka 02, 2024 8:01 pm Ihan sama minkälainen kohu, niin kaverilta löytyy aina kaikkeen tosi hyvät selitykset, pitkäaikainen Pyhimys-fani toteaa kyllästyneenä.

– Olen tähän asti itsekin uskonut mieluummin häntä ja hänen selityksiään, mutta viime lauantain jälkeen on sellainen olo, ettei enää mene läpi.
:|
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Vastaa Viestiin