Kiitos! Jopa äiti ja ystävätär mukana, eli tosiaan voi näinkin käydä.erämaaetsivä kirjoitti: To Elo 06, 2026 3:33 pmTässä.manearia kirjoitti: To Elo 06, 2026 1:34 pmTiedätkö yhtään tapausta, jossa romanikansaa edustavat naiset olisivat syyllistyneet rikokseen ilman että mies (puoliso, veli, isä, serkku...) olisi ollut kuvioissa mukana? Minä en, mutta voinhan olla väärässä.Anom kirjoitti: To Elo 06, 2026 1:28 pm
Täällä yritetään pestä mustalaista valkolaiseksi, tai jotain.![]()
viewtopic.php?t=35009
Kolme naista pakotti miehen piinalliseen tilanteeseen Mänttä-Vilppulassa
Re: Kolme naista pakotti miehen piinalliseen tilanteeseen Mänttä-Vilppulassa
Viimeksi muokannut manearia, To Elo 06, 2026 4:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllähän nämä ämmät pystyy ilman ukkojakin tuollaiselta vähän yksinkertaiselta tai epätoivoiselta uhrilta omaisuuden lypsämään. Onhan niiden kyettävä petoksia tehtailemaan silloinkin, kun suvun miehet lojuu valtion hotellissa.
- kerpeikkari
- Martin Riggs
Ja minfon selaaminen tekee nyt tästä faktaa? Kerta se on ensimmäinenki jne.manearia kirjoitti: To Elo 06, 2026 3:17 pmJospa itse selaisit minfoa ja lukisit keskustelut joissa romanit ovat syyllistyneet rikoksiin, niin aina on mies ollut mukana kuvioissa. Naiset ovat usein suvun miesten sätkynukkeina, ei heillä ole omaa valtaa mihinkään.kerpeikkari kirjoitti: To Elo 06, 2026 3:12 pmJa voit todistaa että on täysin mahdotonta manneakkojen toimia yksin? Täähän haisee ravikansalta kilometrin päähän koko keissi.manearia kirjoitti: To Elo 06, 2026 1:34 pm
Tiedätkö yhtään tapausta, jossa romanikansaa edustavat naiset olisivat syyllistyneet rikokseen ilman että mies (puoliso, veli, isä, serkku...) olisi ollut kuvioissa mukana? Minä en, mutta voinhan olla väärässä.
Tarkoitin nyt tapauksia, joista tullut tuomio. Sain jo erään hyvän esimerkin, ihan minfosta!kerpeikkari kirjoitti: To Elo 06, 2026 4:14 pmJa minfon selaaminen tekee nyt tästä faktaa? Kerta se on ensimmäinenki jne.manearia kirjoitti: To Elo 06, 2026 3:17 pmJospa itse selaisit minfoa ja lukisit keskustelut joissa romanit ovat syyllistyneet rikoksiin, niin aina on mies ollut mukana kuvioissa. Naiset ovat usein suvun miesten sätkynukkeina, ei heillä ole omaa valtaa mihinkään.kerpeikkari kirjoitti: To Elo 06, 2026 3:12 pm
Ja voit todistaa että on täysin mahdotonta manneakkojen toimia yksin? Täähän haisee ravikansalta kilometrin päähän koko keissi.