Lintupojat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
karra
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja karra »

papillon kirjoitti:^ En ole nähnyt kertomaasi. Arvelisin moden poiston jättävän jälkensä.

No, se vaan on kummallista, miksi pitää kirjoittaa sellaista paskaa ettei edes itse kestä katsella, vaan se täytyy poistaa?

Taitaa olla jotain säännöissä tästäkin, että sanomaa tarttis olla.
Tuskin sitä silloin on jos sepustuksensa kohta poistaa, kuten menit tekemään. :shock:
Miten niin en itse kestä katella viestejäni :shock: "poistin sepustukseni"....Vielä kerran arvon Papillon...EN OLE POISTANU VIESTEJÄNI!!!

Ja mitä noihin paskajuttuihin tulee,niin katohan vaan papi nuudeli peiliin :D Samat sanat Wagnerille :twisted:
teltta puukko ja viimeinen erhe.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

karra kirjoitti:
papillon kirjoitti:^ En ole nähnyt kertomaasi. Arvelisin moden poiston jättävän jälkensä.

No, se vaan on kummallista, miksi pitää kirjoittaa sellaista paskaa ettei edes itse kestä katsella, vaan se täytyy poistaa?

Tuskin sitä silloin on jos sepustuksensa kohta poistaa, kuten menit tekemään. :shock:
Miten niin en itse kestä katella viestejäni :shock: "poistin sepustukseni"....Vielä kerran arvon Papillon...EN OLE POISTANU VIESTEJÄNI!!!

Ja mitä noihin paskajuttuihin tulee,niin katohan vaan papi nuudeli peiliin :D Samat sanat Wagnerille :twisted:

Niin, siitä tuskin on syytä kiistellä, eipä niitä muut poista kuin kirjoittaja tai mode, moden poistosta jää sitten punakynää.

Punakynää ei näy...joten.

Jos haluat laittaa uudelleen sen alkuperäisen, poistamasi tekstin, periaatteessa sen voisin sulle toimittaa. :shock:
karra
Sofia Karppi

papillon kirjoitti:
karra kirjoitti:

Niin, siitä tuskin on syytä kiistellä, eipä niitä muut poista kuin kirjoittaja tai mode, moden poistosta jää sitten punakynää.

Punakynää ei näy...joten.

Jos haluat laittaa uudelleen sen alkuperäisen, poistamasi tekstin, periaatteessa sen voisin sulle toimittaa. :shock:
No niin...nyt menee oiken pikku papi..tajusit viimeinkin.....Joo...laita ihmeessä se alkuperäinen viestini :D
karra
Sofia Karppi

Siis Alkuperäisen kirjoittamani viestin..^
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

karra kirjoitti:

No niin...nyt menee oiken pikku papi..tajusit viimeinkin.....Joo...laita ihmeessä se alkuperäinen viestini :D
Aivan, kuten sanoin muut ei ole viestiä voinut poistaa kuin sinä.
Hyvä että olet samaa mieltä.
Niin, ja sanoin että voisin sen laittaa, eri asia om laitanko.

Seurasi riittää taas tällä kertaa. :lol:
karra
Sofia Karppi

papillon kirjoitti:
karra kirjoitti:

Aivan, kuten sanoin muut ei ole viestiä voinut poistaa kuin sinä.
Hyvä että olet samaa mieltä.
Niin, ja sanoin että voisin sen laittaa, eri asia om laitanko.

Seurasi riittää taas tällä kertaa. :lol:
No mutta pikku papi...Laita ny vaan se alkuperäinen viestini...jooko...Siis se,jota en ole poistanut :D
karra
Sofia Karppi

`Papi hei....Ylimielisyytesi pukee sinua yhä enemmän :D
karra
Sofia Karppi

Ai niin...Wagner on loisto jätkä,ja papillon ,ja konsta,jjjjjkukkuu...ja :shock: ...ketäs niitä viä....no saatana...Merivuokko on ihan paska :twisted:
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Ihhahhaa, ihhannaa, on kai ratsatsaa.aaa...

Viesti Kirjoittaja Wagner »

karra kirjoitti:Ai niin...Wagner on loisto jätkä,ja papillon ,ja konsta,jjjjjkukkuu...ja :shock: ...ketäs niitä viä....no saatana...Merivuokko on ihan paska :twisted:
Lintupojista tässä keskustellaan.

Ei me tipuja olla eikä meillä taida olla asian osalta selittämistä tekemisistämme, arvoisa KARRA.

Heikki Salonen tulisi kuulla uudelleen, Arskaa ekan kerran ja siinä ohessa esimerkiksi Tuomista siitä, keneltä tuli epäiltävä toimeksianto yrittää osoittaa Gustafsson syylliseksi telttamurhiin ja poistaa Arska epäiltyjen joukosta maininnoittakaan osaltaan asiasta ilmoituksen tehneille tahoille.

Aasia, hevosia ja kameleita juotetaan, kun ne haluavat juoda.
Syystä tai toisesta.
Saharan autiomaa on täynnään luita, joita sinne ovat jättäneet liian vähän juoneet tai juottamisesta kieltäytyneet tahot, sikäläisiä muinaisia Aaseja, Kameleita ja Kädellisiä.

Suomessa rehellinen, elävä, toimessaan vielä oleva poliisi on harvinaisuus. Oikeuslaitos on rehevästi politisoitunut ja valitsee itse henkilökuntansa, jolloin vanhoillispedofilian periaatteet ennen pitkää ulottuvat koko maamme alueelle, eivät vain Itä-Suomen hovioikeuiteen, jossa kohta -trendin jatkuessa- maksetaan stipendejä lapsiin sekaantujille.

Bodomin surmien aikoihin paljastettu Suomenhevosen muistopatsas on tehty ilmeisen taiteellisesti tuon uljaaan hevon asennon perusteella, joskin hepo on hyvin juotetun ja syötetyn tuntuinen; kukaan ei liene maininnut, että sen kankkujen asento on sen kaltainen, että kohta putoaisi hännän alta.

Ehkä se oli taiteilijan salattu kommentti siihen, että Suomenhevosen selkään tuli tilauksen mukaan asettaa viime sotien kännisin komentaja, joka ei koskaan ollut lähelläkään linjoja.

Onhan hevosellekin mielipide sallittava, miksei siis sitä ja asioita laajemminkin ymmärtävälle taiteilijalle.

P.S Mannerheim ei tietääkseni ollut kertaakaan sotien aikana hevosen selässä promilleissakaan, sen sijaan Mikkelissä on vieläkin useita näennäisisättömiä tahoja, jotka vakaasti ovat sitä mieltä, että tuo taho olisi ollut äitiensä selässä, kun tuon asennon oli miesseurassa venäjänmaalla aikanaan mieleisekseen mieltänyt ja viinaa heilläkin vain tekee mieli.
Asian voi tarkastaa ravintola Päämajassa Mikkelssä helposti lausumalla "Mannerheimin pojat tänne, tarjoan kierroksen"

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Jostakin syystä on kyllä tullut minullekkin sellainen mieleen että juuri 'lintu-poikaa' pitäisi kuulla lisää. Sekä myös Kiviniemeä. Pojat tuolloin kulkivat alueella, palasivat myös takaisin, ja epäselväksi on jäänyt, että miksi oikeastaan palasivat. Sekä onko tuota kello kuuden miestä olemassa oikeasti?
karra
Sofia Karppi

Re: Ihhahhaa, ihhannaa, on kai ratsatsaa.aaa...

*poistettu höpinää jolla ei mitään tekemistä otsikon kanssa*tm
karra
Sofia Karppi

*poistettu höpinää jolla ei mitään tekemistä otsikon kanssa*tm

*Nimimerkki karralle varoitus. Seuraavasta hölynpölystä tuomioistuimen käsittelyyn*tm
karra
Sofia Karppi

Re: Ihhahhaa, ihhannaa, on kai ratsatsaa.aaa...

Wagner kirjoitti:
karra kirjoitti:Ai niin...Wagner on loisto jätkä,ja papillon ,ja konsta,jjjjjkukkuu...ja :shock: ...ketäs niitä viä....no saatana...Merivuokko on ihan paska :twisted:
Lintupojista tässä keskustellaan.

Ei me tipuja olla eikä meillä taida olla asian osalta selittämistä tekemisistämme, arvoisa KARRA.

Heikki Salonen tulisi kuulla uudelleen, Arskaa ekan kerran ja siinä ohessa esimerkiksi Tuomista siitä, keneltä tuli epäiltävä toimeksianto yrittää osoittaa Gustafsson syylliseksi telttamurhiin ja poistaa Arska epäiltyjen joukosta maininnoittakaan osaltaan asiasta ilmoituksen tehneille tahoille.

