Private dick kirjoitti: Pe Heinä 03, 2026 12:57 pmMiksi sitten käytätä sitä? Sen voi sulkea. Niin minä olen tehnyt, osaan itsekin kirjoittaa selvää suomea ilman mitään ennakoivaa paskaa.Arjalainen 88 kirjoitti: Pe Heinä 03, 2026 12:46 pm Arvatkaa muuten vituttaako tämä ennakoiva tekstinsyöttö kun se tuuppaa omia vitun keksintöjään mun kirjoituksiin?
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
vahingonilo on paras ilo, tämä nauratti vaikka ihan samoin voisi tapahtua itsellenikin
-
Mietintämyssyttelijä
- Nikke Knatterton
Kolmella sanalla paljastaa minkälainen ihminen on kyseessä. Hänet on ehkä helppo huomata suojatiellä sinisen tukan ja nenärenkaiden ansiosta ja antaa tietä parinkymmenen metrin varoetäisyydellä. Itkettäisi ellei vähän naurattaisi tällaiset minäminä-tyypit.Mustanaamion kirjoitti:
Monilla autoilijoilla on sellainen itsekäs tapa, etteivät hidasta suojatietä lähestyessään, siksi olenkin aina valmis hyppäämään pari askelta taaksepäin ja räkimään lasiin tarvittaessa. Ennenkuin auto selkeästi hidastaa en ole suojatielle menossa en pyörällä, en kävellen, en skeittilaudalla. Se on sellaista varautumista säilyttämään oma terveys.
Mustanaamion kirjoitti:
Monilla autoilijoilla on sellainen itsekäs tapa, etteivät hidasta suojatietä lähestyessään, siksi olenkin aina valmis hyppäämään pari askelta taaksepäin ja räkimään lasiin tarvittaessa. Se on sellaista varautumista säilyttämään oma terveys.
Vaikka et ehkä jää auton alle, niin olen melko varma, että tuollaisella käytöksellä terveys ei säily kovin pitkään.
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
Tällä ei kyllä ole kaikki muumit laaksossa tai sitten korkki isosti auki, hirveä inttäminen siitä että sanoin Malmin tapauksen miesten touhuja hieman moraalittomaksiYarden kirjoitti: La Heinä 04, 2026 12:18 pm No et ole sanonut etkä näköjään vieläkään halua sanoa suoraan että tyttö oli yhtä moraaliton kuin miehet. Sen sijaan miesten moraalittomuutta olet manostanut useammassakin viestissäsi.
Kierrät kysymystä kuin kissa kuumaa puuroa. "ei sulje pois". Joo joo.
Tytön kohdalla tapaus oli "ikävä", mutta miehet "saivat nautintonsa".![]()
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Ja järki jo mennyt.Haades kirjoitti: La Heinä 04, 2026 4:57 pmMustanaamion kirjoitti:
Monilla autoilijoilla on sellainen itsekäs tapa, etteivät hidasta suojatietä lähestyessään, siksi olenkin aina valmis hyppäämään pari askelta taaksepäin ja räkimään lasiin tarvittaessa. Se on sellaista varautumista säilyttämään oma terveys.
Vaikka et ehkä jää auton alle, niin olen melko varma, että tuollaisella käytöksellä terveys ei säily kovin pitkään.
Joku heitti Putkireiskaa Vaasassa niin Kiipulan älymystö sai siihenkin kytkettyä puoluepolitiikan.

Poliisi tavoitti epäillyt pian tapahtuman jälkeen. Poliisin mukaan toinen epäilty on alle 18-vuotias ja toinen kouluikäinen lapsi, joka on alle 15-vuotias.

Marokon Kauhu. Miten vitun tyhmä voi olla persu?
Kansallissosialistina itseään esittelevä tyyppi,jolla on maailman kovimman jutkuttajan kuva avattarena. 
- rikkalapio
- Axel Foley
No sehän on maailman tyhmin juutalainen seInkaa kirjoitti: Pe Heinä 17, 2026 10:44 pm Marokon Kauhu. Miten vitun tyhmä voi olla persu?Kansallissosialistina itseään esittelevä tyyppi,jolla on maailman kovimman jutkuttajan kuva avattarena.
![]()
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-