Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)
kinkunvalvojaiset maalla vanhempien luona. vähän glögii ja viinii ja bissee.. kuusi on koristeltu, lahjat kuusen alla, huomiset ruoat laitettu, tortut paistettu, jne. enää ei oo muuta missiota ku tyhjentää baarikaappia kilpaa pikkuveljen kanssa. x-boxia viritellään tohon porukoiden 48 tuumaseen telkkariin, tästä on tulossa vielä pitkä yö..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Lehdessä luki että: "Sisäisen rauhan löytääkseen ihmisen on saatettava päätökseen kaikki keskeneräinen, jonka on aloittanut"
Olen tänääön vihdoin saanut tyhjennettyä kossupullon, puolillaan lojunnen punkkulekkrin pari avattua karrkipussia 2panadolia laatikkko suklaajääteö,vajaaan korin kaljaaaa.m,.teillää ei pienintäkä aavistuta siitä miten hyvältä tuntuu, anta vuioden 9002 tulla !
Olen tänääön vihdoin saanut tyhjennettyä kossupullon, puolillaan lojunnen punkkulekkrin pari avattua karrkipussia 2panadolia laatikkko suklaajääteö,vajaaan korin kaljaaaa.m,.teillää ei pienintäkä aavistuta siitä miten hyvältä tuntuu, anta vuioden 9002 tulla !
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
Kotipeikko
- Remington Steele
nonih, taas omilla hoodeilla, joulu meni totia ja glögiä juodessa sukulaisten seurassa, nyt taas ystävien keskellä (ne mä oon ite saanu valita). mutsi laitto messiin viiniä, juustoja, viinirypäleitä jne. alkosta haettiin vielä punkkua ja minttuviinaa huomiseksi. päätettiin että vois aina tietyn viikonpäivän valita viinin maistelu-illaksi. hyvää safkaa ja viiniä! mä aattelin et voitais lähteä johonkin kansalaisopiston viinikurssille ja kaveri oli jo perustamassa viini/juusto-baaria. alotellaan kuitenkin ehkä tällasilla pienimuotoisilla maistiaisilla..
tähän saakka todettu:
jeanjean - merlot 2007
maku oli pitkä, käyrämäinen, muuttui suussa erilaiseksi. alkumaku kirpakka, muuttui myöhemmin mehumaiseksi.
tollo rosso - ei pullotuspäivää kyljessä mutta halpaa oli
(valittiin nimen perusteella)
kitkerä, suoraviivainen maku. maistuu samalta hörpätessä kuin nieltynä, etikkainen vaikutelma.
de bortoli - 2007
(esmes-in vuosien takainen suosikki)
"löpsäkkää teenmakuista", "nätisti on juotu", kevyttä, ei liian makeaa/hapanta/siiderimäistä, toimii edelleen
tähän saakka todettu:
jeanjean - merlot 2007
maku oli pitkä, käyrämäinen, muuttui suussa erilaiseksi. alkumaku kirpakka, muuttui myöhemmin mehumaiseksi.
tollo rosso - ei pullotuspäivää kyljessä mutta halpaa oli
(valittiin nimen perusteella)
kitkerä, suoraviivainen maku. maistuu samalta hörpätessä kuin nieltynä, etikkainen vaikutelma.
de bortoli - 2007
(esmes-in vuosien takainen suosikki)
"löpsäkkää teenmakuista", "nätisti on juotu", kevyttä, ei liian makeaa/hapanta/siiderimäistä, toimii edelleen
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
^Hard life!
Mutta thanks anyway viiniarvioista (olen oikeasti suunnitellut valveutuvani punkkuihin, mutta en ole vielä saannut aikaiseksi.
Vedän tässä taviksen tavalla bisseä... Nam...
Tipaton Tammikuu odottamassa kulmantakana.
Mutta thanks anyway viiniarvioista (olen oikeasti suunnitellut valveutuvani punkkuihin, mutta en ole vielä saannut aikaiseksi.
Vedän tässä taviksen tavalla bisseä... Nam...
Tipaton Tammikuu odottamassa kulmantakana.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
viinin maistajais-illat on vastaisuudessa peruttu.
herättiin tänään klo 15:30 kuka mistäkin ja jokainen oksenti. vuosisadan krapula. en suosittele kellekään tollasta hienostelumeininkiä. parempi pysytellä kirkkaassa viinassa ja oluessa.
herättiin tänään klo 15:30 kuka mistäkin ja jokainen oksenti. vuosisadan krapula. en suosittele kellekään tollasta hienostelumeininkiä. parempi pysytellä kirkkaassa viinassa ja oluessa.
Eikös tämä ketju ollut vain humalassa oleville, krapulakirjoittelua ei siis suvaita...esmes- kirjoitti:viinin maistajais-illat on vastaisuudessa peruttu.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Aika paljonkin...jackal kirjoitti:Jo kahdesti poliisit ollut käymässä. Mutta mitä muutakaan voi odotta minfo laiselta?
Jos poliisit on jo olleet kahdesti tälle iltaa jutussa, niin pitäisikö tarkistaa näkökantoja tms. hiukan...? Edes kanssaeläjien vuoksi?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe