Mielenkiintoista tutustua! Olipa nokkelaa päätellä tuo kielisyys.
Saksalainen sanajärjestys joskus esiin pyrki, ei sitä kauaan jatkunut, altistumisen loputtua.
Rescuer usein ärsyttää pakonomaisena besserwisserinä esiintyessään ja halla-aholuokan saivartelijana, mutta salaa ihallut viestintänsä selkeyttä.
Tuskin olen onnistunut ärsyttämään muita kuin muutamaa vähäjärkistä pölvastiä, jotka jostakin syystä innokkaina kopsivat viestejäni annaanna -ketjuun

, eivät käsitä 'jauhottamisen' konseptia ja lisäävät viesteistäni irroitettuja, asiayhtyteen tyystin sopimattomia lauseita ominaan
Äänestäjänä en ole uskollinen ja "urani" alusta lähtien mieltänyt eri vaalit toisiinsa poliittisesti liittymättömiksi. RKP ja Elisabeth oli ehkä ensimmäisiä, kouluaikoina olisin Helvi Sipilää äänestänyt

, näyttää olleen Liberaalien edustaja.
Stubb suomenruotsalaisena, akateemisesti pätevöityneenä kielitaitoisena ja hyväkäytöksisenä sopii erinomaisesti presidentiksi tai diplomaatiksi, ei missään nimessä valtionvarainministeriksi!
Paikallisvaaleissa valitsen asioiden toteuttamiseen ja taloudenhoitoon pystyviä. Aluksi vanhaa, kokenutta, avuliasta, salaviisasta ja tarkanmarkan demarimiestä, turvallinen valinta täysin tietämättömälle nuorelle.
Sittemmin usein jotakin paikallista yrittäjää tai muuten meritoituneita. Ei mitään koulunkäynnin avustajaa tai koneenkäyttäjää.
Kokoomuslaisia, vasemmistolaisia ja demaria eduskuntaan. Ainoa kriteeri tuntuu olevan varma läpimeno.
(Krista Kiurua en ole äänestänyt, eikä vihreissä ole ollut ensimmäistäkään varteenotettavaa)
Eu vaalit olivat varmaan muillekin aluksi hankalat, Satu Hassi oli menestystarina, nyt Li vaikuttaa olevan menestystarina Brysselissäkin.
Tällä taustalla

nämä puolueuskolliset kummastuttavat.
Kaikkein viheliäisimmätkin persut ja typerimmät päätökset ja ehdotukset saavat varauksettoman ihailun
Ärsyttävää.
(Ps Olen kissantappaja. Kun on pakko ollut, niin kahdesti olen kissanpennun päästänyt kärsimyksistään.
Harry Potterissa joutuisin johonkin demarikkoihin.)