Hells Angels MC (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Skini2
Susikoski

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Skini2 »

Wildchild79 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 6:57 pm
Skini2 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 6:33 pm ... Neekeri sanana on rasistinen
Vain perseilevät neekerit loukkaantuvat siitä että niitä kutsutaan neekereiksi kun ne jatkuvasti neekeröivät.
Käyttäytyisivät kuin ihmiset niin ehkä sadan vuoden päästä Neekeri ei ole enään haukkumasana.
Tekotaidetta. Ja pyh. Kauniisti muotoiltu kappale. Ei rasistikorttia nosteta.
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Skini2 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 6:33 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 6:01 pm
Skini2 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 4:27 pm

Se on Eevil nimeltä Stöö, tsekkaa oikein kirjotus. Se on tupla E ja tupla Ö. Sama se oliko sanassa "Puolustelija" kaksi vai yksi ÄLLÄÄ. Ite en oo kirjottanu yhtää. Vaikka aika paljon älliä onkin siunattu päänuppiini. En kuitenkaan ole kaltaisesi perseeNNuolija vaikka Poliisi naisen persettä voisin Priimadiilin toivossa nuolakkin. Kirjaimellisesti.

Niin halpaa että tekee mieli sätkiä? En ymmärtänyt viittausta sätkäpapereihin, koska ei se riisi paljon miltään haise.
"En ymmärtänyt viittausta sätkäpapereihin" Se ei yllätä.
Miten horinasi liittyvät ketjun aiheeseen?

Minkä sortin skini olet? Pelkäätkö sinäkin neekeriählyjä, kuten näillä jengien perseennuolijoilla on tapana?
Helvetin Enkelit on itse julistautunut natsistiseksi liikkeeksi. Siten ehkä Skinin horinat voi liittyä aiheeseen. Minäkö Skini? Näytänkö mielestäsi Skiniltä? Pitää varmaan tehdä rikosilmoitus kunnian loukkaamisesta... Neekeri sanana on rasistinen eikä se sovellu tälläiselle kaunokirjallisuuden ja täsmällisyyden foorumille kuten itse mainitsit. Sitä silti voi käyttää vain "sanana", tarkoittamatta sillä mitään rasistisisuuteen viittaavaa. Mutta kun käytit sitä "ählyjen" kanssa yhdyssanana, se kääntyi kuin kääntyikin rasistiseen muotoon negatiivisuudesta johtuen. Onko järkevää mielestäsi leimata itse itseään rasistiksi? Jengien perseennuolennasta en tiedä muutakuin että aion nuolla jokaista Helvetin Enkelin vaimoa. Jatkan yrittämistä kunnes kuolen.

Yhden kerran näin. Sillä oli siivet tatuoitu selkään. Vaimo perässä, muistaakseni tumma tukkainen. Vaikka Maustetytöt laulaakin ettei enkelitkään ilman siipiä lennä, hänen menonsa polkupyörän selässä oli varsin lennokasta katseltavaa.
"Onko järkevää mielestäsi leimata itse itseään rasistiksi?" Totta kai on.

Teen sen yläluokkaisella ja sivistyneellä tavalla Vapaussodan perinteitä kunnioittaen. En millään sellaisella "Hei me riehutaan maastohousissa ja piloteissa ja juuaan kaljaa, hakataa mummoi ja perheenisiä,,,vittu ollaa kingei!" -hengellä, jota sinä edustat. Sitä paitsi isoisäni isä ampui 7 kommunistivankia ja 2 ryssää (Tammisaaressa ja Tampereella). Tästä on päiväkirjamerkinnätkin ja Keskisarja on tehnyt Tammisaaren tapahtumista dokkarin. Sen lisäksi Robert Brantbergin kirjan mukaan hänen johtamallaan joukolla oli Talvisodassa tapana hävittää sotavankeja. Huhujen mukaan olisi osallistunut itsekin teloituksiin, mutta ei itse ampunut enää majurina niitä ryssiä.

Internet-nimimerkin kunniaa ei voi loukata.
Mitä te dorkat dorkailette?
Skini2
Susikoski

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 8:32 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 6:01 pm

"En ymmärtänyt viittausta sätkäpapereihin" Se ei yllätä.
Miten horinasi liittyvät ketjun aiheeseen?

