Tupla kirjoitti: Pe Heinä 17, 2026 10:45 am
valkosuklaakuori
Eli arvatenkin mulattikuori. Valkoihoisen ja mustaihoisen risteytys piti sinun saada liitettyä tähänkin aiheeseen, jotta jäätelöpuikko olisi todellinen väestönvaihtojäätelö, joka on juurikin puikkomuodossa, jotta sen voi työntää perussuomalaisten edustaja perseeseensä tai imeä sitä Tynkkysenä, kuin neekerikyrpää.
Itse pidän suomalaiskansallisromanttisena makuna vanhanajan Pöytäviinaa. Toinen hyvä on Seppo Lehtomainen Jägermeistenvanilja. Vanilja toimii sinällään hyvin ku klux klan -jäätelönä ja sopii näiden nuorten valkoihoisten reippaiden miesten imagoon, koska vaniljan makuhan saadaan aidolla tavalla hankittuna (eläinkunnan tuotteena) majavan perseestä. Siinä on sitä Syvä Joki -meininkiä ja kärsämäkeläistä zoofiiliaa, jotta se mahtuu sikaniskaisten maaseutujen rasistiperheiden pakastimeen, eikä ole siellä viemässä tilaa niin kuin ihmiset Pentti Linkolan syväekologistisfilosofiassa.
Itse olen hieman jäädyttänyt huna- ja vesimelonisiivuja pakastimessa, jotta en syö samaa paskajäätelöä, mitä muut ihmiset. Sokeriliemessä säilötyt säilykepersikat toimivat myös loistavasti. Roskaihmiset tekevät niistä persikkapiirakkaa, laittavat täytekakun täytteeksi, tai tekevät niistä kotiviiniä. Hedelmien tulisi olla niitä, joita me kutsumme jäätelöiksi, makeisiksi ja leivoksiksi. Vitamiinit saadaan eläinten tavoin marjoista ja sisäelimistä, ei hedelmistä. Hedelmät ovat pelkästään sokeripommisia karkkeja, jotka aiheuttavat syöpien lisäksi keskivartalolihavuutta ja vesivatsaisuutta, kun maksa pettää ja rasvoittunut sydän piiputtaa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.