Mikä esine on kyseessä
Mikä esine on kyseessä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5d6f ... 424d8e7e7
Ja mistä tullut? Minulle tuli mieleen pienen tuulivoimalan siipi mutta en kyllä keksi miten sellainen on tullut tuonne vesistöön.
Ja mistä tullut? Minulle tuli mieleen pienen tuulivoimalan siipi mutta en kyllä keksi miten sellainen on tullut tuonne vesistöön.
- Private dick
- Javier Pena
Re: Mikä esine on kyseessä
No miksei mennyt, pelkäsivätkö sen räjähtävän vai säteilevän? Itse olisin kyllä mennnyt koskettelemaan kun noin lähellä olivat.Seurue ei mennyt veneellä katsomaan esinettä lähempää.
Termi seurue ei nyt tarkoittanut " seuruetta " kerrankin. Toivottavasti käytäntö ei jää pysyväksi koska tulee sitten sotkemaan uutisten lukemista.
Olisiko aallonmurtajan osa joka lähtenyt ajelehtimaan?
En saa mieleeni miten tuo osa kuuluisi aallonmurtajaan. Minä pikemminkin mietin osan olevan pienen tuulivoimalan siipi.manearia kirjoitti: Su Heinä 12, 2026 10:57 pm Olisiko aallonmurtajan osa joka lähtenyt ajelehtimaan?
Mutta en minä aina ole oikeassa...
Tällaista siis ajattelin, mutta en minäkään aina ole oikeassa.Hatutus kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 11:27 amEn saa mieleeni miten tuo osa kuuluisi aallonmurtajaan. Minä pikemminkin mietin osan olevan pienen tuulivoimalan siipi.manearia kirjoitti: Su Heinä 12, 2026 10:57 pm Olisiko aallonmurtajan osa joka lähtenyt ajelehtimaan?
Mutta en minä aina ole oikeassa...
- Liitteet
-
- Breakwaters ponttooni.png (450.87 KiB) Katsottu 359 kertaa
-
Mietintämyssyttelijä
- Nikke Knatterton
Esineen arvoitus ratkesi:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5d6f ... 3424d8e7e7
Jos tuo lilluu siellä syksyyn saakka, niin luulisi että ainakin merkitään paikka hyvin näkyvillä poijuilla joissa vaikka vielä vilkkuvalot hämäräkytkimellä.
Jokuhan tuohon vetää vielä täysiä vesijetillä samalla kun ottaa selfieitä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5d6f ... 3424d8e7e7
Jos tuo lilluu siellä syksyyn saakka, niin luulisi että ainakin merkitään paikka hyvin näkyvillä poijuilla joissa vaikka vielä vilkkuvalot hämäräkytkimellä.
Jokuhan tuohon vetää vielä täysiä vesijetillä samalla kun ottaa selfieitä.
Juuri itsekkin Ilta-Pulusta luin mikä esine on. Onneksi ratkesi koska olen jännittänyt asiaa kokoajan.
-
Mietintämyssyttelijä
- Nikke Knatterton
Sama. En ole pystynyt syömään enkä nukkumaan, ja koko ajan on pitänyt ravata jännäkakalla kun epätietoisuus on kipristellyt vatsassa. Luojan kiitos että mysteeri selvisi.Hatutus kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 11:59 am Juuri itsekkin Ilta-Pulusta luin mikä esine on. Onneksi ratkesi koska olen jännittänyt asiaa kokoajan.
Paraisten Puskaradion mukaan kyseessä aurinkovoimalan testiponttooni. Ja kyseinen esine on tosiaan vanha tuulimyllyn siipi. Lillunut siellä jo kuukausia. Samalla testataan miten lasikuitu toimii levänkasvattamona.
Edit: Oho, olinpa myöhässä.
Edit: Oho, olinpa myöhässä.
Ei saisi ilmaantua tuollaisia outoja esineitä uutisiin. Aiheuttavat vain hämmästystä ja vatsaoireita meissä ihmisissä.Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 12:08 pm
Sama. En ole pystynyt syömään enkä nukkumaan, ja koko ajan on pitänyt ravata jännäkakalla kun epätietoisuus on kipristellyt vatsassa. Luojan kiitos että mysteeri selvisi.![]()