Pahimmat Temppusi Netissä?
en osta musiikkia kuin supporttina kavereiden levyjä. en tunne huonoa omaatuntoa jos jonkun miljoonabändin kymmenien vuosien takaisen hitin netistä imutan. viruksia olen saanut joskus koneelleni ja se on tästä ihan tarpeeksi suuri rangaistus.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
^ Sietääkin hävetä!
Itse olen ainakin ladannut leffoja, musiikkia ja äänikirjoja. (Oikeastaan ostan vain alakulttuuribändien levyt.)
Olen joutunut laittamaan vedonlyönnin seurauksena alastonkuvani julkiselle sivustolle viikoksi.
Olen provoillut muunmuassa Suomi24:ssä ja saanut aikaan mahtavia riitoja. Yksikään kirjoitukseni ei kai ole jäänyt vaille tulipalomerkkiä. Tätä en tosin ehdi enää harrastaa.
Tekeydyin deittipalstalla täydelliseksi mieheksi kun halusin tietää miten kanssasisareni noilla palstoilla käyttäytyvät. (Te riettaat törkyturvat ja irstailijat! Korvat punaisina luin viestejänne! En aio nussia teitä kaikkiin reikiin kunnes pyörrytte! Ettäs tiedätte!
)
Ihmisiä olen stalkannut niin kauan kuin netti on ollut käytössäni ja alan olla pirullisen hyvä.
Eli olen siis ollut kohtalaisen kiltisti.
Itse olen ainakin ladannut leffoja, musiikkia ja äänikirjoja. (Oikeastaan ostan vain alakulttuuribändien levyt.)
Olen joutunut laittamaan vedonlyönnin seurauksena alastonkuvani julkiselle sivustolle viikoksi.
Olen provoillut muunmuassa Suomi24:ssä ja saanut aikaan mahtavia riitoja. Yksikään kirjoitukseni ei kai ole jäänyt vaille tulipalomerkkiä. Tätä en tosin ehdi enää harrastaa.
Tekeydyin deittipalstalla täydelliseksi mieheksi kun halusin tietää miten kanssasisareni noilla palstoilla käyttäytyvät. (Te riettaat törkyturvat ja irstailijat! Korvat punaisina luin viestejänne! En aio nussia teitä kaikkiin reikiin kunnes pyörrytte! Ettäs tiedätte!
Ihmisiä olen stalkannut niin kauan kuin netti on ollut käytössäni ja alan olla pirullisen hyvä.
Eli olen siis ollut kohtalaisen kiltisti.
Stalkkaan, lataan biisejä ja vähän leffoja. Kerran yhdessä seksiaiheisessa chatissa annoin vihamieheni (naispuolinen) puhelinnumeron tuntemattomalle tyypille muka omanani (yksityisviestillä toki), ja pyysin tätä lähettämään päivieni ratoksi alatyylisiä viestejä. En kadu.
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Ömm, leffoja ja musiikkia latailen nykyään.
Nuorempana harrastin ystäväni kanssa pyörimistä chateissa, tietenkin aina eri henkilönä. Saatiin kaikki pikku tytöt ihastumaan meihin ja sieltä tippui puhelinnumeroita sun muita ..
Yksi me saatiin jopa rantaan treffeille ja mentiin sitten kallioille nauramaan. Oma huumorini loppui tuohon, sen jälkeen en ole sitä harrastanut, kyllä kadutti.
Stalkkaus on silti top listassa
Nuorempana harrastin ystäväni kanssa pyörimistä chateissa, tietenkin aina eri henkilönä. Saatiin kaikki pikku tytöt ihastumaan meihin ja sieltä tippui puhelinnumeroita sun muita ..
Yksi me saatiin jopa rantaan treffeille ja mentiin sitten kallioille nauramaan. Oma huumorini loppui tuohon, sen jälkeen en ole sitä harrastanut, kyllä kadutti.
Stalkkaus on silti top listassa
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario