Tieto homoudesta tuli julki – Urheilija lähti pakoon

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
MustaNaamion
Hetty Wainthropp

Tieto homoudesta tuli julki – Urheilija lähti pakoon

Viesti Kirjoittaja MustaNaamion »

Kuva
Maddias Niggake, 34, on harvinaislaatuinen urheilija. Hän on olympiamitalisti, joka ei ole koskaan nähnyt mitaliaan.

Yksityiskohdista vaikeneva Ngake pakeni olympiakylästä kisojen jälkeen. Hän jäi Isoon-Britanniaan, koska paluu Kameruniin ei ollut enää vaihtoehto.

– Jääminen ei ollut helppoa, mutta minun piti tehdä päätös turvallisuuteni ja tulevaisuuteni takia. En nähnyt enää tulevaisuutta Kamerunissa, Ngake sanoo BBC:lle ja jatkaa:

Olen urheilija ja rakastan naisia. Se ei ole Kamerunissa sallittua. Minun piti jäädä, jotta voin saada hyvän tulevaisuuden ja elämän. Ettei minua satuteta, jos minulla on tyttöystävä.
:o
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Re: Kamerunissa mies voi saada vankilatuomion, jos rakastaa naisia

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Artikkeli on Iltalehdestä. Siinä ei mainita miehistä. Ketjun otsikko on siis harhaanjohtava. On myös hyvä laittaa linkki.
Menestys vaihtui kauhuun, kun salaisuus paljastui – Urheilija pakeni ja joutui kadulle
Madias Ngake ei ole koskaan nähnyt olympiamitaliaan. Arvokisamitalistin ei ole turvallista palata kotimaahansa.

Madias Ngake, 34, on harvinaislaatuinen urheilija. Hän on olympiamitalisti, joka ei ole koskaan nähnyt mitaliaan. Syy on traaginen, kertoo BBC.

Ngake edusti vuoden 2012 olympialaisissa synnyinmaataan Kamerunia. Kisojen aikana hänen seksuaalinen suuntautumisensa tuli julki ja muutti kaiken. Homoseksuaalisuus on Kamerunissa laitonta, ja siitä voi saada vankeustuomion.

Fitness ja voimailu
Menestys vaihtui kauhuun, kun salaisuus paljastui – Urheilija pakeni ja joutui kadulle
Madias Ngake ei ole koskaan nähnyt olympiamitaliaan. Arvokisamitalistin ei ole turvallista palata kotimaahansa.

Madias Ngake vaihtoi edustusmaata. Kuva Lontoon olympialaisista vuodelta 2012. REUTERS
Tekijän kuva
Anni Arkko
Tänään klo 12:49
Madias Ngake, 34, on harvinaislaatuinen urheilija. Hän on olympiamitalisti, joka ei ole koskaan nähnyt mitaliaan. Syy on traaginen, kertoo BBC.

Ngake edusti vuoden 2012 olympialaisissa synnyinmaataan Kamerunia. Kisojen aikana hänen seksuaalinen suuntautumisensa tuli julki ja muutti kaiken. Homoseksuaalisuus on Kamerunissa laitonta, ja siitä voi saada vankeustuomion.

Yksityiskohdista vaikeneva Ngake pakeni olympiakylästä kisojen jälkeen. Hän jäi Isoon-Britanniaan, koska paluu Kameruniin ei ollut enää vaihtoehto.

– Jääminen ei ollut helppoa, mutta minun piti tehdä päätös turvallisuuteni ja tulevaisuuteni takia. En nähnyt enää tulevaisuutta Kamerunissa, Ngake sanoo BBC:lle ja jatkaa:

– Olen lesbo ja rakastan naisia. Se ei ole Kamerunissa sallittua. Minun piti jäädä, jotta voin saada hyvän tulevaisuuden ja elämän. Ettei minua satuteta, jos minulla on tyttöystävä.

Ngake asui olympialaisten jälkeen kaksi kuukautta kadulla.

– Joskus nukuin bussissa. Kun bussi lopetti yöllä kulkemisen, nukuin ulkona. Kun halusin suihkuun, etsin paikan ulkoa.

Kahden kuukauden jälkeen painonnostaja haki turvapaikkaa ja pääsi väliaikaiseen majoitukseen. Elämä alkoi kääntyä. Ngake sai työn toimistosiivoojana ja oli ammatissa yhdeksän vuotta.

Nyt painonnostaja asuu Nottinghamissa ja edustaa käynnissä olevissa Kansainyhteisön kisoissa Englantia.

– Olen tehnyt pitkään töitä täällä ja maksanut veroni. Rakastan tätä maata. Olisi upeaa voittaa Kansainyhteisön kisojen mitali tälle maalle. Ehkä jopa kulta.

Lontoon olympialaisista seurasi Ngakelle myös jotakin hyvää. Hän voitti lopulta 75-kiloisten sarjan olympiapronssia.

Jo alkuperäinen kuudes sija oli odotuksiin nähden hyvä. Se parani entisestään, kun Ngaken edelle sijoittuneista urheilijoista kolme kärysi dopingista. Se nosti kamerunilais-englantilaisen urheilijan pronssille seitsemän vuotta olympialaisten jälkeen.

Ngake ei kuitenkaan ole saanut nähdä mitaliaan. Se toimitettiin Kamerunin pääkaupunkiin Yaoundéen, tuhansien kilometrien päähän itse urheilijasta ja Isosta-Britanniasta.

– Olisi parasta mennä Kameruniin takaisin ja saada mitalini, mutta en halua palata maan politiikan takia, painonnostaja sanoo.

Ngake palasi painonnostajaksi neljä vuotta sitten. Hän voitti tänä vuonna painonnoston 86-kiloisten sarjassa EM-pronssia.
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimail ... 643573c19d
samppa boy
Nikke Knatterton

Re: Tieto homoudesta tuli julki – Urheilija lähti pakoon

Viesti Kirjoittaja samppa boy »

otsikko pitää yhtä tuon valokuvassa olevan henkilön kanssa. vai kuuluuko hänkin niihin jotka kokevat olevansa naisia
Vastaa Viestiin