Nyt soimassa... ( ketju 3 )
-
Schimanski
- Jessica Fletcher
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026
Lintuja sielläkin. Mutta olin itse asiassa unohtanut koko Mikko Kivisenkin, vaikka sehän oli hauska ja karismaattinenkin tyyppi aikoinaan (tai näin ainakin muistelen, olin itse vasta lapsi noiden suosion aikoihin).
Joka tapauksessa siirryn seuraavaan: tämäkin on niitä niin sanottuja nupit kaakkoon biisejä, joita on ihanaa laulaa suihkussa. Muuallakin toki.
Joka tapauksessa siirryn seuraavaan: tämäkin on niitä niin sanottuja nupit kaakkoon biisejä, joita on ihanaa laulaa suihkussa. Muuallakin toki.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
PaikallaHuutaja Jaana
- Angus MacGyver
-
Mietintämyssyttelijä
- Remington Steele
YT tarjosi justiinsa uuden räätälöidyn mixin jossa tämä oli.
Elokuvaharrastajan termein joku voisi kutsua tätä tekotaiteelliseksi paskaksi mutta mielestäni tässä oli paljonkin sitä jotain, niin musiikillisesti kuin visuaalisestikin. Pidin. Algoritmi oli oikeassa.
Kanada-vibat eivät menneet hirveästi metsään, artisti Brian Fennell Seattlesta.
Elokuvaharrastajan termein joku voisi kutsua tätä tekotaiteelliseksi paskaksi mutta mielestäni tässä oli paljonkin sitä jotain, niin musiikillisesti kuin visuaalisestikin. Pidin. Algoritmi oli oikeassa.
Kiva kuulla, että säkin tykkäsit. Mäkin oon nimittäin laittanut tätä tähän ketjuun ja vaikkei tietty samaa mieltä tarvitse olla, niin kai olen silti tällainen herkkis, että hieman hätkähdin tekotaiteellisesta paskasta, mutta ilmeisesti loppu hyvin kaikki hyvin.Mietintämyssyttelijä kirjoitti: La Heinä 25, 2026 1:02 am YT tarjosi justiinsa uuden räätälöidyn mixin jossa tämä oli.
Yksi oma lemppari (ja sori muille toisto)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Hei sinä!
Juuri sinä, joka vaihdat avataria niinkuin mustalainen hevosta.
Kelpaako suomalainen chillailumusiikiksi?
6EQUJ5 / 15.8.1977
“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
Heitetään vielä lisää:
6EQUJ5 / 15.8.1977
― Frank Zappa
― Frank Zappa
-
Mietintämyssyttelijä
- Remington Steele
^^^
Bird, mennyt linkkisi ohitse.
Selvennän tähän vielä että ilmaisu "tekotaiteellinen paska" on itselleni yleensä merkki elähdyttävästä kokemuksesta ja tämä on perua taas omasta tavastani "katsoa musiikkia" koska musiikki on minulle 60-70% visuaalinen kokemus (tulee elokuvamusiikin puolelta). Tiedän että moni tuntemani leffakaveri kuvailisi tuota videota juurikin kyseisellä termillä.
Synthwave-algoritmi pukkasi tämän. Toimii myös.
USA:stakin tulee hyvää tavaraa, kyseinen poppoo Oregonista.
Bird, mennyt linkkisi ohitse.
Selvennän tähän vielä että ilmaisu "tekotaiteellinen paska" on itselleni yleensä merkki elähdyttävästä kokemuksesta ja tämä on perua taas omasta tavastani "katsoa musiikkia" koska musiikki on minulle 60-70% visuaalinen kokemus (tulee elokuvamusiikin puolelta). Tiedän että moni tuntemani leffakaveri kuvailisi tuota videota juurikin kyseisellä termillä.
USA:stakin tulee hyvää tavaraa, kyseinen poppoo Oregonista.
Viimeksi muokannut Mietintämyssyttelijä, La Heinä 25, 2026 2:03 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jatkan parilla islantilaisella.
Etenkin jälkimmäinen on hyvä, kovalla kuunneltuna ja tanssien ja laulaen.
Etenkin jälkimmäinen on hyvä, kovalla kuunneltuna ja tanssien ja laulaen.
Siis ei se haittaa, en oleta että me täällä kaikkia linkkejä ehditään nähdä saati klikkailla.Mietintämyssyttelijä kirjoitti: La Heinä 25, 2026 1:58 am ^^^
Bird, mennyt linkkisi ohitse.![]()
Edit. Korjattu autocorrectin jälkiä.
Saattaisi olla minä. Laitoin nyt nuo taustalle kuuntelumusiikiksi. Kiitosta.Wow! kirjoitti: La Heinä 25, 2026 1:26 am Hei sinä!
Sitä ennen kuuntelin jälleen aika kaunista Synthetic Nightsia Marvel83:lta: https://www.youtube.com/watch?v=Pp_aFvY ... rt_radio=1
Mahdollisesti näin.
-
Mietintämyssyttelijä
- Remington Steele
Kotimaista edelläkävijämusiikkia joka luonnollisesti on kovempi juttu ulkomailla kuin meillä iskelmäpopin luvatussa maassa.
Chillailuun original ja remix:
Remixistä keskittymishäiriöinen saa nopeammin yleiskuvan melodiasta
Tavallaan surullista kun kotimainen EDM menee suurelta yleisöltä ihan ohi. Ihmeellistä talenttia löytyy meiltä, ja vain ulkomailla se hiffataan (näin kärjistäen ilmaistuna).
Chillailuun original ja remix:
Remixistä keskittymishäiriöinen saa nopeammin yleiskuvan melodiasta
Tavallaan surullista kun kotimainen EDM menee suurelta yleisöltä ihan ohi. Ihmeellistä talenttia löytyy meiltä, ja vain ulkomailla se hiffataan (näin kärjistäen ilmaistuna).