Tai sitten on ollut kuljettaja, joka ei osaa keskittyä ajamiseen ja on jatkanut kurvissa suoraan. Olen itse "saanut" ihan tarpeeksi olla sellaisen henkilön kyydissä, joka takapenkkiläiselle puhuessaan kääntää päänsä ja katsoo silmiin, auto seilaa missä sattuu ja kyytiläiset alkavat karjua. Joka kerta sama homma ko. kuskin kyydissä eikä jatkuva huomauttelu asiasta ole muuttanut mitään, joten en enää kyytiin mene.Tukulti-Ninurta I kirjoitti: La Heinä 18, 2026 3:05 pm Ohan sitä voinut kuski saada sydänslaagin ja satasen nopeudessa kurvissa liike jatkunut suoraan jäteauton eteen.
Henkilöauton ja kuorma-auton vakava onnettomuus Virroilla 17.7.
-
elpramssim
- Aloitteleva Besserwisser
Re: Henkilöauton ja kuorma-auton vakava onnettomuus Virroilla 17.7.
Boldaus minun.Noitapilli kirjoitti: La Heinä 18, 2026 12:25 pm
Hirveän kuuma päivä oli ja jos kyseessä on rehellinen laman ja hallituspolitiikan kurittama työläisperhe kuten ilmeisesti oli kun pikkuautolla ollaan liikenteessä en joutuu jättää tekemättä.
Tämä on ketunhäntä kainalossa -nosto.
"Mies ajoi tieltä saatuaan sairauskohtauksen -- hallitusta syytetään Covid-kuolemasta"
Jatkot sit muualle, jos tekee mieli vääntää.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Onko jossain sanottu että lapset ovat aikuisia? 2000-luvulla on sanottu lasten syntyneen, eli jos ovat vaikka 2009 ja 2008-syntyneet. Ei kaikki 2008 syntyneet ole vielä ehtineet täyttää 18 v.
-
työn sankari
- Agentti Scully
*poistettu OT-persuilua*tm
2000-luvulla syntyneet ovat 16-26-vuotiaita, mutta koska vanhemmat ovat noin 60-vuotiaita todennäköisemmin heidän lapsensa on tuon haarukan yläpäästä.Jonessa11 kirjoitti: La Heinä 18, 2026 7:42 pm Onko jossain sanottu että lapset ovat aikuisia? 2000-luvulla on sanottu lasten syntyneen, eli jos ovat vaikka 2009 ja 2008-syntyneet. Ei kaikki 2008 syntyneet ole vielä ehtineet täyttää 18 v.
Mahdollista toki on, että ovat vielä alaikäisiä molemmat joten kyseessä on spekulaatio.
- Private dick
- Javier Pena
Minä 60, vanhemmat 80;siä. Minulla ei ole autoa, heillä on joten olen silloin tällöin kyydissä.
Mä käsitin tuon kommentin niin että olisi outoa jos 60-vuotias perheenisä tahallaan ajaisi päin toista autoa aikuiset lapset kyydissä siitä syystä että tämän tyylisissä perhesurmissa lapset ovat yleensä alaikäisiä.Private dick kirjoitti: La Heinä 18, 2026 8:20 pmMinä 60, vanhemmat 80;siä. Minulla ei ole autoa, heillä on joten olen silloin tällöin kyydissä.
Tapaus on outo. Mikä sai miehen ajamaan päin toista autoa? Ehkä sairaskohtaus eikä perhesurma lainkaan.
^Tuota nimenomaan pohdin.
Ei ole mitenkään tavatonta saada lapsia +40v.
Esim. Laura Malmivaara oli 48v kun sai kuopuksensa. Jenni Haukiokin taisi olla 42v, kun sai pitkien hedelmöityshoitojen jälkeen lapsen.
Esim. Laura Malmivaara oli 48v kun sai kuopuksensa. Jenni Haukiokin taisi olla 42v, kun sai pitkien hedelmöityshoitojen jälkeen lapsen.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
Riippuu myös sukupolvesta kuinka harvinaista se on. 60-vuotiaiden naisten ikälsissä + 40 vuotiaana on synnyttänyt noin 3,5-4,5 prosenttia.-Martta- kirjoitti: La Heinä 18, 2026 9:25 pm ^Tuota nimenomaan pohdin.
Mun äiti ilo 42 kun sai mut ja mulla vielä 4v nuorempi pikkuveli
Tapahtui 50-luvulla
Tapahtui 50-luvulla
Jotenkin tuntuu oudolta ajatukselta, että kyseessä olisi itsemurha. Nopeus rajoitusten mukainen, kyydissä luultavasti aikuiset lapset. Ellei ihan hetken mielijohteesta tullut ajatus törmäämiseen vastaantulijaan, ei kuulosta loogiselta. Edellä heitetty ajatus vakkarista ja huomion herpaantumisesta väärään aikaan sen sijaan kuulostaa.
Kiinnitti huomiota tosiaankin noin 60-vuotiaat vanhemmat ja lapset takapenkillä. Missään kai ei väitetä lasten olleen alaikäisiä, mutta sellainen mielikuva väistämättä tulee. Oma äitinikin oli 37 kun minut sai, enkä edes ollut viimeinen. On kyllä juttuja ollut lehdissä 60+ vuotiaista synnyttäjistäkin, mutta yleistähän se ei ole.
Tähän liittyen: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/72c ... 314cb726de
"Maailman vanhin äiti synnytti vanhainkodissa kaksoset – Tällainen on hänen tarinansa
73-vuotias intialaisnainen synnytti kaksostytöt 57 vuoden yrityksen jälkeen. Erramatti Mangamma tunnetaan maailman vanhimpana synnyttäneenä äitinä."
Kiinnitti huomiota tosiaankin noin 60-vuotiaat vanhemmat ja lapset takapenkillä. Missään kai ei väitetä lasten olleen alaikäisiä, mutta sellainen mielikuva väistämättä tulee. Oma äitinikin oli 37 kun minut sai, enkä edes ollut viimeinen. On kyllä juttuja ollut lehdissä 60+ vuotiaista synnyttäjistäkin, mutta yleistähän se ei ole.
Tähän liittyen: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/72c ... 314cb726de
"Maailman vanhin äiti synnytti vanhainkodissa kaksoset – Tällainen on hänen tarinansa
73-vuotias intialaisnainen synnytti kaksostytöt 57 vuoden yrityksen jälkeen. Erramatti Mangamma tunnetaan maailman vanhimpana synnyttäneenä äitinä."
Eikös lapsi ole alle 18v? Eli voi olla syntynyt 2008, 2009, 2010jne
No, esikoiseni on syntynyt 1983, hän on lapseni iänkaiken
-
PaikallaMetsurinkoira11
- Scooby-Doo
Taas mennään. Nimittäin ihan muuhun, kuin tähän tapaukseen 

Tässä lapset tarkoittaa heidän jälkeläisiään, ei pikkulapsia.mopsi kirjoitti: La Heinä 18, 2026 10:40 pm Eikös lapsi ole alle 18v? Eli voi olla syntynyt 2008, 2009, 2010jne
Jos he ovat syntyneet vuosina 2000–2009, he ovat nyt noin 16–26-vuotiaita, ja aivan hyvin todennäköisesti parikymppisiä. Noin 60-vuotiaat vanhemmat olisivat olleet heidän syntyessään suunnilleen 34–49-vuotiaita, mikä sopii täysin.
Ajatus pikkulapsista syntyy vain siitä, että sana lapset tulkitaan iäksi eikä sukulaisuussuhteeksi. Uutisessa voisi yhtä hyvin lukea “perheen aikuiset lapset”, mutta tarkkoja ikiä ei ilmeisesti ole haluttu kertoa.