Minkä sortin skini olet? Pelkäätkö sinäkin neekeriählyjä, kuten näillä jengien perseennuolijoilla on tapana?
Helvetin Enkelit on itse julistautunut natsistiseksi liikkeeksi. Siten ehkä Skinin horinat voi liittyä aiheeseen. Minäkö Skini? Näytänkö mielestäsi Skiniltä? Pitää varmaan tehdä rikosilmoitus kunnian loukkaamisesta... Neekeri sanana on rasistinen eikä se sovellu tälläiselle kaunokirjallisuuden ja täsmällisyyden foorumille kuten itse mainitsit. Sitä silti voi käyttää vain "sanana", tarkoittamatta sillä mitään rasistisisuuteen viittaavaa. Mutta kun käytit sitä "ählyjen" kanssa yhdyssanana, se kääntyi kuin kääntyikin rasistiseen muotoon negatiivisuudesta johtuen. Onko järkevää mielestäsi leimata itse itseään rasistiksi? Jengien perseennuolennasta en tiedä muutakuin että aion nuolla jokaista Helvetin Enkelin vaimoa. Jatkan yrittämistä kunnes kuolen.

Yhden kerran näin. Sillä oli siivet tatuoitu selkään. Vaimo perässä, muistaakseni tumma tukkainen. Vaikka Maustetytöt laulaakin ettei enkelitkään ilman siipiä lennä, hänen menonsa polkupyörän selässä oli varsin lennokasta katseltavaa.

Teen sen yläluokkaisella ja sivistyneellä tavalla Vapaussodan perinteitä kunnioittaen. En millään sellaisella "Hei me riehutaan maastohousissa ja piloteissa ja juuaan kaljaa, hakataa mummoi ja perheenisiä,,,vittu ollaa kingei!" -hengellä, jota sinä edustat. Sitä paitsi isoisäni isä ampui 7 kommunistivankia ja 2 ryssää (Tammisaaressa ja Tampereella). Tästä on päiväkirjamerkinnätkin ja Keskisarja on tehnyt Tammisaaren tapahtumista dokkarin. Sen lisäksi Robert Brantbergin kirjan mukaan hänen johtamallaan joukolla oli Talvisodassa tapana hävittää sotavankeja. Huhujen mukaan olisi osallistunut itsekin teloituksiin, mutta ei itse ampunut enää majurina niitä ryssiä.

Saihan tämäkin huru-ukoksi tituleerattu henkilö sinuunkin hieman järjen kaikua. Olen ylpeä itsestäni, jatka samaan mallliin. Näyttäisi että kyllä me molemmat tänne fo(o)rumeille taidetaan kuitenkin mahtua. Ihan sulassa sovussa. Sen verran itsestäni, sinulle on muodostunut valheellinen kuva minusta. Olen tavallaan aika normaali, työssä käyvä 35vuotias mies henkilö. Jolla on ADHD. Siksi juttujen taso saattaa lähteä vähän tavallista korkeammalle lennolle. Olen pahoillani jos olen loukannut ketään, et tietenkään tee sitä tarkoituksellisesti. Ehkä ne menee kategoriaan "mukamas" hauskoja juttuja jos jollekulle tulee paha mieli. Mielen pahoittaja en ole. Kuten toinen Karvakuono ;)
deusexmachina
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja deusexmachina »

deusexmachina kirjoitti: Ti Kesä 16, 2026 4:47 pm
deusexmachina kirjoitti: Ti Maalis 10, 2026 6:05 pm
deusexmachina kirjoitti: La Helmi 28, 2026 6:01 pm
Päivitystä:

Toinen eli se "alkuperäinen" HA osasto on nyt lähettänyt itkukirjeen HA Worldille, jossa he uikuttavat, että he eivät "tunnista" East-osastoa. Samalla he väittävät "jäädyttäneensä" Eastin kolme chapteria. Tämä tarkoittaa HA-kielellä sitä, että kaikilla jäsenillä ja prospecteilla noista osastoista on 30pv aikaa löytää uusi chapteri, jos aikovat säilyttää liivit.
Päivitystä:

