Siis että jotain syytetään alusvaatteissa olevan lapsen tirkistelystä ja tämän lapsen paljastamisesta (koska äiti oli nähnyt, muutkin luultavasti ovat), ja poliisi ei tee mitään? Minä luulin, että tällaiset asiat olisi ihan etusijalla ja näin pientä koskeva tapaus vielä kiireellisesti käsiteltävä, tuossahan olisi lapsen yksityisyyttä häiritty ja koskisi lapsen turvallisuutta. JOS siis epäilee aidosti, että tämä mies on tarkoituksella lasta jahdannut, äitihän väittää, että mies on tiennyt, että kopissa on lapsi.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Heinä 27, 2026 10:49 amJengi on ihan harhautunutta, jos kuvittelee, että poliisi alkaa tarkastamaan nauhalta sovituskoppien verhojen väärin avaamiset.Rescuer kirjoitti: Ma Heinä 27, 2026 10:16 amTuskin tarkistaa.tuulituu kirjoitti: Ma Heinä 27, 2026 9:28 am Onhan niitä kameroita vaikka missä yleensä, varsinkin sovituskopeille päin, että voi tarkistaa onko sama määrä vaatteita menneessä ja tullessa. Mutta voisi katsoa jotain muita kuvia, että onko tällä sitä kassia ja mistä on etsinyt, onko itse käynyt pukukopissa, onko seurannut lasta ymv.
Jos tämä äiti on ilmoittanut poliiseille, kuten uutisoitiin, niin eiköhän poliisi tarkista asian nauhalta.
Ensinnäkin, mikä rikos tuossa on tapahtunut? Varsinkaan niin vakava rikos, että poliisi ryhtyisi sen takia välittömästi mihinkään toimiin.
Siinä vaiheessa kun mahdollinen rikosilmoitus sieltä jonon pohjalta tutkijalle tulee, ei tallenteita ole enää saatavilla.
Minä uskon, että ennemmin vahinko. Tämä äitikin tietää sen luultavasti. Mutta jos hän oikeasti syyttää miestä lapsen tirkistelystä tai tahallisesta yrityksestä nähdä pikkulapsi alusvaatteissaan, kyllä ne nauhat silloin tarkastetaan, koska ei tämä äiti voi vain päättää, että mies on syyllinen.