Aasia, hevosia ja kameleita juotetaan, kun ne haluavat juoda.
Syystä tai toisesta.
Saharan autiomaa on täynnään luita, joita sinne ovat jättäneet liian vähän juoneet tai juottamisesta kieltäytyneet tahot, sikäläisiä muinaisia Aaseja, Kameleita ja Kädellisiä.

Suomessa rehellinen, elävä, toimessaan vielä oleva poliisi on harvinaisuus. Oikeuslaitos on rehevästi politisoitunut ja valitsee itse henkilökuntansa, jolloin vanhoillispedofilian periaatteet ennen pitkää ulottuvat koko maamme alueelle, eivät vain Itä-Suomen hovioikeuiteen, jossa kohta -trendin jatkuessa- maksetaan stipendejä lapsiin sekaantujille.

Bodomin surmien aikoihin paljastettu Suomenhevosen muistopatsas on tehty ilmeisen taiteellisesti tuon uljaaan hevon asennon perusteella, joskin hepo on hyvin juotetun ja syötetyn tuntuinen; kukaan ei liene maininnut, että sen kankkujen asento on sen kaltainen, että kohta putoaisi hännän alta.

Ehkä se oli taiteilijan salattu kommentti siihen, että Suomenhevosen selkään tuli tilauksen mukaan asettaa viime sotien kännisin komentaja, joka ei koskaan ollut lähelläkään linjoja.

Onhan hevosellekin mielipide sallittava, miksei siis sitä ja asioita laajemminkin ymmärtävälle taiteilijalle.

P.S Mannerheim ei tietääkseni ollut kertaakaan sotien aikana hevosen selässä promilleissakaan, sen sijaan Mikkelissä on vieläkin useita näennäisisättömiä tahoja, jotka vakaasti ovat sitä mieltä, että tuo taho olisi ollut äitiensä selässä, kun tuon asennon oli miesseurassa venäjänmaalla aikanaan mieleisekseen mieltänyt ja viinaa heilläkin vain tekee mieli.
Asian voi tarkastaa ravintola Päämajassa Mikkelssä helposti lausumalla "Mannerheimin pojat tänne, tarjoan kierroksen"

8)
En ymmärrä pointtiasi täällä,Wagner!....Sä olet vuosia kiljunu ,että Arska on syypää Bodommurhiin,että olet siitä ilmoituksen tehny Poliisille.

No,nyt kuitenkin ruikutat täällä,ettei poliisi ole noteerannu ilmoitustasi mitenkään,ja näin ollen poliisi on korruptioitunu mielestäsi aina loppuun asti juotettua hevosta myöden :D

No...Sinä,Wagner,joka olet siis "sivistynytihminen"luulisi tekevän ISON haloon poliisin tutkimatta jättämisestä!!.........Vaan kun et ole tehny...MIKSET??.. :shock:
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Olen karra asiasta kanssasi aivan samaa mieltä.

Miksi Wagner ei ole tehnyt rikosilmoitusta poliisille, vai eikö hän jostain syystä uskalla.

Teen sinulle Wagner tarjouksen:

Tulen noutamaan sinut haluamastasi paikasta ja vien sinut Espoon poliisiin, tunnetaan myös nimeltä Kilon Mailajussit, jossa teet rikosilmoituksen tästä Arskasta ja minä todistan asian, että ilmoitus todella otetaan vastaan ja että asiaa aletaan tutkimaan, mutta jos ilmoitus on aiheeton, sinä kannat vastuun, sillä aiheettomasta rikosilmoituksesta on määrätty myöskin rangaistus, kuten sivistyneenä ihmisenä kaiketi tiedät, no mitäs sanot?
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Minä kyllä luulen, että Wagner on tehnyt tutkintapyynnön koskien tätä Arskaa. Myös oletan, että poliisi on kuullut tai kuulustellut Arskaa, mutta juttu ei ole jatkunut siitä eteenpäin. Ehkä on ollut alibi. Tämä on pelkkää arvelua. Wagner on puhunut tästä aikaisemminkin. En osaa sanoa tähän asiaan mitään varmaa... Yleensä keskusteluissa Arskaa ei ole pidetty kovin merkittävänä epäiltynä, siis noin yleisesti. Jossakinhan se oikea tekijäkin on!
Vastaa Viestiin