Tanskan tilanne äityi niin pahaksi, että kumpikaan leiri ei saanut nukuttua kun "tummia hahmoja" näkyi kaikilla nurkilla. Kytät puuttui myös peliin ja alkoi pysäyttelemään autoja jatkuvasti. Tämän vuoksi maailmankokous jouduttiin heivaamaan ja hälyttämään erikoishätäkokous Pariisiin viikonloppuna. Siellä kaksi kyräilevää Tanskan organisaatiota "sopivat asiat" ja tilanne on nyt tämä:

-Uusi Tanskan organisaatio on peruttu
-Kolme chapteria on takaisin alkuperäisen emochapterin alla
-Kaikki jäädytykset on peruttu

Päälle otettiin isot tuopilliset olutta ja vedettiin sormikoukkua ja se oli siinä. Kaikki on nyt HA-leirissä hyvin. Paitsi ettei ole. Kaksi pitkaikaista jäsentä kertoi eilen illalla, että alkuperäistä riidan syytä ei ole sovittu ja se on neekerikysymys. :D Neekerikysymyksessä on siis kyse tästä:

Tilannetta seurataan :D
Kreikan World Run on onnellisesti ohi, mutta juopottelu ja muu päihteiden käyttö jatkuu Suomen lisäksi heikkohermoisimmilla Tanskan Kokkedalin membereillä.

Kokkedal on se mustia jäseniä vastustava HA:n osasto, jossa syntyi sittemmin Pariisin hätäkokouksessa kuopattu idea kahdesta Tanskan emochapterista. Vaikka Pariisissa paiskattiin kaikkien kesken kättä, on Kokkedalin chapter pyörinyt omissa oloissaan ja osallistunut omana ryhmänään eräisiin hautajaisiinkin.

Syy jatkuvalle hermostuneisuuden aiheuttamalle unettomuudelle ja stressille on erilaisissa "uhkakuvissa" ulkomailla lymyävien entisten veljien suunnasta, joilla on jotakin hampaankolossa Kokkedalin suuntaan.
Päivitystä:

Kesä Tanskassa on sujunut unettomuuden ja hermostuneisuuden lisääntyessä. Kokkedalin porukka ajelee nyt luotiviilit päällä ja kahvat kainalokoteloissa. Autot tarkistetaan ennen lähtöä pommien varalta. Yhden memberin auton vierestä oli muutama viikko sitten löytynyt tyhjä GPS-seurantalaitteen laatikko, mutta itse seurantalaitetta ei kuitenkaan löytynyt.

Eli konfliktin piti olla sovittuna Pariisissa tapahtuneella prätkäjätkien miehisellä kaulailulla, kaljalla ja sormikoukulla. Mutta eipä ollutkaan, koska tämä oli vaan näytöstä isoille herroille. Samalle paluulennollekkaan riitapukarit eivät mahtuneet ja sen jälkeen jännitteet on vaan lisääntyneet. Kreikan World Runissa asialistalla ei ollut Tanskan sisäisiä riitatilanteita, koska "nehän oli jo sovittu Pariisissa". :D

Kokkedal & Co. on edelleen kahden emochapterin kannalla. Reilu viikko sitten pidetyssä Tanskan kokouksessa kuitenkin todettiin, että kahta "maachapteria" ei voi tulla, kun Pariisissakin isot herrat sanoi niin. Mökötys siis jatkuu. Pommeja ja ampumisia pelätään. Jompikumpi kööri tulee tekemään ruudinkatkuisen liikkeen, jonka seurauksena sisällissota on tosiasia. Myös värien vaihtumista pelätään ja arvuutellaan. Luopioiksi nimetyt Kokkedal & Co. ei ainakaan ole menossa Comanchesin hoiviin, koska siellä on liikaa niitä heidän vihaamia neekereitä ja muita tummempinahkaisia. Lisäksi Comanchesissa on myös sisäisiä tilanteita huumevelkojen ja nopean laajentumisen seurauksena porukkaan uineiden poliisien tietolähteiden ja nistien johdosta. Hattuihinkaan ei voi siirtyä, kun ne kiellettiin. Todennäköisin tapahtuma tuleekin olemaan valtataistelu, joka johtaa pariin kolmeen raatoon ja tilanteen rauhoittumiseen ainakin hetkellisesti. Tällaisena peli ei voi jatkua ilman vaaraa, että Amerikasta jyrähdetään ja annetaan kenkää koko johtoporukalle.

