Pikaruokaravintolat... (McDonald´s / HESBURGER / BK / Pizza Hut...)
Pikaruokaravintolat... (McDonald´s / HESBURGER / BK / Pizza Hut...)
Olen ollut vege vuodesta 1999, MUTTA silti osaan arvostaa pikaruokapaikkoja...
Minulle mäkki on se juttu, ihan nostalgian takia...
Oma suosikkisi...?
Minulle mäkki on se juttu, ihan nostalgian takia...
Oma suosikkisi...?
Re: Pikaruokaravintolat... (McDonald´s / HESBURGER / BK / Pizza Hut...)
BK:ssa tulee käytyä useimmiten ja menee edelle noista kahdesta muusta.
Kuitenkin arvostan Pizza Hut:tia. (Tampereella kaksi, muta harvoin tulee käytyä)
Ei saa suuttua, mutta mulle on sanottu, että jos menee noihin paikkoihin ja ottaa salaattiaterian, niin se on sama kuin ottaisi huoralta halauksen.
Kuitenkin arvostan Pizza Hut:tia. (Tampereella kaksi, muta harvoin tulee käytyä)
Ei saa suuttua, mutta mulle on sanottu, että jos menee noihin paikkoihin ja ottaa salaattiaterian, niin se on sama kuin ottaisi huoralta halauksen.
6EQUJ5 / 15.8.1977
“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa

Viimeksi tänään kävelin ohi...
Kuulemma enemmän kuin McDonald´seja ja Starbuckseja yhteensä!
En ole kokeillut...
Asuin mäkkärin vieressä, kun siellä lanseerattiin McVegan, ensimmäisenä maailmassa...Wow! kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 1:59 am Ei saa suuttua, mutta mulle on sanottu, että jos menee noihin paikkoihin ja ottaa salaattiaterian, niin se on sama kuin ottaisi huoralta halauksen.
En ole maistanut.
Mulla ei oikein ole suosikkia, kun en ilmeisesti voi syödä pikaruokia mahaoireilun takia. Tykkäisin kyllä välillä syödä pikaruokia.
Mahdollisesti näin.

Varmaan viimeksi ylensöin/mässäilin, kun Hebsurger lanseerasi "Juusto-Veken" - 1€ / kpl.
Kauppareissulla hain Hesestä, kahdeksan (8) mukaan...
^ Söitkö kaikki saman päivän aikana vai jätitkö osan seuraavaan päivään?
Välillä tulee kyllä syötyä liikaa, no lähinnä jos yötä myöten tekee mieli ottaa yöpalaa.
Välillä tulee kyllä syötyä liikaa, no lähinnä jos yötä myöten tekee mieli ottaa yöpalaa.
Mahdollisesti näin.
Kyllä noita syötiin pitkään ja hartaasti vielä sitä seuraavakin päivänä...AlsSie kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 6:19 am ^ Söitkö kaikki saman päivän aikana vai jätitkö osan seuraavaan päivään?
BK oli yhteen aikaan suosikkini, sitten kyllästyin siihen sipulisuuteen. Mäkillä taas on niin pienet "pullat" että itkettää. Hesellä olen syönyt eniten, mutta ovat nyttemmin vaihtaneet ranskalaiset liian perunamaiseen versioon. Useimmiten en enää ateriaa otakaan, vaan pelkästään kerroshampurilaisen ja jonkin juoman. Kai se on se majoneesi mikä tekee Hesen kerroshampparista voittajan.
Mäkillä suosikkini, silloin kun on tarjous, on El Maco -ateria.
Mäkillä suosikkini, silloin kun on tarjous, on El Maco -ateria.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
- Mietintämyssyttelijä
- Frank Drebin
Autogrilleillä luonnollisesti maukkaimmat eväät, erityisesti tämä Tuusulassa sijaitseva. Kerrosporilaiset, kerroshampparit, makkispekkikset ja lihapullaperunat... ihan ykkösluokan mättöä silloin kun on nälkä.
Mäkkärissä parasta on El Maco-ateria oikealla kokiksella. BigMacissä huonoa on se kun on niin kuiva.
Hesessä taas parasta kerroshamppari koska siinä on se hyvä majoneesikastike.
Mäkkärissä parasta on El Maco-ateria oikealla kokiksella. BigMacissä huonoa on se kun on niin kuiva.
Hesessä taas parasta kerroshamppari koska siinä on se hyvä majoneesikastike.
"Tilastojen mukaan joka viides ihminen on häiriintynyt. Jos ympärilläsi on neljä ihmistä, jotka vaikuttavat normaaleilta, se ei ole hyvä merkki.”
- Jean-Claude van Damme
- Jean-Claude van Damme
Ei hitto — kamala, mutta en suuttunut, nauroinWow! kirjoitti: Su Heinä 26, 2026 1:59 am Ei saa suuttua, mutta mulle on sanottu, että jos menee noihin paikkoihin ja ottaa salaattiaterian, niin se on sama kuin ottaisi huoralta halauksen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell