Haista vittu saatanan kusipää ja kommentoi jos osaat tai pidä tyhmä turpasi kiinni.ketsku kirjoitti:Juliet Jones ja Kokki tähän jo kommentoivat joten ei tästä sen enempääOkei, kaikille naisille pakollinen ilotalokomennus 9kk ajaksi, ei se ole syrjintää sitten sekään. Sopii mulle oikein hyvin.
Tietysti saa, koska miesten silpominen on sallittua, mutta naisten ei. Tietysti se on epätasa-arvoista, että toisen sukupuolen keholla ei ole suojaa, mutta toisen on.Mun mielestä kyseessä on toki ongelma koska silpominen uskon varjolla on perseestä mutta tasa-arvo-ongelmaa en tuosta saa mitenkään.
Voi vittu miten idiootti olet.Mites ehkäisy ja abortti liittyy toisiinsa?
Ahaa. Sovitaan sitten niin, ettei naisiakaan syrjitä lainkaan, koska jokainen syrjintätapaus käsitellään erikseen hyvin huolellisesti ja koska oikeuden tuomioita ei ole, ei ole syrjintääkään. Okei.Vitut syrjitä. Jokainen tapaus käsitellään erikseen hyvin tarkasti. Edelleen myös korostan, että yhteishuoltajuus on se tavallisin, ei suinkaan naisen yksinhuoltajuus.Sinun tyhjänpäiväinen paskaselittelysi ei muuta sitä faktaa mihinkään, että miehiä syrjitään huoltajuus- ja tapaamisoikeuskiistoissa selvästi.
Haista vittu saatanan pelle.Sähän puhut ihan täyttä paskaa. Mistä sä pierasit ton 50-50? Tilastokeskuksen sivuilta voit käydä vaikka samantien toteamassa, että kyse ei ole mistään 50-50- tapauksesta!
ENSINNÄKIN, minä sanoin:"Miltei 50-50", en "50-50" saatanan valehteleva kusipäähoro.
TOISEKSI, näinhän se asia nyt vaan ON:
http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema ... 5764.shtml
"Poliisiammattikorkeakoululla julkistettiin äskettäin laaja Lapsiuhritutkimus...äidit kohtelevat lapsia kotona väkivaltaisesti useammin kuin isät...Kuten useimmat ovat viimeisen kymmenen vuoden ajan väkivaltakeskustelusta ja -kampanjoinnista voineet todeta, naisten väkivalta parisuhteessa on nähty marginaalisena. Useimmiten väitetään, että osuus olisi 10 prosentin luokkaa. Lähes sensaatiomaista on, että lasten vastauksissa äitien ja isien keskinäinen väkivaltaisuus jakautuukin noin suhteessa 40-60...Suomessakin naisten osuus poliisin kirjaamista törkeistä puolisopahoinpitelyistä on keskimäärin 40, miesten 60 prosenttia. "
Sinä voit haluta vaikka kuun taivaalta, mutta mulla ei ole mitään velvollisuutta sulle kusipäälle mitään antaa. Jos et kirjaa omista tai osaa lukea, se on sun häpeäsi. Se on se lähde.Todisteeksi ei kelpaa se kirja, onko netissä jotain tietoa? Haluan faktaa!
Ei voi. Oletko hullu? En edelleenkään puhunut tapauksesta, jossa raskaus vaarantaa äidin hengen. VITTU MITEN TYHMÄ OLET.Niin mutta käsitätkö, että jos mies saa määrätä, että naisen on pakko pitää lapsi niin silloin käytännössä mies voi myös antaa naiselle kuolemantuomion?
Osoita niitä tapauksia, äläkä femakkojen nollatutkimuksia. Konkreettisia todisteita tästä massiivisesta salaliitosta kiitos. Ei oo - ei tuu.Ei makseta. Tässä asiassa on osoitettu olevan sukupuolista syrjintää. Kymmeniä linkkejä annettu.