Täytyy. Eihän mikään muutu paremmaksi, jos väärintekijöiden annetaan juhlia loputtomiin.Ifigeneia kirjoitti: Ti Elo 04, 2026 2:02 pm Nyt äkkiä Youtubeen video jossa Hitler kuulee että ihmisten ampuminen sodassa on rasismia.![]()
Onhan tuollaiset neekerin huutamiset väärin. Mutta pitääkö jokaikisestä aivovammaisesta käytöksestä tehdä niin suuri numero että varmasti kuuluu toiselle puolelle palloa asti?
Kohtasitko varusmies aikanasi rasismia?
Re: Kohtasitko varusmies aikanasi rasismia?
- Mietintämyssyttelijä
- Harjunpää
Metsäkeikoilla teltassa oli usein nukkumaan mennessä suuri neekerivitsien kertomisperinne.
Voi sitä räkäisen naurun määrää, samalla jokainen piereskeli ja naurunremakka vain kiihtyi kunnes jostain ulkopuolelta kaikui että nyt ne turvat tukkoon. Itse olin yksi kuuluisimmista piereskelijöistä josta jouduin jopa puhutteluun.
Oli ne aikoja, pelkkiä mukavia muistoja.
Voi sitä räkäisen naurun määrää, samalla jokainen piereskeli ja naurunremakka vain kiihtyi kunnes jostain ulkopuolelta kaikui että nyt ne turvat tukkoon. Itse olin yksi kuuluisimmista piereskelijöistä josta jouduin jopa puhutteluun.
Oli ne aikoja, pelkkiä mukavia muistoja.
-
Nice shirt
- Jessica Fletcher
Meilläkin oli mukavaa. Yksi homo riisui itsensä melkein alasti teltan lämmössä. Ei piilotellut suuntaumustaan siellä. Oli jo pre-pride väkeä. Ei välittämnyt mistään. Yksi tummahiuksinen kaveri oli, mutta osasi hyvin suomea ja todennäköisesti oli suomalaisverta mukana.
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
- JudgeCooper
- Hetty Wainthropp
Mielenkiintoista olisi myös tietää onko persujen nostoväki kokenut epäasiallista kohtelua.
Välinpitämättömyys on valinta.