AlsSie kirjoitti: Ma Heinä 13, 2026 1:47 am
Mä olen ihan tippunut näistä Jesse Hames, Ross Sullivan ja Co - kuvioista. Koko ajan sanotaan, että joku on jonkun sukkanukke ja jauhetaan samaa. Olisi hyvä, jos nämä tyypit pääsisivät jotenkin sopuun, jos mahdollista, ja lopettaisivat sivullisten sanomisen jonkun sivupersooniksi.
Bird, mitä sinne kuuluu? Tänään tuli tv:stä Milli Vanilli- dokumentti, mutta meni itseltä ohi. Kai se Areenaan silti jäi.
Mietin avatarin vaihtoa, nythän on kesä ja kuvassani sataa lunta.

Olisiko tarpeen vaihtaa vaikka keijuun. Aiemmin olen päivittänyt avataria tiuhaan, kun minusta sitä on kiva vaihtaa tuntemusten mukaan. Nyt on ollut pidempään tämä kuva, se on niin nätti ja gif-ominaisuus menee lumisateen kanssa kohdilleen.
Voisi myös sanoa, että oot autuaan tietämätön.
Keijut on ihania! Kannatan keijuun vaihtamista! Todellisuuden vastapainoksi tarvitaan välillä just jotain sellaista. (Mulla on muuten aika monia lempinimiä "elämäni ihmisten" toimesta ja Pixie/Keiju ja Lintu on yhdet niistä.

) Ite unohdin taas koko avatarin, mutta katsotaan.
Kiitos myös kysymästä, kuulumiset on kyllä ristiriitaisia. Hyvää on mm. alkanut kesäloma, luonnon tuoksut, ihana vihreys ja kukat, perhoset, kesäsateet ja ukonilmat. Kuitenkin kuvioon mun kohdalla kuuluu myös, että flunssa pamahtaa päälle joko miltei heti tai sitten muutaman lomapäivän kuluttua aina pidempien lomien alkaessa.
Yllätys, yllätys tätäkin on jonkin verran tutkittu ja sille on oma käsitekin: "leisure sickness". Veikkaan, että mun kohdalla pitkittynyt stressi (huono) on se suurin tekijä tän takana. Positiivista on silti sekin, että tällä viikolla ei ole enempää menoja minnekään kauemmas ja sekin, että ei ole nyt viime aikoina lävähtänyt sen hyypiön otsalampun valo silmiin kuin vain yhtenä yönä, neljä yötä sitten.
Yle Areenassa on aika usein hyviä dokkareita (Ulkolinja, luonto ym.), toi MilliVanilli on mennyt kyllä multakin ohi. Latasin myös just etenkin näitä flunssapäiviä ajatellen kokeilun HBO:sta, kun sain vinkin, että siellä on paljon dokkareita (ilmeisesti etenkin true crimeä) ja joskus aiemmin eräs minfolainen mainitsi leffan The Road, mikä myös kiinnostais nähdä. Kunhan vain mun kärsivällisyys riittäisi.
Mitä sulle? Ja muillekin. Oli kiva taas huomata, että täällä on ollut keskustelua.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell