joey kirjoitti:
Varsinkin pidemmissä ketjuissa on mielestäni suotavampaa keltanokkana kysyä suoraan keskustelijoilta, missä mennään, kuin sitten niin että yrittäisi lukea kymmeniä tai satojakin sivuja jankkaamista, soutamista ja huopaamista. Itse olen käyttänyt sitä taktiikkaa, että mikäli jonkun hyperpitkän ketjun sisäistäminen kiinnostaa, valikoin jonkun aktiivisen keskustelijan ja kyselen yyveellä, mikä tutkintalinja on menossa. Aina olen saanut asiallisia ja valaisevia vastauksia.
Kiitti vinkistä, ja muutenkin kaikille mielipiteistä tässä ketjussa
Itse olen ollut näillä sivuilla vajaa 2kk ja joskus todellakin harmittaa kun ei jaksaisi lukea koko ketjua aiheesta mikä kiinnostaa.
Yleensä kyllä pyrin lukemaan kaikki edelliset kommentit, mutta kuten täällä on mainittu, jopa 20 (mikä on vielä harvinaisen vähän)sivun lukemiseen saattaa kulua koko ilta.
Bodomista, se kyllä juttuna kiinnostaa, mutta meinasin pyörtyä kun avasin bodom osion

PIENI määrä ketjuja ja niihin vastauksia, joten tässäkin asiassa tyydyn vain pikku hiljaa lukemaan kommentteja. Tuskin itselläni ainakaan mitään uutta annettavaa ketjulle on, ainakaan tällä hetkellä, joten jätän kommentoinnin toistaiseksi
Kuten mainitsin (ja kaikki sen tuosta oikealta näkeekin, liityin heti kun löysin sivun

) olen niin uusi täällä että aika kuluu rattoisasti joskus vain lukemalla vanhempia ketjuja, uudempiin juttuihin tietty kommenttia piisaa
Koukussa kuitenkin tähän palstaan. Pikku hiljaa pääsee "sisälle" ja mukavaa puuhaa lueskella näitä kaikkia juttuja joita täällä pohditaan. Vaikka aika on välillä aika rajallista, aina täällä "roikun" kun sitä on