Oot kyllä Sanna-fani. Mitään ajojahtia ollut. Mediat käsitteli tuota jauhojengiläistä ihan silkkihansikkain.Knobster kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 11:48 pm Tuotas noin, Marinin ajojahtihan oli jotain järjetöntä ja vieläkin syytellään kaikesta. Marin kun oli kesälomalla media vainosi viimeisen päälle kuten aina. Tikun nokassa oli jatkuvasti "tyttöhallitus". Nyt kun Orpo piileksii missä lie kohujaan ei kukaan ole aloittanut samaa ajojahtia. Se on jo suoritus että nimimerkki "riikka" tuuratessaan Oprhania turhautuu kun joutuu vastailemaan lapasen puolesta kysymyksiin. Mietippä hetki mikä ajojahti (ja huumetestit) olisivat Marinin kohdalla. Media kyllä yrittää olla puolueeton jos ei ole selkeästi oikeistolainen tai vasemmistolainen, mutta ei onnistu siinä useinkaan. Oikeistokupla tosin huutelee kaiken muun paitsi oikeistomedian olevan puolueellista, omassa kuplassa on niin rattoisaa ja älynlahjat eivät riitä mediakriittisyyteen. Nythän kovasti vaativat että jotkut vitun podcastit ns. Roni Arvosten tai muiden pellejen johdolla pitäisi tulla tilalleKaninkolo.
Ps. En ole suurin Sanna-fani.
Mm. tuhansia euroja "aamupaloihin" lyhyessä ajassa, yhteistyökyvytön "ei nyt tehdä tästä mitään spektaakkelia", bilettämistä ilman tavoittamismahdollisuutta (iloa, valoa, olavia), p@skapuhetta(kuka lupasi hornetteja Ukrainaan), taas bilettämistä (Uniper) ...
Sannuli minä minä minä minä Sannuli