Outona temppuna Tanskan poliisit lisäsi kesäkuussa EU Most Wantedin joukkoon ex-HA:ksi sanotun Hasan Okutanin, vaikka ukko on lehtitietojenkin mukaan makaillut lokakuusta saakka metroseksuaalin Necon kanssa putkassa Izmirissä. Hasan halutaan siis oikeuteen 2019 tapahtuneesta hyvän kaverinsa Thomas ”Tito” Josicin murhasta. Tito taas oli tyyppiesimerkki Tanskan sekavista kerhosta toiseen hyppimisestä. Ensiksi Tito oli Bandidoksen täysjäsen. Kun hän lensi sieltä ulos, siirtyi Tito enkeleihin, josta tuli myöhemmin samanlaiset lähdöt. Pian tämän jälkeen Titolle tuli lopullinen lähtö.

On se vaan helppoa olla suomalainen HA. Ei ole huolta huomisesta. Ajokausikin alkaa olla ohi ja voi alkaa valmistautua talven viettoon amfetamiinin ja moottoripyörän tuunauksen merkeissä. Renkaatkaan eivät ole vaihdon tarpeessa, kun kilsoja on tullut tämän kesän aikana korkeintaan kolmisen tuhatta. :D
hasan.png
hasan.png (121.02 KiB) Katsottu 1460 kertaa
Skini2
Susikoski

Voihan nyt vittu. Jo on aikoihin eletty, ei kuulemma Skini Natseille kelpaa. Täytyy muistuttaa kanssa Natseja että en edusta tai kuulu Viranomaistahoihin.

Nykyään Varusmiehetkin saa olla pitkätukkaisia, tai mites naiset? :lol:
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Skini2 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 9:59 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 8:32 pm

Saihan tämäkin huru-ukoksi tituleerattu henkilö sinuunkin hieman järjen kaikua. Olen ylpeä itsestäni, jatka samaan mallliin. Näyttäisi että kyllä me molemmat tänne fo(o)rumeille taidetaan kuitenkin mahtua. Ihan sulassa sovussa. Sen verran itsestäni, sinulle on muodostunut valheellinen kuva minusta. Olen tavallaan aika normaali, työssä käyvä 35vuotias mies henkilö. Jolla on ADHD. Siksi juttujen taso saattaa lähteä vähän tavallista korkeammalle lennolle. Olen pahoillani jos olen loukannut ketään, et tietenkään tee sitä tarkoituksellisesti. Ehkä ne menee kategoriaan "mukamas" hauskoja juttuja jos jollekulle tulee paha mieli. Mielen pahoittaja en ole. Kuten toinen Karvakuono ;)
Ehkä olisi parempi, jos pysyttäydyttäisiin enemmän tässä ketjun aiheessa jatkossa.

Karvaa on naamassani, mutta mieltäni en helposti pahoita enkä uhkaile kunnianloukkausyytteilläkään. ;)
Mitä te dorkat dorkailette?
Skini2
Susikoski

En minäkään veliseni :wink:
Skini2
Susikoski

Moikkuli,

Onkos täällä kukaan törmännyt jonkinsortin uhkailuun siintä että kenelle saa vastata ja kenelle ei? Jos on niin kuka se uhkaajataho oikein on? Jos on tiedossa.

Itse nimittäin olen. Ei vastaa kaverit, ei yksityisviesteihin kukaan täällä jnejne. Kaikkiko tänne pitää julkisesti kirjoittaa? Oikeuspöytäkirjat julkaista ynnä muuta että tajuatte tämän olevan vakavaa.

Jos jollakulla on jotain kerrottavaa jostain salaisesta asiasta niin pistäkää privaviestiä. Selvitän sen vitun uhkaajan ja käyn vaikka omatoimisesti neutralisoimassa uhan. Uskoisin silti tämän uhkaaja tahon saaneen juuri äske hieman muuta mietittävää kuin minun henkilökohtainen elämä :lol:

Tiputin meinaan ydinpommin.

Moskovaan.
Vastaa Viestiin